Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rzecznik konsumentów pomoże w reklamacji


21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Justyna

Guest_Justyna
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:55

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

#22 Guest_Justyna

Guest_Justyna
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:55

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych