Skocz do zawartości


Zdjęcie

W jakim terminie żądania konsumenta powinny być spełnione


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672379 postów

Napisano 25 listopad 2009 - 18:45



Komentarz do artykułu: W jakim terminie żądania konsumenta powinny być spełnione

#2 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 25 listopad 2009 - 18:45

zlorzylem reklamacje w bedronce odpowiec byla negatywna podobno ten towar byl popsuty mechanicznie inie uwzglednili mi reklamaci a stalo sie tak uzylem ja pierwszy ras wlanczajac przycisk start i sie popsul cz moga odmowc mi reklamacie

#3 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2009 - 17:40

Skoro wada ujawniła się w terminie 6 m-cy od zakupu to sprzedawca powinien wykazać, że za powstanie wady odpowiada konsument. W przeciwnym razie zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej za nią odpowiada.

#4 Guest_AM

Guest_AM
  • Goście

Napisano 28 listopad 2017 - 12:15

Reklamowałam zegarek, który śpieszył. Po ok 17 dniach sama zadzwoniłam do sklepu. Sprzedawca powiedział, że na naprawę mają trzy miesiące, ale przed upływem 14 dni nie poinformował mnie o tym. Czy powinnam oczekiwać do trzech miesięcy na rozpatrzenie reklamacji/gwarancji? Czy powinnam przyjać inne stanowisko?

#5 Guest_Furioso

Guest_Furioso
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2020 - 15:30

Sprzedawca odpisał na maila w terminie 14 dni i w/g federacji konsumentów temat jest załatwiony. Mimo że wnioskowałem o wymianę sprzętu mam rzekomo przyjąć naprawiane urządzenie.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy