Skocz do zawartości


ubezpieczenie sprzętu RTV w Ergo Hestia


54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-rczamara

Guest_-praw-rczamara
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2008 - 00:21

witam,
kupując nowy telewizor w sieci sklepów Euro RTV AGD dałem się namówić na przedłużenie gwarancji do 5 lat. Gwarantem/ubezpieczycielem na sprzęt w roku 3-5 użytkowania jest Ergo Hestia, ubezpieczenie kosztuje 20% wartości sprzętu. W ciągu miesiąca można z tego ubezpieczenia zrezygnować. Zaraz po kupnie okazało się że tv ma firmowa gwarancje 4 lata więc chciałem z dodatkowej zrezygnować. Napisałem wniosek, załączyłem oryginał polisy i paragon fiskalny i posłałem listem poleconym do Ergo Hestii (tak mi kazali podczas rozmowy tel.) Po miesiącu otrzymuje pismo ze nie mogę odstąpić od ubezpieczenia bo posłałem im kserokopie a nie oryginał !!! Widać chcą mnie ładnie wydymać nie ma oryginału, nie ma zwrotu pieniążków (prawie 800zł). Co w takim przypadku zrobić? Proszę o poradę. Dziękuje i pozdrawiam.

#2 Guest_-praw-rczamara

Guest_-praw-rczamara
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2008 - 13:11

na odstąpienie od tej polisy miałem 30 dni (tak jest napisane w polisie) w tym nieprzekraczalnym terminie wysłałem wniosek + oryginały polisy i dowodu wpłaty, niestety graja na zwłokę wymyślając takie dziwne rzeczy, zaraz będę do nich dzwonił i wyjaśniał sprawę,

wielkie dzięki za zainteresowanie moją sprawą, pozdrawiam

#3 Guest_-praw-pietryś

Guest_-praw-pietryś
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2008 - 12:26

Odeślij im oryginał polisy. W umowie (OWU) na pewno jest napisane, że na odstąpienie od umowy masz np. 10 dni. Ważne jest Twoje oświadczenie woli, a nie oryginał polisy.

Doślij im go (chyba, że naprawdę już go wysłałeś) i sprawa powinna być zakończona

#4 Guest_agata

Guest_agata
  • Goście

Napisano 06 wrzesień 2010 - 18:13

cześć, jak się skończyła sprawa a hestią?

#5 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 07 październik 2010 - 11:37

Też mam problem z Ergo Hestią. Ubezpieczyłem u nich zakupiony telewizor na 3 dodatkowe lata. Po upływie dwóch i pół roku telewizor popsuł się, więc zgłosiłem do Ergo. Przyjechali fachowcy, zabrali, orzekli że nie opłaca się naprawiać, więc otrzymam propozycję nowego telewizora. I dostałem, w cenie około 50% sumy ubezpieczenia. W warunkach ubezpieczenia nie ma nic na temat zmian cen telewizorów na rynku (ceny przez te dwa laty spadły), jest za to mowa o tym, że zamiennikiem powinien być ten sam model, a jeżeli takiego nie ma to inny o podobnych parametrach i w granicach sumy ubezpieczenia. Trzecia opcja to wypłata odszkodowania.

Na moje wielokrotne pytania o powód zaniżenia ceny dostaję wymijające odpowiedzi, żadnych popartych warunkami umowy konkretów. Ludzie Ergo Hestii grają najwyraźniej na zwłokę. W końcu napisałem pismo do działu rozliczeń szkód (prowadzone zresztą przez inną firmę) i wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru, bo w warunkach taka forma jest wskazana. W piątek, jeżeli nie otrzymam odpowiedzi napiszę skargę na tych ludzi do zarządu firmy, to też jest zalecane w warunkach umowy.

Ale zastanawiam się co dalej, jak dalej postępować żeby otrzymać albo odszkodowanie albo telewizor w cenie mniej więcej mojego poprzedniego.

#6 Guest_-praw-krzysztofowicz

Guest_-praw-krzysztofowicz
  • Goście

Napisano 07 październik 2010 - 11:58

Witam,

do zarządu to raczej szkoda czasu takich Kowalskich jak my to mają setki lub tysiące.

Proponuję kontakt tutaj: http://rzu.gov.pl

Rzecznik ubezpieczonych jest lepszym wyjściem.

Pozdrawiam
Krzysztof

#7 Guest_Krzysiek

Guest_Krzysiek
  • Goście

Napisano 07 październik 2010 - 12:30

Dziękuję za informację. Jednak takie pisma do zarządu potrafią przynieść jakieś skutki. Moja żona pracuje w sekretariacie małej firmy, chyba ze dwa razy zdarzyło jej się załatwiać sprawę w ten sposób - przyniosło to efekty. Zresztą ta możliwość jest przewidziana w Warunkach ubezpieczenia sprzętu, więc czemu nie?

Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam,
Krzysztof

#8 Guest_ub

Guest_ub
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2012 - 12:44

Dostaniesz sprzęt o tych samych parametrach jak masz lub lepszy więc w czym problem?
W ubezpieczeniu chodzi przecież o usunięcie szkody. Szkodą jest awaria telewizora o określonych parametrach. Wydanie Ci TV o cenie równej jaką zapłaciłeś 2,5 roku temu wiązałoby się z tym, że jeśli masz TV 32 calowy to obecnie za cenę sprzed dwóch lat otrzymasz 47 calowy. To już nie było by usunięciem szkody a nieuzasadnioną korzyścią zgodnie z prawem ubezpieczeniowym.

#9 Guest_enriqe

Guest_enriqe
  • Goście

Napisano 13 luty 2013 - 19:45

Kupilem Laptopa i oczywiście dałem się namówić na jego ubezpieczenie,po 3 miesiącach laptop uległ nieszczęśliwemu wypadkowi. Uszkodzil sie monitor. servis nie uznał reklamacji, ubezpieczenie tez nie chcialo pokryc kosztów. Koszt naprawy laptopa to okolo 600 zl koszt ubezpieczenia ponad 500 zl sumując straciłem ponad 1000zl.Gdybym nie wykupił ubezpieczenia stracilbym tylko 100zl. Nie dajcie sie namowic na bzdurne ubezpieczenia.

#10 Guest_mona

Guest_mona
  • Goście

Napisano 21 luty 2013 - 09:53

Przestrzegam przed kupnem dodatkowego ubezpieczenia Hestii przy zakupie sprzętu RTV w sklepach media expert - ubezpieczyciel pobiera wysokie opłaty, kusząc gwarancją 5-cio letnią na uszkodzenia. W rzeczywistości jest tak, że w momencie zgłaszania szkody, rozmowa jest tak prowadzona, żeby udowodnić, że szkoda powstała w trakcie „zwykłego” użytkowania – nawet pęknięta winda expresu do kawy. Każda szkoda powstanie w trakcie użytkowania, więc nie dajcie się naciągać na dodatkowe koszty.

#11 Guest_Nirvana

Guest_Nirvana
  • Goście

Napisano 13 marzec 2013 - 11:10

Witam. Nie dajcie się namówić na ubezpieczenie sprzętu w Hestii, proponowanej przez Media Expert! Kiedy zgłosiłem awarię aparatu, objętą Ich ubezpieczeniem, potraktowano mnie zdawkowo, mówiąc, że polisa obejmuje uszkodzenia wewnętrzne (pomimo tego, iż w "sklepie" zapewniano mnie, że obejmuje wszelkie uszkodzenia), ale takim uszkodzeniem nie jest mikrostyk zwalniania "migawki". Mówiąc kolokwialnie, jak rząd łupi obywateli, tak też zezwala na wyłudzanie pieniędzy z kieszeni ofiar takich pseudo firemek.

#12 Guest_Zaskoczony

Guest_Zaskoczony
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2013 - 12:15

Jak czytałem waszych wypowiedzi to byłem przerażony , a prawda wyglądała zupełnie inaczej : wysiadł mi telewizor w 3 roku użytkowania i po tygodniu od zgłoszenia w hestii dostałem propozycję nowego w cenie sumy ubezpieczenia 3499zł. :)

#13 Guest_cezar33

Guest_cezar33
  • Goście

Napisano 02 październik 2013 - 17:34

witam-ja znowu jestem zadowolona z ubezpieczenia w Ergo Hesti a mianowicie dwa miesiące temu kupiłam płytą indukcyjna i ubezpieczyłam ja od nieszczęśliwych wypadków.No i stało się spadł mi garnek i bach!pękła-rysa na 5cm,myślę sobie zadzwonię i ku mojemu zdziwieniu po wysłaniu zdjęcia maila stwierdzili że szkło nadaje się do wymiany-koszt wymiany 55o zł a ubezpieczenie 300 zł więc u mnie ok.

#14 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 02 październik 2013 - 17:36

witam-ja znowu jestem zadowolona z ubezpieczenia w Ergo Hestii a mianowicie dwa miesiące temu kupiłam płytą indukcyjna i ubezpieczyłam ja od nieszczęśliwych wypadków.No i stało się spadł mi garnek i bach!pękła-rysa na 5cm,myślę sobie zadzwonię i ku mojemu zdziwieniu po wysłaniu zdjęcia maila stwierdzili że szkło nadaje się do wymiany-koszt wymiany 55o zł a ubezpieczenie 300 zł więc u mnie ok.



#15 Guest_tomasz

Guest_tomasz
  • Goście

Napisano 24 październik 2013 - 14:16

Niestety, ja również dałem się naciągnąć na ubezpieczenie laptopa. Kiedy naprawdę było potrzebne (sprzęt po prostu zdechł) okazało się że nie moge liczyć na wypłatę odszkodowania...

ubezpieczenia Bielsko-Biała

#16 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 06 listopad 2013 - 09:03

Jak ktoś ma za dużo kasy i stalowe nerwy to niech sobie dokupi dodatkowe ubezpieczenie w ERGO HESTIA. Nie dajcie się nabrać chyba nie trzeba pisać że to oszuści i naciągacze, liczy się korzyść dla nich a nie dla klienta.

#17 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 20 listopad 2013 - 17:09

Witam.
W 2009 roku kupiłam pralkę z rozszerzoną gwarancją w Ergo Hestii. W październiku tego roku pralka zaczęła głośno "huczeć" podczas wirowania. Zadzwoniłam do Hestii, zgłosiłam szkodę. Po tygodniu przyjechał "fachowiec" stwierdził że uszkodzone jest łożysko. Nie opłaca się naprawiać bo wszystkie części są klejone i tak naprawdę do wymiany jest cała zawartość pralki- zostaje tylko stara obudowa. Po czym pan stwierdził że można prać dalej a on zajmie się zgłoszeniem. Po kilku dniach i braku odpowiedzi ze strony Hestii zadzwoniłam do nich. Okazało się że będą naprawiać pralkę :). Pralka kupiona za 1500 zł a koszt naprawy to 1100 zł. Dziś mija miesiąc od kiedy pan fachowiec u mnie był. A w Hestii tłumaczą się że czekają na części., jakby one z końca świata jechały.
Czy jest jakieś inne rozwiązanie tej sytuacji, co ja mogę zrobić bo nie uśmiecha mi się jeszcze czekać???

#18 Guest_senior

Guest_senior
  • Goście

Napisano 21 listopad 2013 - 20:02

witam kupilem w rtv agd netbooka wziolem ubezpieczenie na roznego rodzaju wypadki.laptop sie zepsul tzn spadl mi i sie rozwalil.dostalem odpowiedz ze nie da sie naprawic i dali mi 3 netbooki do wyboru w zamian tyle tylko ze ja mialem sony vaio a oni mi daja do wyboru lenovo albo asus .tyle ze ja chce taki sam albo podobny marki sony a oni mi powiedzieli ze gwarancja jest na parametry a nie na marke sprzetu.ze moge sobie wziac to co oni maja w podobnych parametrach.nie wiem co mam myslec o ich tlumaczeiu i co mam zrobic??

#19 Guest_Mord

Guest_Mord
  • Goście

Napisano 01 marzec 2014 - 11:51

Hestia daje do wyboru trzy modele do wymiany . Mi padł TV kupiony w 2009 r. za 2900 zł . Uszkodziła się matryca . Dostałem sms z trzema modelami za 2200 zł , 2300 zł i 2500 zł. Żaden model mi nie pasował . Zadzwoniłem i wytłumaczono mi że modele TV można zmieniać ale za max. kwotę 2500 zł i można dopłacać do wyższych modeli . Więc dopłaciłem i wybrałem inny model który mi pasował .

#20 Guest_Lolek

Guest_Lolek
  • Goście

Napisano 08 maj 2014 - 13:50

Hestia daje do wyboru trzy modele do wymiany . Mi padł TV kupiony w 2009 r. za 2900 zł . Uszkodziła się matryca . Dostałem sms z trzema modelami za 2200 zł , 2300 zł i 2500 zł. Żaden model mi nie pasował . Zadzwoniłem i wytłumaczono mi że modele TV można zmieniać ale za max. kwotę 2500 zł i można dopłacać do wyższych modeli . Więc dopłaciłem i wybrałem inny model który mi pasował .

W jaki sposob uszkodzila się?? mechanicznie?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych