Skocz do zawartości


Zdjęcie

Źle wykonana usługa


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672217 postów

Napisano 11 kwiecień 2009 - 16:21



Komentarz do artykułu: Źle wykonana usługa

#2 Guest_tina

Guest_tina
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2009 - 16:21

mam pytanie moze ktos mi pomorze i udzieli wyczerpujacych wskazówek ,oddałam do naprawy czesc od samochodu zepsute otrzymałam ja niby naprawiona bo zamontowaniu tej czesci znowu to samo było oddałam znowu do tego pana co niby zrobił stwierdził ze ja ja popsułam bo cos mi wpadło i pogieło tłoki skoro by cos mi wpadło jak ten pan sadzi to ja bym wogole nie mogła zamontowac tej czesci ok przebolałam przyjał mi znowu do naprawy tylko mosiałam dopłacic za to co oni spieprzyli tak sie brzydko wyrarze oddali mi i miało byc dobrze a to czesc rozwaliła sie w drobny mak co mam zrobic pomorzcie

#3 Guest_honorata

Guest_honorata
  • Goście

Napisano 26 luty 2010 - 15:12

zamowilam usluge oklejenia auta reklama mojej firmy,
podczas jej wykonaywania pracowniacy firmy oklejajajcej porysowali skalpelem lakier i zdaqrli go "niechcacy" z duzej powierzchni w miejscu gdzie im sie za duzo przykleilo,
ponadto wykonali usluge niechlujnie - sa zagniecenia folia nie jejst rowno wycieta i ma dzury - samochod nie mial skaz przed oddaniam do oklejenia.
Jakie prawo mi przysluguje co moge uzyskac a czego rzadac nie powinnam?
Przede wszystkim chcialam miec dobrze oklejone auto - mam brzydko oraz koszt zaliczki no i koszt polakierowania przed soba.

Bede wdzieczna za porade.

honorata / warszawa

#4 Guest_em

Guest_em
  • Goście

Napisano 15 marzec 2010 - 09:28

zamówiłam u pana Piptra Jankowskiego we Wrocławiu meble pod wymiar do kuchni, jego usługa okazała si niebezpieczna bo szfki po miesiącu odpadły od ściany i o mało mnie nie zabiły lub spowodowały powaznych obrazeń.an nie zostawił rachunku bardzo sprytnie się wywiną.Jak mam dochodzić soich paraw czyli naprawy mebli no i odszkodowania za poniesione straty .em

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 21 listopad 2012 - 00:09

bierzecie max tanio najlepiej bez fv, niszczycie w ten sposob tych uczciwych pozadnych FACHOWCOW - a jak ktos robi po kosztach to sie nie dziwcie ze ma was w d... i nie oplaca mu sie nic poprawiac, bo czekaja kolejni ktorzy szukaja aaaby tanio...
;-)

#6 Guest_dudek

Guest_dudek
  • Goście

Napisano 15 luty 2014 - 12:51

Jak można dochodzić od wykonawcy firma remontowo budowlana reklamacji albo zwrotu poniesionych kosztów materiału oraz zwrotu zapłaconej kwoty za wykonaną usługę?
Posiadam z wykonawcą zawartą umowę na remont mieszkania tj. gładzie wymiana drzwi oraz położenie paneli podłogowych.Po wykonaniu usługi panele podłogowe zaczęły się rozchodzić .Wykonawca po rozmowie telefonicznej stwierdził że to nie jego wina tylko producenta paneli i to go nie interesuje.Więc złożyłem reklamacje do producenta.Po przybyciu przedstawiciela producenta i obejrzaniu paneli stwierdził że to jest ewidentna wina wykonanego montażu czego jest potwierdzeniem sporządzony protokół reklamacyjny.Chcąc się skontaktować z wykonawcą ten nie odbiera telefonu , wysyłając do niego pisma z tym protokołem polecone to nie odbiera a jak sie dowiedziałem to w między czasie zawiesił działalność gospodarczą i co teraz można z tą sprawą zrobić gdyż panele nie nadają się do użytku ani ponownego montażu.Proszę o pomoc

#7 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 15 luty 2014 - 21:36

powództwo sądowe - tylko ta droga o naprawienie szkody,



potrzebujesz pomocy w sporządzeniu pozwu:



www.twojeporady.pl

#8 Guest_gosc

Guest_gosc
  • Goście

Napisano 19 marzec 2014 - 15:46

witam jakis czas teemu moj maz byl pomocnikiem kolegi przy pracach remontowych dodam ze nie ustalal z wlascicielami niczego tylko kolega.I ci panstwo domagali sie zwortu pieniedzy za wykonane uslugi bo stwierdzili ze wszystko prawie jest zle rowniez chcieli pieniadze od mojego meza ktory praktycznie byl zwyklym pracownikiem ale zeby miec spokoj oddal im jakas tam czesc poniewaz kolega w ogole nie odbiera tel od tamtych wlascicieli.I ci panstwo wyraznie powiedzieli bo bylam przy tej rozmowie rowniez ze jesli zwrocil im juz jakas tam czesc to nie chca juz nic wspolnego miec z nim minal prawie rok i znow zaczely sie problemy i ta pani domaga sie kolejnej kasy od nas....co mamy zrobic???juz mamy dosyc tej sytuacji bo jestesmy wykonczeni za jakie grzechy mamy placic za cos skoro to nie byla praca mojego meza dodam ze jest spisana umowa za zwrot wlasnie tych pieniedzy za wykonana usluge

#9 Guest_Agness

Guest_Agness
  • Goście

Napisano 24 marzec 2014 - 02:01

Zleciłam firmie zamontowanie rolet kasetowych na okno w kuchni, koszt razy dwa skrzydła 290 zł.Z góry zapłaciłam czego żałuję.Wymiar okna pobrała pani z którą rozmawiałam w zakładzie.Na montaż tych rolet przyszedł pan, zamontował w pół godziny.Ale niestety wymiar materiału obejmuje tylko szerokość szyby a nie jak powinno być do części listwy przysłaniającej, mi brakuje 1cm materiału po bokach.Po za tym na jednym skrzydle materiał się wybrzusza okropnie to wygląda.Była ta pani powiedziała że firma robi standard i może zrobili z resztki materiału(PODGUMIONY). Dzisiaj jestem ponownie z nią umówiona ponieważ chcę je reklamować tylko pytanie? Co mam zrobić jak nie przyjmie reklamacji? Bierze się firmę po to by rolety zrobiono na wymiar okna, a nie standard.Gdybym chciała zwykłe poszłabym do biedronki i kupiła za grosze.

#10 Guest_Zyga.

Guest_Zyga.
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2015 - 19:02

WŁADYSŁAWOWO STATEK WYCIECZKOWY DRAKKAR Brak jakiejkolwiek koordynacji. Panowie każdemu oznajmiają inną cenę od 20 do 30 zł za osobę.Nie ma cen nigdzie wywieszonych. Idąc z dzieckiem trzeba być przygotowanym na to , że i tak nie dostanie się na statek i dziecko będzie rozpaczać. W dniu dzisiejszym tj. 19/06/2015 jak kilkanaście innych osób czekaliśmy na rejs który jak to Pan marynarz zapowiadał ,na pewno się odbędzie o 15,30. Po 2 godzinach czekania z dzieckiem dowiedzieliśmy się ,że nie zmieścimy się na statek. Konsternacja dziecka. Oczywiście są wyjątki, za dodatkową kasę jak zauważyliśmy można jednak wejść do statku bo kilku osobom to się udało. Po telefonie do właściciela firmy dowiedzieliśmy się iż nic na to nie może poradzić. Słowem totalny chaos i kumoterstwo. Zdecydowanie nie polecamy aby uniknąć stresu dziecka.

#11 Guest_ktosia

Guest_ktosia
  • Goście

Napisano 18 luty 2016 - 12:56

Niby fachowcy remontowali moje malutkie mieszkanie, wcześniej mówię, chcę solidnie mieć zrobione, dokładnie i zapłacę tak jak zażądają. Miało być solidnie, panowie pseudo fachowcy zachwalali siebie, jacy są wspaniali i dokładni. Już w pierwszym dniu było widać, że to nie fachowcy, umówiłam się z nimi, że zabezpieczą meble przed kurzem, że o wszystko sami zadbają, guzik, nic nie nie mieli aby zabezpieczyć, na szczęście miałam folię bo czasem coś wykonuję w domu to zabezpieczam. Jak mnie poinformowali, że jutro od rana malują, to ja prawie całą noc tarłam ścianę aby wyrównać, dziury zaklejałam i zacierałam. To samo z futrynami, przerażona byłam jak wychodzili z domu i zapowiedzieli, że od rana malują futryny, nie zdjęli uszczelkę niedokładnie przetarli, więc zdjęłam uszczelkę, ścierałam futryny. Oni pomalowali futryny tak, że i ścianę po boku wymalowali, musiałam zdrapać, zatrzeć na nowo pomalować bo się ściana świeciła. Gdyby nie wkład mojej pracy, byłoby fatalnie. Sąsiedzi mówili, że to robotnicy mają zrobić, ale ja ich prosiłam aby poprawili, a oni mówili, że nie trzeba i wściekali się na mnie, wydzierali, poniżali mnie, kpili sobie ze mnie. Rządzili tak jakby to ich było mieszkanie. Tak wytapetowali, że musiałam dokupić nową tapetę i od nowa położyć na jednej ścianie bo tapeta była położona pod kątem. Miałam mieć solidnie zrobione, dałam tyle pieniędzy ile zażądali bo nie umiem się targować, nie potrafię. Nie mogłam się doprosić faktury. To nie jest prawdą, że jak się zapłaci dużo to dobrze będzie zrobiona robota. Nie, tak nie jest. Po nich pozostał niesmak, wiele krzywizn z którymi sobie nie poradziłam, wygląda tragicznie, jest tylko ładnie tam gdzie poprawiłam, bo jak skończyli remont ja jeszcze przez kilka dni poprawiałam. Jestem niskiego wzrosty, szczupła, to ile mogę zrobić mimo, że jestem po budowlance. Uszkodzili kabel od internetu, porysowali meble, które pomalowałam pisakiem i jakoś wygląda. Potem przypadkiem spotkałam osobę u której też robili remont, też niezadowolony i powiedział mi, że oni celowo robią źle, gdy im się zwróci uwagę. To samo powiedział im ktoś kto polecił im tych robotników. Też mi polecili tych robotników. Nie jestem w stanie dochodzić swoich praw, nawet nie miałabym siły, nie udowodnię, że tam gdzie dobrze zrobiona to moja praca. Nie rozumiem jak można polecić kogoś, jak wiadomo, że to niesolidni ludzie. Nie rozumiem tego.

#12 Guest_Maciej

Guest_Maciej
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2016 - 20:30

Narzeczona zamówiła komplet zasłon i firan do mieszkania w pewnej firmie we Wrocławiu. W jednym pokoju firany były różnej wysokości, a dokładnie jedna miała dół skośnie - jeden z narożników był ok. 3cm wyżej od zadanego wymiaru. Dodatkowo źle dobrali ilość opasek do zaczepiania zasłon do ściany. Reklamacje owszem uwzględnili, lecz trzeba było stracić dużo czasu na bezsensowne podróże i czekania. Po zawieszeniu zasłony w kuchni okazało się, że ta jest o ok 40 cm za wąska, mimo, że w zamówieniu szerokość okna była podana i dodatkowo ma za krótki sznurek na agrafkach. Tu już drugiej reklamacji nie uwzględnili, kazali sobie dopłacić extra 190 zł za wykonanie takiej zasłony poprawnie - mimo, że nie zrealizowali zamówienia jak należy. Nie obchodziło ich nawet zdjęcie za wąskiej zasłony! Czy w takim wypadku firma wyłudza nowe zamówienie? Czy mieli obowiązek wykonać prawidłowa zasłonę w ramach reklamacji?

#13 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2016 - 20:42

Owszem, jeśli na zamówieniu jest co innego niż faktycznie wykonano to oczywiście reklamacja powinna być uwzględniona. Polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta, jest w każdym większym mieście, porady bezpłatne i wystąpi w naszym imieniu z roszczeniem wobec sprzedawcy :)

#14 Guest_sm

Guest_sm
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2018 - 14:43

a nie możecie chole*a napisać, gdzie te przepisy się znajdują?! który artykuł kc?

#15 Guest_Krzys

Guest_Krzys
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2019 - 14:28

Witam. Oddałem w ramach reklamacji sprzęt użytkowany 2 m-ce. Otrzymałem po 14 dniach "mój" zestaw po naprawie. Sprzęt ze względu na gabaryty był zdemontowany. Po złożeniu go w miejscu użytkowania okazało się że nie wykonano usługi naprawy w zakresie usterki tylko wymieniono nieistotną część. Powyższe spowodowało, iż musiałem do sklepu sprzęt dowieźć ponownie a po naprawie go odebrać. Ponieważ w jedną stronę mam 100 km tak więc reklamacja usługi to przejazd 400 km. Czy jeśli usługę nie wykonano to czy za drugi przywóz przysługuje mi zwrot kosztów transportu z miejsca zamieszkania do sklepu?

#16 Guest_k3

Guest_k3
  • Goście

Napisano 28 październik 2019 - 11:50

witam mam pytanie przy ociepleniu budynku wykonawca wymienił parapety wykonał to nie poprawnie ponieważ nie obsadził ich w środku ramy okiennej tylko przykręcił parapet do okna niszcząc mi plastykowe oka jak mam dochodzić naprawienia szkody dodam że wykonawca unika ze mną rozmowy i nie poprawił obsady okna

#17 Guest_Autor123

Guest_Autor123
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2020 - 18:45

Oddałem laptopa do naprawy, firma wykonująca usługę robi już go prawie miesiąc. Po pierwszej naprawie przy odbiorze laptop nie działał, pytając co było przyczyną usłyszałem " to nie jest istotne co mu było" dalej była wymiana karty sieciowej która też nie dała żadnego efektu. Trzecim razem stwierdzili że to chyba dysk, co do końca sami nie są tego pewnie. Mam potwierdzenie przyjęcia urządzenia do naprawy z terminem 14 dni, czy należy im się wogóle jakąś zapłata za niewykonaną usługę, za wymianę niepotrzebnych podzespołów. Czy mam prawo żądać zwrotu urządzenia nie ponosząc kosztów nie wykonanej usługi. Dziękuję za odpowiedzi

#18 Guest_BogdanK.

Guest_BogdanK.
  • Goście

Napisano 09 lipiec 2020 - 20:13

Witam. Zrobiłem prywatnie badania krwi w laboratorium Diagnostyka. Laboratoria Medyczne w Stalowej Woli gdzie zostałem poinformowany, że wynik dostępne będą w internecie tego samego dnia po zalogowaniu się. Po upływie ok 44 h zadzwoniłem z pretensją o wyniki, osoba która odebrała telefon odnosząc się arogancko poinformowała mnie iż zgodnie z regulaminem mają czas 48 h na dostarczenie wyników. Po zalogowaniu się kolejnego dnia gdzie nadal nie było wyników ponownie zadzwoniłem na infolinie i przekazano mi iż moja próbka krwi zaginęła i mogę przyjść i wykonać bezpłatnie kolejne badanie. Zażądałem zwrotu pieniędzy lecz od 3 tygodni po wykonaniu kilu już telefonów z żądaniem zwrotu pieniędzy za nie wykonaną usługę zostaję zbywany i nie otrzymuję zwrotu. Na jakie przepisy się powołać aby zwrócili mi pieniądze.

#19 Guest_BogdanK.

Guest_BogdanK.
  • Goście

Napisano 09 lipiec 2020 - 20:13

Witam. Zrobiłem prywatnie badania krwi w laboratorium Diagnostyka. Laboratoria Medyczne w Stalowej Woli gdzie zostałem poinformowany, że wynik dostępne będą w internecie tego samego dnia po zalogowaniu się. Po upływie ok 44 h zadzwoniłem z pretensją o wyniki, osoba która odebrała telefon odnosząc się arogancko poinformowała mnie iż zgodnie z regulaminem mają czas 48 h na dostarczenie wyników. Po zalogowaniu się kolejnego dnia gdzie nadal nie było wyników ponownie zadzwoniłem na infolinie i przekazano mi iż moja próbka krwi zaginęła i mogę przyjść i wykonać bezpłatnie kolejne badanie. Zażądałem zwrotu pieniędzy lecz od 3 tygodni po wykonaniu kilu już telefonów z żądaniem zwrotu pieniędzy za nie wykonaną usługę zostaję zbywany i nie otrzymuję zwrotu. Na jakie przepisy się powołać aby zwrócili mi pieniądze.

#20 Guest_BogdanK.

Guest_BogdanK.
  • Goście

Napisano 09 lipiec 2020 - 20:13

Witam. Zrobiłem prywatnie badania krwi w laboratorium Diagnostyka. Laboratoria Medyczne w Stalowej Woli gdzie zostałem poinformowany, że wynik dostępne będą w internecie tego samego dnia po zalogowaniu się. Po upływie ok 44 h zadzwoniłem z pretensją o wyniki, osoba która odebrała telefon odnosząc się arogancko poinformowała mnie iż zgodnie z regulaminem mają czas 48 h na dostarczenie wyników. Po zalogowaniu się kolejnego dnia gdzie nadal nie było wyników ponownie zadzwoniłem na infolinie i przekazano mi iż moja próbka krwi zaginęła i mogę przyjść i wykonać bezpłatnie kolejne badanie. Zażądałem zwrotu pieniędzy lecz od 3 tygodni po wykonaniu kilu już telefonów z żądaniem zwrotu pieniędzy za nie wykonaną usługę zostaję zbywany i nie otrzymuję zwrotu. Na jakie przepisy się powołać aby zwrócili mi pieniądze.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych