Skocz do zawartości


Reklamacja w sklepie X-Kom


50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_X-komoszu

Guest_X-komoszu
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2016 - 07:51

Dzisiaj otrzymałem informację od portalu Opineo że moja ocena sklepu X-kom została oceniona jako PRAWDZIWA i w dniu 31.05 br została opublikowana na w/w portalu!!! 
Podczas prowadzonej korespondencji za pośrednictwem Opineo X-kom zobowiązał sie do ....kontaktu ze mna w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu. Przez ponad tydzień nie skontaktował sie telefonicznie ani tez meilowo!!! 
O moich działaniach będe informował na bieżąco na .......WSZYSTKICH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH oraz ostrzegał przed zakupami w tym sklepie!!
DO HR X-KOM.... taniej jest utrzymać 100 klientów niż pozyskać JEDNEGO!!! 



#42 stachoo

stachoo

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 czerwiec 2016 - 13:17

Sprzedano mi pamięć której laptop nie widzi . Reklamacja odrzucona gdyż jakaś naklejka z numerem seryjnym na opakowaniu była uszkodzona - (ja reklamowałem PAMIĘĆ nie pudełko!) . Ten numer dla x-kom jest znany gdyż został podany mi telefonicznie przed reklamacją.
Jak widać x-kom potrafi tylko sprzedawać nie zawsze sprawny sprzęt . Przy ew. reklamacji zawsze jakiś pretekst się znajdzie aby posłać klienta na drzewo.
N I E P O L E C A M !! No chyba że komuś nie zależy na obsłudze gwarancji.

#43 Guest_X-komoszu

Guest_X-komoszu
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2016 - 15:08

A ja OTRZYMAŁEM pismo z działu prawnego tej firemki czyt. X-KOM  w którym ....STRASZA MNIE że skierują sprawe na droge sądowa jeżeli dalej będę INFORMOWAŁ NA FORACH INTERNETOWYCH o swojej WALCE z X-KOM oraz INFORMOWAŁ potencjalnych klientów aby przed zakupem u nich ....WPISALI W WYSZUKIWARKE HASŁO......X-KOM OPINIE !!!! takie jest podejście firmy do .....NIEPOPRAWNEGO KLIENTA WALCZACEGO O SWOJE!!!!



#44 Guest_Michal

Guest_Michal
  • Goście

Napisano 05 listopad 2016 - 09:12

Potwierdzam. Sklep X-KOM oszukuje ludzi i NIE INFORMUJE o możliwościach w przypadku reklamacji. Mi tez doradzali slac towar bezposrednio do klienta. Teraz dzwonie do nich bo na serwisie juz 6 tygodni laptop lezy i nic a oni umywaja rece - Bo wyslal pan towar na serwis a nie do nich. A kto mi k**wa doradzal, zeby tak zrobic? A teraz gnoje nawet sie nie pofatyguja aby w moim imieniu zadzwonic na serwis i sie dowiedziec co sie dzieje. Cwianiaczki i tyle. Nigdy wiecej nic nie kupie z tego gownianego sklepu. Najpier sami mnie wmanwerowali w wystlke do prducenta a teraz umywaja rece.



#45 Guest_gusia

Guest_gusia
  • Goście

Napisano 19 marzec 2017 - 17:16

Dziś oddałam telefon do reklamacji, ciekawa jestem ile poczekam,bo na pytanie czy dwa tyg. odpowiedź była ,że może być dłużej. Zastanowiło mnie to i dlatego zaczęłam szperać coś na ten temat.Zawsze naprawiano mi sprzęt do 2tyg i tak jest w karcie gwarancyjnej, w której tak właśnie mam napisane. X-kom nie wziął jej  została u mnie,tylko dają kartkę przyjęcia sprzętu do reklamacji, w której napisane jest,że oni są pośrednikami w tej procedurze.Jest też zawarte, że nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i czas realizacji,formę i rezultat procedury tej gwarancji. No i co mi się jeszcze nie podoba, że jak jest nieuzasadniona reklamacja lub nieuznana,klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy. No i uważam to za bzdurę,bo jak można zmuszać do podpisywania takiego papierka.Ktoś powie że to nie zmuszanie, no ale jest to warunek żebym zostawiła sprzęt w sklepie.Powinno być tak, że zgadzam się na naprawę po uprzednim uzgodnieniu ze mną i ewentualnie do jakiej kwoty,a nie że za tel.który niecałe 2 lata temu był kupiony za 560zł ,mogą mi przybić tyle samo,a może i więcej.Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta w sprawach reklamacyjnych.Ja raczej już nic tam nie kupię,bo  przy kupnie zawierałam z nimi transakcję wiążącą i oni stemplowali mi kartę gwarancyjną na naprawę sprzętu 14dni. Myślałam,że jak kupię tel w sklepie, będzie dobrze,zawsze kupowałam w sieciach komórkowych ,gdzie przy naprawach trzymali się 14dniowego terminu naprawy i też musieli odsyłać do producenta. No nie powiem,że nie jestem w strachu oczekiwania na swój telefon i na skutki kupna w tym sklepie.



#46 Guest_Ludziska

Guest_Ludziska
  • Goście

Napisano 20 marzec 2017 - 14:12

Mylicie pojecia gwarancja to producent daje gwarancje i on za to odpowiada, jak oddasz sprzet w sklepie to nic nie znaczy on i tak wysle go do producenta w celach naprawy... a potem sklep dostaje, jedyny organ ktory moze wam pomoc to wlasnie sklep

 

Ile razy widze ze naganiaja ze sklep zly bo kupilem laptop i w serwisie 2 miesiace juz siedzi glupi sklep... a on jest tylko posrednikiem



#47 Guest_Seven

Guest_Seven
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2017 - 22:32

Oddałem monitor na gwarancji do sklepu X-kom i dokładnie 22 dni zajęło im dostarczenie go do serwisu zewnętrznego - to był mój błąd mogłem od razu reklamować w serwisie zewnętrznym, który gwarantuje 14 dni naprawy ale nie miałem podbitej karty gwarancyjnej więc nie wiem czy by się dało bez tego. Sklep x-kom ewidentnie sobie nie radzi z procesem gwarancyjnym - pewnie mają zatrudnione 3 osoby na krzyż, które muszą obsłużyć wszystkie reklamacje w Polsce. Dzwoniłem do nich 2x żeby sprawdzili co się dzieje z moim monitorem w serwisie zewnętrznym i totalna olewka - czekam już tydzień na odpowiedź od nich a mi zajęło 5min żeby samemu się dowiedzieć u źródła. 



#48 Guest_Ja

Guest_Ja
  • Goście

Napisano 07 wrzesień 2017 - 16:15

Sklep jest jedynie posrednikiem, a serwisy nie musza miec okreslonego czasu naprawy. Wykonanie napraw gwarancyjnych odbywa sie w najszybszeym mozliwym terminie. Zeby uzyskac zwrot pieniedzy musisz miec jakies podstawy a dlugi czas oczekiwania nie jest zadna podstawa. W wiekszosci przypadlow gwarancja jest przedluzana o okres kiedy urzadzenie bylo w naprawie

#49 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2018 - 11:03

Przestrzegam przed zakupem, a szczególnie przed serwisem x-kom. Zakupiłem komputer, w którym pod koniec okresu gwarancji uszkodzeniu uległa karta grafiki. Przy przekazaniu laptopa do serwisu zgłosiłem ułamaną pokrywkę portu lan, innych uszkodzeń nie zauważyłem. Nie zauważył ich również pracownik sklepu, jak również nie zostały ujawnione przez serwis x-kom.
Komputer po oddaniu do serwisu x-kom dopiero po 2 tygodniach został odesłany do serwisu zewnętrznego. Serwis zewnętrzny oprócz uszkodzenia płyty głównej stwierdził połamane mocowania górnej części obudowy. Naprawa została wyceniona na ponad 400zł. Ponieważ oddając sprzęt do naprawy nie zgłaszałem uszkodzeń mechanicznych oprócz pokrywki portu rj45, a sam komputer oprócz wspomnianej klapki był w stanie idealnym, nie sposób było się zgodzić na naprawę odpłatną. W swoich pismach do sprzedawcy prosiłem o analizę zgłoszenia i jego weryfikację. Po 2 m-cach od oddania sprzętu komputer wrócił nie naprawiony o czym zostałem poinformowany telefonicznie. Nie została nawet wymieniona płyta główna, która została zakwalifikowana do naprawy gwarancyjnej.
Laptop został odesłany na ponowną naprawę gwarancyjną z zapewnieniem mnie, że górna część obudowy zostanie wymieniona w trybie gwarancyjnym. Ku mojemu zaskoczeniu ponowna ekspertyza wykazała połamaną obudowę dolną. W mailach do mnie kierowanych wspomniano o uszkodzeniu dolnej części obudowy, jednak myślałem że to omyłka pisarska. Dolna obudowa została zakwalifikowana jako naprawa gwarancyjna, a górna jej część jako naprawa odpłatna. Wynika z tego niezbicie, że serwis rozkręca komputery, podczas nieudolnej ekspertyzy powstają uszkodzenia, odsyła do naprawy gwarancyjnej zrzucając winę na klientów. Czas naprawy, działalność serwisu wołają o pomstę. W moim przypadku to już ponad 2,5 m-ca i nie ma co liczyć że wróci naprawiony szybciej jak za 1,5 m-ca. Oddaję swoją sprawę do rzecznika, najpewniej skończy się to sądem. Na pisma i apele pozostają głusi.
Niech moja sprawa będzie ostrzeżeniem dla innych. Omijać ten sklep szerokim łukiem

#50 Guest_Wroobelek

Guest_Wroobelek
  • Goście

Napisano 02 luty 2019 - 22:04

Jak na razie nie mogę narzekać na x-kom. Kiedyś kupiłem na Allegro smartfona od gościa, który kupił go w x-kom NA SWOJĄ FIRMĘ. Telefon padł po około półtora roku od zakupu w x-kom. Pomimo tego, że byłem drugim właścicielem, a pierwotnie sprzęt został sprzedany NA FIRMĘ (gdzie jest tylko 1 rok gwarancji) reklamacja została uwzględniona i telefon wymieniono na nowy - inny (ale wybrany przeze mnie), ponieważ tamten był już nieosiągalny. Cały proces odbył się za pośrednictwem e-maili, a nowy telefon został do mnie dostarczony kurierem na koszt x-kom. Muszę przyznać, że pracownicy sklepu okazali w kontakcie ze mną dużą wyrozumiałość i cierpliwość. Teraz wszelkie zakupy elektroniki zaczynam od rekonesansu na ich stronie lub wizyty w salonie.

.

Nie mogę tego samego powiedzieć o serwisie Lenovo, który trzykrotnie odrzucał moją reklamację laptopa Y50-70 z niesprawną kartą graficzną twierdząc, że wszystko działa. Dodatkowo zagięli róg górnej pokrywy (cud, że matryca nie strzeliła) i ułamali zaczep dolnej. Myślę, że po kolejnej wizycie napisaliby, że laptop został zalany lub upuszczony - po prostu bałem się im go wysłać powtórnie. Naprawa (wymiana) "na mieście" spalonej karty graficznej Nvidia GTX 960M (na kartę GTX 860M, bo 960M okazała się niedostępna nawet w Internecie) kosztowała mnie ponad 1000 zł. Ja od tamtej pory żadnego sprzętu Lenovo (oczywiście poza posiadanym laptopem) nie tykam nawet kijem. W najbliższym czasie będę kupował laptopa dla syna na komunię, ale Lenovo ani Dream Machines (też od Lenovo) nie biorę w ogóle pod uwagę choćby miał nawet dużą przewagę cenową - serwis gwarancyjny dla serii Idea Pad NIE ISTNIEJE.



#51 Guest_Bartes

Guest_Bartes
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2019 - 23:01

Niestety również mam bardzo złe doświadczenia z tym sklepem. Otrzymałem monitor z pękniętą matrycą. Mija już 4 miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani monitora. Porażka, omijać szerokim łukiem.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy