Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gwarancja nie obejmuje wszystkiego


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672382 postów

Napisano 12 maj 2009 - 21:13



Komentarz do artykułu: Gwarancja nie obejmuje wszystkiego

#2 Guest_misiek123

Guest_misiek123
  • Goście

Napisano 12 maj 2009 - 21:13

proszę państwa zakupiłem lodówkę pewnej wiodacej marki na ryku polskim z jej funkcjonowania jestem zadowolony ale powstał pewien feler natomiast pękła mi uszczelka przy drzwiach skontaktowałem sie z serwisem aby dokonali naprawy gwarancyjnej pani po zapoznaniu sie z opisem wady powiedziała mi że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie wykona naprawy gwarancyjnej jak stwierdziła w rozmowie telefonicznej uszkodzenie powstało na skutek cytuję "częstego i szybkiego otwierania drzwi do lodówki" no to jest skandal w instrukcji obsługi nie jest napisane jak i wjakim odstępie czasowym otwierać drzwi a tak pozatym karta gwarancyjna obejmuje całą lodówkę nie napisane jest ze np: gwarancja nie obejmuję jakiejś części czy innych podzespołów lodówki proszę o radę co mam zrobić aby naprawa została wykonana z góry dziękuje oraz przeprszam za błędy

#3 Guest_misiek123

Guest_misiek123
  • Goście

Napisano 13 maj 2009 - 22:05

w instrukcji obsługi napisane jest że gwarancja obejmuje cały sprzętbez wyjątków

#4 Guest_Elizabet

Guest_Elizabet
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2021 - 16:15

Mam pytanie . 1,5 roku temu kupiłam 2 kanapy i zbędnej odpadł boczek a przy drugiej prawie odpada. Kanapa jest rak twarda ze nie można na niej siedzieć . Te boczki zamocowano na drewno skrętach bardzo małych r 2 i długość około 2cm wiec jak to ma się trzymać . Doplacilam dodatkowo do sprężyn których nie zamontowali. Zareklamowałem ale odrzucili mi ze to nie podlega gwarancji . Co mam dalej zrobić jakie mam prawa

#5 Guest_Elizabet

Guest_Elizabet
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2021 - 16:15

Mam pytanie . 1,5 roku temu kupiłam 2 kanapy i zbędnej odpadł boczek a przy drugiej prawie odpada. Kanapa jest rak twarda ze nie można na niej siedzieć . Te boczki zamocowano na drewno skrętach bardzo małych r 2 i długość około 2cm wiec jak to ma się trzymać . Doplacilam dodatkowo do sprężyn których nie zamontowali. Zareklamowałem ale odrzucili mi ze to nie podlega gwarancji . Co mam dalej zrobić jakie mam prawa



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych