Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Wyposażenie biura?


wróć do serwisu Księgowość 161 odpowiedzi w tym temacie

#101 Daniłło

Daniłło

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 24 styczeń 2018 - 18:28

Kwiaty bardzo podnoszą wygląd i prestiż biura. Ogólnie nawet się lepiej siedzi jak w pomieszczeniu są kwiaty.



#102 dermotir

dermotir

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 29 postów

Napisano 01 luty 2018 - 17:34

Wszystko zależy od tego czym się będziesz zajmował. Czasem warto zainwetować np. w drona http://morele.net/wi...-najlepszy/951/, żeby móc nakręcić np. klip promujący markę. Niektórzy przedsiębiorcy mają do tego tematu bardzo kreatywne podejście. Warto jednak przemyśleć każdy zakup, bo można łątwo narobić sobie zbędnych kosztów ;)



#103 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 265 postów

Napisano 02 luty 2018 - 10:03

Dobre biuro moim zdaniem nie powinno się obywać bez sejfu. W końcu gdzieś trzeba trzymać ważne firmowe dokumenty i pieniądze. Oczywiście niektórzy te rzeczy trzymają w kasetce, ale to rozwiązane może sprawdzać się w przypadku naprawdę malutkich firm. Średnie moim zdaniem powinny inwestować w sejfy.A przy okazji, jak jesteśmy przy temacie firmowym, chciałam się z Wami skonsultować i zapytać, co uważacie na temat mikrofaktoringu? Poczytałem trochę o tym na https://www.monevia....talym-poziomie/

i zastanawiam się, czy to może być remedium na problem zatorów płatniczych.



#104 mleszczak

mleszczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 785 postów

Napisano 09 luty 2018 - 15:24

Każde biuro powinno zostać wyposażone w porządną drukarkę. Najlepiej taką, która umożliwi szybki i tani druk. Świetną opinią cieszą się drukarki EPSON. Teraz, gdy trwa promocja http://www.epson.pl/zwrot która umożliwia zwrot części kosztów związanych z jej zakupem, żal z niej nie skorzystać.



#105 KaterinaN

KaterinaN

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 10 luty 2018 - 10:10

Wyposazenie zalezy od rodzaju dzialalnosci gospodarczej i faktu czy w tym iurze przyjmujemy klientów czy tylko my pracujemy. Przy najmniej jest taka moja opinia


#106 maciek_p

maciek_p

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 401 postów

Napisano 13 luty 2018 - 21:54

Każde biuro powinno zostać wyposażone w porządną drukarkę. Najlepiej taką, która umożliwi szybki i tani druk. Świetną opinią cieszą się drukarki EPSON. Teraz, gdy trwa promocja http://www.epson.pl/zwrot która umożliwia zwrot części kosztów związanych z jej zakupem, żal z niej nie skorzystać.

Zgadzam się - o promocji nie słyszałem, ale z chęcią się z niej zapoznam, bo od jakiegoś już czasu noszę się z zamiarem zakupu drukarki tej firmy.



#107 sosenka87

sosenka87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 17 luty 2018 - 16:53

Ja lubię kiedy w biurze jest prosto, jasno. Trochę po skandynawsku ;) Ale najważniejsze znaczenie ma dla mnie przygotowanie stanowiska pracy tzn. biurka i krzesła. Często kupuje się byle jakie krzesło, a to chyba największy błąd! Dla mnie to najważniejszy element wyposażenia biura. Warto przed rozpoczęciem projektowania biura poczytać o tym jak takie stanowisko przygotować :)



#108 suoinoo419

suoinoo419

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 luty 2018 - 14:33

Zgadzam się że że na wyposażeniu biura nie można oszczędzać, a w szczególności na krzesłach. Osobiście pracuje w niedużym biurze, gdzie nie ma miejsca na sale konferencyjną na spotkania z klientem to ostatnio znalazłem lokale które wynajmują takie sale na godziny i muszę przyznać że takie rozwiązanie jest bardzo wygodne przy rozwijaniu firmy na początku kiedy nie stać na wynajęcie dużego biura z salą konferencyjną.



#109 barbetka

barbetka

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 28 luty 2018 - 21:21

Jeśli będziecie potrzebowali sprzętu, takiego jak laptopy, komputery, drukarki etc., polecam zajrzeć tutaj: http://alkatron.pl My się u nich zaopatrywaliśmy w sprzęt tego typu. 



#110 majasliwka

majasliwka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 marzec 2018 - 12:46

Niezależnie od działalności w biurze powinny być meble, które pomieszczą całą papierologię i dokumentacje a przy tym nie będzie to wszystko na oczach klientów jakieś szafki z drzwiami przesuwnymi. My braliśmy w firmie xxxx i bardzo sobie chwalimy 



#111 toplik

toplik

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 09 marzec 2018 - 13:25

Ja jak nie mam pomysłu to kieruję się do doświadczonej osoby w tych sprawach. Można się dobrze doradzić w ten sposób.


And all, but Lust, is turned to dust In Humanity's machine


#112 enzymata

enzymata

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 585 postów

Napisano 09 marzec 2018 - 14:10

Moim zdaniem nie ma co stawiać na meble ikea itp. Lepiej kupić meble typowo biurowe.



#113 playskin

playskin

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 89 postów

Napisano 06 kwiecień 2018 - 08:49

zdecydowanie, meble drewniane są o wiele porządniejsze

http://www.lizurej.p...lowe-z-dostawka



#114 awelko

awelko

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 68 postów

Napisano 18 kwiecień 2018 - 05:38

Zakładając swoja  firmę trzeba pomyślec o wszystkim, też o aranżacji biura :D No ale najpierw są  takie kwestie jak wymyślenie dobrej nazwy https://6krokow.pl/o...znanazwe-firmy/



#115 Guest_montrepik

Guest_montrepik
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2018 - 10:11

Nowy sprzęt do biura wzięliśmy w leasing ze względu na korzystną opcję finansowania którą przedstawili doradcy z firmy  www.auto-finance.pl a my mogliśmy sobie pozwolić na podwyzszenie standardu naszej pracy.



#116 playskin

playskin

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 89 postów

Napisano 07 maj 2018 - 14:40

wyposażenie biura w wygodne krzesła i biurka to podstawa

http://www.archidesign.com.pl



#117 Juras

Juras

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 143 postów

Napisano 31 lipiec 2018 - 10:03

Na pewno podstawą w dzisiejszych czasach jest minimum jeden komputer w biurze. Właśnie dlatego polecam zastanowić się nad zakupem komputera poleasingowego. To dużo mniejszy wydatek niż nowy laptop prosto z salonu. Zapoznajcie się sami z tą ofertą: http://www.mdmkomputery.pl/ .



#118 sylwia-klara-90

sylwia-klara-90

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 31 lipiec 2018 - 10:22

Jeśli przeprowadzamy częste poufne rozmowy telefoniczne w biurze, a nasze lokum jest zbyt małe, żebyśmy mogli znaleźć osobny, pusty pokój, to warto rozważyć też budkę telefoniczną. Nie zajmuje dużo miejsca, jest przezroczysta, więc gra z pomieszczeniem również wizualnie. Dobra rzecz, jeśli boimy się, że zrazimy klienta, który podczas połączenia słyszy w tle jakieś głosy.



#119 RobertiPatrycja

RobertiPatrycja

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 177 postów

Napisano 23 sierpień 2018 - 08:02

Mogę z czystym sumieniem podpowiedzieć stelaż elektryczny od Sulmet – https://flyingdesk.pl/. Sterowanie jest dotykowe przez panel na mechanizmie, albo zdalnie przez aplikację na telefonie. Niski pobór mocy, blat przesuwa się szybko ale delikatnie, bez jakiś skoków, płynna praca.



#120 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 22 listopad 2018 - 16:29

Zgadzam się z przedmówcami, profesjonalny komputer w biurze to konieczność. Zawsze stawiamy na markowy sprzęt, bo wiem że będzie pracował latami bezawaryjnie. Żeby nie wydawać za dużo kupujemy do naszego biura komputery poleasingowe ze sklepu internetowego taniekomputery.pl

Jak na razie jesteśmy zadowoleni i polecamy.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy