Skocz do zawartości


Przedłużająca się naprawa telefonu w ramach gwarancji.


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 30 październik 2013 - 20:26

Witam,

Złożyłam w ramach gwarancji telefon komórkowy do bezpłatnej naprawy. Jednak minęło do dnia dzisiejszego 25 dni ROBOCZYCH. Sklep gdzie zakupiłam telefon odesłał do jakiegoś nic nie mówiącego mi serwisu telefon. przez 17 dni roboczych dostawałam odpowiedź że nic nie wiadomo w sprawie naprawy. 18 dnia dostałam wiadomość że naprawa się przedłuży z powodu problemów ze strony sklepu gdzie zakupiłam telefon. od tamtego dnia dzwoniłam do nich kilkukrotnie dostając odpowiedzieć że naprawy trwają i nie mają pojęcia ile to będzie trwać. Moje pytanie brzmi ile powinna trwać taka naprawa? (napomknę że jest to wymiana panelu klawiatury qwerty która jest ogólnie dostępna, sprowadzenie jej trwa 3 dni - sprawdzałam to w innych serwisach). co powinnam zrobić by odzyskać telefon? nie podoba mi się cała ta sytuacja ponieważ oni nic nie wyjaśniają i ciągle mówią że nic nie wiedzą. Co mogę od nich żądać?

Pozdrawiam serdecznie

#2 aronr

aronr

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 247 postów

Napisano 15 luty 2020 - 14:45

I dlatego sam naprawiam telefony wyłącznie w sprawdzonych serwisach. Jeśli miałbym Tobie takowy polecić, byłby nim https://www.macforce.pl/ - serwis jest wyspecjalizowany w naprawach urządzeń marki APPLE. Myślę, że powinnaś się nim zainteresować, bo cieszy się naprawdę dobrymi opiniami.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych