Skocz do zawartości

Zdjęcie

W jakiej wysokości pracownik otrzyma zasiłek macierzyński

54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 672251 postów

Napisano 24 wrzesień 2009 - 18:05

Komentarz do artykułu: W jakiej wysokości pracownik otrzyma zasiłek macierzyński

#2 Guest_magda777

Guest_magda777
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2009 - 18:05

a jeśli przerwa od chorobowego do urodzenia jest dłuższa niż 3 miesiące?

#3 Guest_ewkaz

Guest_ewkaz
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2009 - 23:03

to ustala się podstawę zasiłku ponownie, średnia zarobków z 12 mies. sprzed m-ca urodzenia

#4 Guest_nauczycielka

Guest_nauczycielka
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2009 - 14:40

Witam, Jestem nauczycielką. pensje otrzymuje w 2 przelewach. jako pobory - to moja podstawa i jako godziny - rozliczenie godzin nadliczbowych(ale sa to godziny tzw stałe, jestem zatrudniona na 20/18 etatu). Czy przy obliczaniu zasiłku macierzynskiego(rodze w czerwcu a umowe mam do konca wrzesnia) pieniadze z tzw godzin beda uwzgledniane do obliczenia wysokosci zasiłku?

Czy podczas urlopu macierzynskiego nalezy mi sie dodatek za wczasy pod gruszą czy on przepada?

Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie!

#5 Guest_nauczycielka

Guest_nauczycielka
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2009 - 14:42

I jeszcze jedno pytanie: czy bedac na zasiłku macierzynskim powinnam sie wpisac do książeczki ubezpieczeniowej meża, czy podczas pobierania zasiłku bede z urzedu ubezpieczona?

#6 Guest_ewkaz

Guest_ewkaz
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2009 - 15:09

w trakcie pobierania zasiłku macierzyńskiego jesteś objęta ubezpieczeniami emerytalnym rentowym i masz prawo do świadczeń zdrowotnych, po zakończeniu pobierania tego zasiłku, jesli już nie będziesz zatrudniona, powinien Ciebie i dziecko ubezpieczyc mąż, jeżeli nie zgłosisz się jako bezrobotna do UP,