Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rzecznik konsumentów pomoże w reklamacji


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672251 postów

Napisano 15 październik 2009 - 20:59



Komentarz do artykułu: Rzecznik konsumentów pomoże w reklamacji

#2 Guest_anikas

Guest_anikas
  • Goście

Napisano 15 październik 2009 - 20:59

Kupiłam synowi kurtkę po dwóch dniach gdy ją założył odpadł kapsel od zapięcia.Czy mogę zareklamować kurtkę ma dopiero trzy dni i jakie mam prawa.

#3 Guest_Kaśka

Guest_Kaśka
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2009 - 14:23

Mam podobny problem. Od nowej kurtki po tygodniu noszenia odpadł guzik, z tym, że nie mogę go przyszyć, gdyż się całkowicie połamał. Udałam się do sklepu, gdzie powiedziano mi, że nie może to być przyczyną reklamacji, ponieważ nie jest to wada towaru, a guzik stanowi jedynie element ozdobny. Ponadto pani w sklepie była przekonana, że taką właśnie opinię wyda także rzeczoznawca, gdyby do ewentualnej reklamacji doszło. Czy tak faktycznie jest?
Moim zdaniem, jeśli nie mogę zapiąć kurtki zimowej, ponieważ oderwał się "elemant ozdobny" i nie jestem w stanie sama go naprawić, to to już jest wada towaru. Zresztą, gdyby ta kurtka miała połamany guzik w momencie zakupu, to z całą pewnością bym jej nie kupiła.
Warto wspomnieć, że dołączony guzik zapasowy także był połamany, czego nie zauważyłam.
Czy w związku z powyższym mam prawo domagać się od sklepu dostarczenia guzików na wymianę lub obniżenia ceny?

#4 Guest_ANIA.H1987

Guest_ANIA.H1987
  • Goście

Napisano 03 luty 2010 - 16:38

Witam,mam taki problem kupiłam telefon w ero rtv agd,oddałam na gwarancji do naprawy d.14.12.2009,po 3 tygodniach pojechalam dowiedziec sie co sie dzieje z moim sprzetem,to nagle wszyscy pracownicy zaczeli szukac po wszystkich szufladach szafkach mojego telefonu,poczym przyszła pani i powiedziała mi ,,że serwis dał ciała,, i że wyślą do innego,dzis mija 17 dzień od 2 zgłoszenia nikt do mnie nie dzwoni wszyscy olewają jak wchodze do sklepu pytam co z moim telefonem chowaja się po katach nie wiedza co maja mi odpowiadać spławiają telefonami do serwsu w którym oczywiscie nikt nie odbiera!!!niewiem już co ja mam zrobic trwa to prawie 2 miesiące,prosze o pomoc czego mam żadać z kim rozmawiac i jak złatwic z nimi ta sprtawe!!dziękuje i pozdrawiam

#5 Guest_werona

Guest_werona
  • Goście

Napisano 14 luty 2010 - 16:54

Proszę mi napisać czy programy komputerowe do biura rachunkowego które nie były oryginalnie zapakowane, były zapiski czyjeś na płytkach zostały przywiezione przez przedstawiciela firmy można reklamować jak nie spełniają oczekiwanych rozwiązań programowych.

#6 Guest_ewa

Guest_ewa
  • Goście

Napisano 16 luty 2010 - 18:03

Kupiłam kozaki w sklepie venezia,buty kosztowały 799,00 zł otrzymałam na nie gwarancję 24miesięcy.Po 14 miesiącach buty zareklamowałam, ponieważ lakier zaczął odchodzić od materiału.Reklamacja moja została negatywnie rozpatrzona,napisano, że z butami powinno się coś dziać do 6 miesięcy.pytam się poco udziela się reklamacji na 24 miesiące.W butach zimowych nie chodzi się przez 6 miesięcy jednego sezonu,a zresztą nikt nie chodzi w jednych butach jak było w przypadku mnie.Czy w związku z tym mogę. zwrócić się do rzecznika praw konsumenckich

#7 Guest_iwona20093

Guest_iwona20093
  • Goście

Napisano 24 luty 2010 - 18:19

Moja siostra bardzo chciała mieć internet a że z moimi rodzicami mieszkają w takim miejscu gdzie ciężko o zasięg po prostu zawsze jej odmawiali.To może w skrócie!Kiedy mama się zdecydowała poleciłam jej mojego operatora,ale trafiła na nie kompetentną osobę!Pani poleciła jej internet bez przewodowy na 18 miesięcy nie sprawdzając nawet czy będzie miał zasięg w miejscowości której mieszka moja mama i umowa została podpisana. I tu dopiero pojawił się problem bo na początku faktycznie zasięg był ale tak słaby że internet nie działał.Mama odwiedziła znowu panią od internetu ,przedstawiła jej problem wtedy pani poleciła za kupić jej antenę która to miała podnieść komfort korzystania z internetu ale to niestety też nie pomogło.I tu następny problem bo miną okres siedmiu dni od odstąpienia od umowy.A internetu nie ma i okazało się że nie będzie.Czy możemy jednak coś zrobić żeby tą umowę zerwać?

#8 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 07 czerwiec 2011 - 12:20

Niestety czasem Rzecznik nie pali się do pomocy... Ja doświadczyłam takiej sytuacji. Wysłałam mailem zapytanie w sprawie odmowy przyjęcia reklamacji przez sprzedawcę i dostałam szybką odpowiedź że łamie on prawo. Wysłałam więc mailem prośbę o interwencję w mojej sprawie, ale tu już nie było tak szybko. Przez 2 tygodnie czekałam na informację, czy Rzecznik mi pomoże... Kilka razy wysyłałam takie zapytania. Wiadomości te czytano (dochodziły potwierdzenia) ale zero odpowiedzi. W końcu po 2 tygodniach i kolejnym mailu ktoś się zlitował i napisał, że... należy złożyć pisemny wniosek... Rzecznikowi się nie spieszy, w końcu co za różnica dla niego czy klient będzie miał zepsuty towar w domu o miesiąc dłużej czy krócej.

#9 Guest_Gorgio

Guest_Gorgio
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2014 - 17:08

"Kupiłam kozaki w sklepie venezia,buty kosztowały 799,00 zł otrzymałam na nie gwarancję 24miesięcy.Po 14 miesiącach buty zareklamowałam, ponieważ lakier zaczął odchodzić od materiału.Reklamacja moja została negatywnie rozpatrzona,napisano, że z butami powinno się coś dziać do 6 miesięcy.pytam się poco udziela się reklamacji na 24 miesiące.W butach zimowych nie chodzi się przez 6 miesięcy jednego sezonu,a zresztą nikt nie chodzi w jednych butach jak było w przypadku mnie.Czy w związku z tym mogę. zwrócić się do rzecznika praw konsumenckich"

 

- Nauczyć się pokory i nie kupować butów za 8 stówek laleczko



#10 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2014 - 13:08

ja mam podobny problem (skóra się odbarwiła) i w poniedziałek jadę do Rzecznika, nie podaruje tego

#11 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 13 luty 2015 - 22:53

mam tv polosat zadzwonili do mnie z plusa wez do tego telefon za polowke a internet za zlotowke mialo byc co m-c 49zl+1zl a dostalem 3 rachunki rachunki po 100 pare zl a dzisiaj na 25 luty 216.jak z tymi zlodziejami oszustami sie odwolac

#12 Guest_mONIKA

Guest_mONIKA
  • Goście

Napisano 08 luty 2016 - 22:13

Ja też kiedyś kupiłam kozaczki w venezia i to samo miałam! Niewygodne to dziadostwo ! Noga do rehabilitacji, stopa! -Odezwała mi się kontuzja sprzed 15lat od chodzenia w ich butach za 8stówek! Dziś kupuję wyłącznie i polskich producentów -solidne wygodne i wizualnie ładniejsze ! No i 8 razy tańsze! SZOK PRAWDA?!

#13 Guest_Elżbieta 690367693

Guest_Elżbieta 690367693
  • Goście

Napisano 17 sierpień 2018 - 14:09

Gdzie mogę skorzystać z pomocy.Mam telefon na abonament w plusie od maja zeszłego roku i do obecnej chwili nie korzystam bo nie ma zasięgu. Płacę 127 zł miesięcznie a nie mam dostępu do niczego.Straciłam kontakt z ludzmi.Nikt do mnie nie może się dodzwonić. Mam inny telefon u drugiego operatora.Mam74 lata teraz dużo choruję i ten numer co przeniosłam do plusa mam od 20 lat i nie chciałam go stracić ale nie mogę go przenieść do Orange, bo mam duże kosztyza zerwanie umowy .Wpadłam w długi nie mam na leku, straciłam pracę bo miałam na zlecenie. Było zgłoszenie kilka razy pisemne i telefoniczne i nic nie daje rady.

#14 Guest_Henryk

Guest_Henryk
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2018 - 19:34

Oddałem klawiaturę mechaniczną do reklamacji ponieważ nie działał prawidłowo klawisz W . Dzisiaj ją odebrałem . I co naciekawsze. W opisie serwisu że klawiatura jest brudna śmierdzi jakieś włosy ponoć była zalana , a w/w usterka nie istnieje. Tylko że ta klawiatura którą odebrałem nie jest tą którą reklamowałem.Gdy przywiozłem ją do domu syn stwierdził że to nie ta Dali mi jakiś stary szmelc. Pani z działu reklamacji nie chcę jej przyjąć spowrotem tłumacząc że ona nie może. Co można zrobić w tej sprawie ? Dla mnie jest to OSZUSTWO ze strony sklepu Auchan

#15 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

#16 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

#17 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2020 - 11:15

Witam .Zwracam się z prośbą o pomoc, w salonie T-Mobile zawarłem umowę na 2 lata,z telefonem,okazało się po upływie paru dni ,iż telefon jest uszkodzony.Chciałem zrezygnować z tej oferty powiedziano mi ,że nie ma takiego prawa.Chciałbym się dowiedzieć gdzie mam szukać swoich praw w związku z tą sprawą?

#18 Guest_Kajet

Guest_Kajet
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2020 - 13:45

Cześć, a możesz napisać, co w nim jest uszkodzone? I nie było tego od razu widać? Bo to wygląda tak, jakby coś padło podczas użytkowania już. W przypadku zakupu przez internet jest 14 dni na odstąpienie od umowy, ale jeżeli brałeś w salonie to może być z tym problem. Jeżeli telefon był od razu uszkodzony albo miał wadę fabryczną to spokojnie powinni Ci wymienić na nowy lub naprawić, jednak odstąpienie od umowy to co innego. 



#19 Guest_Justyna

Guest_Justyna
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:54

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc

#20 Guest_Justyna

Guest_Justyna
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2020 - 10:54

Dzień dobry! Mam problem z reklamacją telefonu kupionego przez serwis allegro 19.02.2019r. W związku z tym, że telefon się nie włącza i nie da rady go naładować wysłałam go 23.07.2020r do siedziby firmy podanej w karcie gwarancyjnej. Po 2 tygodniach otrzymałam telefon , który nadal nie działa w takim samym stanie jak wysłałam bez podania przyczyny odrzucenia reklamacji bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Dodam że nie mozna się skontaktować ze sprzedawcą na podane przez niego nr telefonu. Chciałam go naprawić na własny koszt ale bedąc w trzech serwisach powiedziano mi ,że jeżeli jest na gwarancji to powinnam go wysłać gdyż uszkodzenia mechanicznego z mojej strony nie ma. Czy w takiej sytuacji jest zasadne odwołanie. Proszę o pomoc



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych