Skocz do zawartości


Wyposażenie biura?


wróć do serwisu Księgowość 107 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_kikl092

Guest_kikl092
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2017 - 23:07

trzeba zadbac, aby na wyposażeniu biura był tez profesjonalny system gaśniczy - zajrzyjcie na jakagasnica.pl - firmy moga u nich kupić odpowiednie sprzęty.



#42 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 620 postów

Napisano 10 luty 2017 - 07:50

Każde biuro powinno być jak najlepiej wyposażone i dostosowane do charakteru pracy, żeby było wygodnie i komfortowo.



#43 michalwu

michalwu

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 124 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 10 luty 2017 - 14:53

dobre, profesjonalne meble w biurze są bardzo ważne. U nas po generalnym remoncie biura i całkowitej wymianie wszystkich mebli firma nabrała nowego rozpędu. Z własnego doświadczenia już wiem, że wygląd biura nadaje firmie profesjonalizmu, który klienci dostrzegają. Remontując wnętrze stawialiśmy właśnie na profesjonalizm połączony z funkcjonalnością a meble kupowaliśmy od firmy Logan. Stosunek jakości do ceny bardzo dobry. Generalnie wszystko na tip-top, teraz będziemy u nich zamawiać różne akcesoria smile.png

 

W 100 racja! Pierwsze wrażenie klienta jest bardzo ważne.

od siebie powiem, że u mnie w biurze zakupiliśmy oczyszczacze powietrza http://www.pasazbiur...wietrza-13327-k, dużo lepiej się nam pracuje a zapach "biurowy" został w pewnym stopniu zniwelowany, dzięki czemu tez lepsze wrażenie sprawiamy przy kliencie :)


Ten świat przypomina mi Cartoon Newtork.


#44 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 16078 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 10 luty 2017 - 14:57

W 100 racja! Pierwsze wrażenie klienta jest bardzo ważne.

od siebie powiem, że u mnie w biurze zakupiliśmy oczyszczacze powietrza http://www.pasazbiur...wietrza-13327-k, dużo lepiej się nam pracuje a zapach "biurowy" został w pewnym stopniu zniwelowany, dzięki czemu tez lepsze wrażenie sprawiamy przy kliencie smile.png

Grunt to wrażenietongue.pngtongue.pngtongue.png diabli z fachowością, wrażenie to podstawatongue.png



#45 klopsik

klopsik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 13 luty 2017 - 14:59

A ja tam zapach biurowy lubię :).


Jeśli ktoś z Państwa jest z Lublina to zapraszam http://biuroeverte.pl .


#46 żaba86

żaba86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 102 postów

Napisano 16 luty 2017 - 13:08

Biuro musi być dobrze wyposażone, nie wyobrażam sobie innej opcji.



#47 TMK

TMK

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 133 postów

Napisano 16 luty 2017 - 16:56

Lodówka, tablice multimedialne, biurka, komputery - a pomyślał ktoś o programach, które będą w tych komputerach działać? Bez nich to raczej całe wyposażenie biura będzie stanowić element dekoracyjny ;) Z doświadczenia mogę polecić do usprawnienia pracy w firmie oprogramowanie od wrocławskiego RESET2. 



#48 lula38

lula38

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 28 luty 2017 - 14:42

A myślicie, że taki komputer http://www.trysja.pl...b_sshd_win.html do pracy biurowej dobrze się sprawdzi? Szukam czegoś niezawodnego :) 



#49 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 16078 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 28 luty 2017 - 14:54

A myślicie, że taki komputer http://www.trysja.pl...b_sshd_win.html do pracy biurowej dobrze się sprawdzi? Szukam czegoś niezawodnego smile.png

to "se" kup i nie zawracaj głowy reklamami



#50 monika8

monika8

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 01 marzec 2017 - 19:40

U nas w biurze maja jakies poleasingowe i daja rade, a taki ktory proponujesz z pewnoscia wystarczy do zadan biurowych.



#51 Monkey_Funcky

Monkey_Funcky

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 531 postów

Napisano 06 marzec 2017 - 13:29

Myślę, że takie rzeczy do biura jak czajniki można kupić drogą internetową gdzie wybór będzie znacznie większy, ceny atrakcyjniejsze, a i jakość może być o wiele lepsza. Ja się o tym już przekonałam nie raz więc wiem co mówię. Dlatego rzadko kupuję cokolwiek w sklepach stacjonarnych.



#52 Traward

Traward

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 108 postów

Napisano 19 marzec 2017 - 12:31

A czy może ktoś z Was pamięta o ekspresie do kawy ?Bardzo fajny poradnik https://love4coffee....o-biura-wybrac/ o ekspresach do kawy do biura, może, któremuś z szefów sie przyda :) 



#53 heatmor

heatmor

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 19 marzec 2017 - 14:00

Dzięki wielkie za porady :)


Nie daj się omamić!


#54 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 210 postów

Napisano 21 marzec 2017 - 13:08

Mi się osobiście wydaje, że kluczowa w każdej firmie jest atmosfera, jak jej nie ma, to na nic najnowocześniejsze wnętrza. Sam staram się zapewnić pracownikom w miarę komfortowe warunki, wygodne fotele plus biurka na tyle szerokie, żeby można było spokojnie postawić komputer, kawę i obok papiery. Niedawno przeprowadziliśmy się zresztą do nowej siedziby w Łodzi, więc zmian było trochę więcej. Znalazłem ją w serwisie officemap.pl, jakby któryś z kolegów przedsiębiorców był zainteresowany i szukał biura, podsyłam stronę - http://www.officemap...list/?city=lodz



#55 czarnulka25

czarnulka25

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 24 marzec 2017 - 16:58

Jak najbardziej tak:)



#56 Guest_miki858

Guest_miki858
  • Goście

Napisano 05 kwiecień 2017 - 14:39

 W sumie jestem na bieżąco w temacie krzeseł i foteli bo ze trzy miesiące temu wymienialiśmy wyposażenie w firmie. Większą część mebli udało się zamówić od Ergoexpert ze strony ergoexpert.pl. Sympatyczna obsługa, uczciwe doradztwo. Mają meble od a do z, krzesła do konferencyjnego, rzeczy do open space, fotele do pokojów menadżerskich, można było sobie skompletować rzeczy.  



#57 Guest_marcel i ada

Guest_marcel i ada
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2017 - 15:03

Biuro to wizytówka firmy i powinno być porządnie urządzone, a te fotele to jedne z bardziej istotnych mebli, przecież i my i nasi pracownicy spędzamy naprawdę sporo czasu siedząc na nich, zatem ta wygoda jest jak najbardziej wskazana. Właśnie wybieramy fotele do naszego biura. i chyba zdecydujemy się na model Lizard marki Halmar z gdmmeble.com to dobra marka, a fotele mają doskonale wyprofilowane oparcie.



#58 Diranas

Diranas

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 09:51

Oczywiście nie można zapomnieć o takim czymś jak dystrybutor wody filtrowanej jest to również bardzo ważne urządzenie w firmie ,z którego korzystają wszyscy. U mnie na szczęście zarząd pomyślał i postawił wszędzie takie urządzenia. Także jeśli jeszcze nie macie to upomnijcie się , bo przydadzą się na cieplejsze dni chociażby. 



#59 Bugs

Bugs

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 10:46

Dla mnie jednym z ważniejszych elementów wyposażenia biura jest ekspres do kawy.. no w ostateczności czajnik ;)


.


#60 bwhite80

bwhite80

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 13:53

A myślicie, że taki komputer http://www.trysja.pl...b_sshd_win.html do pracy biurowej dobrze się sprawdzi? Szukam czegoś niezawodnego smile.png

My mamy komputery stacjonarne do pracy biurowej i w porównaniu do laptopów wydajność tego sprzętu, a co za tym idzie jakość pracy, jest dużo większa. Myślę, że taki sprzęt da radę :)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy