Skocz do zawartości


Reklamacja w sklepie X-Kom


50 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Gwarantee

Guest_Gwarantee
  • Goście

Napisano 05 październik 2014 - 16:12

Przepraszam, ze odkopywanie tak starego tematu jednak chcę podzielić się swoją opinią i ostrzec wszystkich korzystających z gwarancji w X-KOM.
Znalazłem ten temat szukając dokładnie tych samych informacji co autorka. Teraz już wiem, że zostało mi tylko cierpliwie czekać. A czekam obecnie siódmy tydzień za oddanym 22.08.14 laptopem firmy lenovo.
Oczywiście, jestem bardzo rozdrażniony zaistniałą sytuacją, ale nie chcę tutaj rzucać bezcelowych oskarżeń. Chciałbym natomiast wezwać wszystkich by korzystając z gwarancji WYSYŁALI SAMODZIELNIE SPRZĘT. Co do firmy X-KOM jestem jedynie niezmiernie zdegustowany, iż nie doradzili (chociażby przyjacielsko) tej opcji lub nie poinformowali o znaczącym wydłużeniu przebiegu gwarancji (mnie poinformowano o wydłużeniu około dwudniowym).
Posiadaczy produktów lenovo z kolei ostrzegam by NIE RESETOWALI WSKAŹNIKA STANU BATERII (która to opcja dostępna jest w oryginalnym oprogramowaniu) gdyż stąd wynikły wszystkie problemy z moim sprzętem.
 



#22 Guest_Oszukany przez x-com

Guest_Oszukany przez x-com
  • Goście

Napisano 28 listopad 2014 - 10:39

Przepraszam, ze odkopywanie tak starego tematu jednak chcę podzielić się swoją opinią i ostrzec wszystkich korzystających z gwarancji w X-KOM.
Znalazłem ten temat szukając dokładnie tych samych informacji co autorka. Teraz już wiem, że zostało mi tylko cierpliwie czekać. A czekam obecnie siódmy tydzień za oddanym 22.08.14 laptopem firmy lenovo.
Oczywiście, jestem bardzo rozdrażniony zaistniałą sytuacją, ale nie chcę tutaj rzucać bezcelowych oskarżeń. Chciałbym natomiast wezwać wszystkich by korzystając z gwarancji WYSYŁALI SAMODZIELNIE SPRZĘT. Co do firmy X-KOM jestem jedynie niezmiernie zdegustowany, iż nie doradzili (chociażby przyjacielsko) tej opcji lub nie poinformowali o znaczącym wydłużeniu przebiegu gwarancji (mnie poinformowano o wydłużeniu około dwudniowym).
Posiadaczy produktów lenovo z kolei ostrzegam by NIE RESETOWALI WSKAŹNIKA STANU BATERII (która to opcja dostępna jest w oryginalnym oprogramowaniu) gdyż stąd wynikły wszystkie problemy z moim sprzętem.
 

 

Mam niestety bardzo podobne odczucia do realizacji reklamacji zakupionego w sklepie telefonu. Oddany 13.11.2014r do serwisu dotarł dopiero po 2 tygodniach!!!

Żaden z uprzejmych sprzedawców nie poinformował mnie że "jako pośrednik" bedzie trzymał mój telefon na zapleczu przez dwa tygodnie...

Od dziś NIE BĘDĘ POLECAŁ SKLEPU X-COM nikomu.
 



#23 X-KOM

X-KOM

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 28 styczeń 2015 - 09:29

Gość_Gwarantee, Gość_Oszukany przez x-com - bardzo przepraszamy za wcześniejszy brak odpowiedzi. Nasza firma pośredniczy w procesie reklamacyjnym między osobą zgłaszającą usterkę, a serwisem producenta, jednak czas oczekiwania na rozstrzygnięcie zgłoszenia reklamacyjnego zależy w znacznej części od serwisu gwarancyjnego, który dokonuje naprawy bądź wydaje decyzję o wymianie urządzenia. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić opisywane sytuacje, dlatego prosimy o kontakt pod adresem satysfakcja[at]x-kom.pl.



#24 Guest_suissman

Guest_suissman
  • Goście

Napisano 02 marzec 2015 - 09:40

Szanowni Państwo z X-Com, jak widzę przyjąli Państwo taktykę tłumaczenia się tym, iż w przypadku zgłoszenia reklamacji X-Com jest tylko pośrednikiem. Skoro jesteście tacy uczciwi, i zamieszczone tu opinie tak Was krzywdzą, to zastanawia mnie, dlaczego przy zakupie sprzętu nie informujecie potencjalnych klientów, iż w przypadku awarii sprzętu, na jego naprawę będą czekać miesiącami? No i dlaczego, jeśli klient przychodzi z reklamacją, nie przedstawiacie mu dwóch możliwośći - skorzystanie z gwarancji i reklamacja z powodu niezgodności towaru z umową? Macie ten swój druczek potwierdzenia przyjęcia serwisowego, który dajecie klientowi, nawet nie pytając go z jakich uprawnień chce skorzystać. I dopiero, gdy zdenerwuje się on już długim czasem oczekiwania na naprawę, dowiaduje się, że Was to nie dotyczy, bo przecież skorzystał on z gwarancji. Cała ta sytuacja jak nabardziej upoważnia do stiwerdzenia, że sklep X-Com to sklep krętaczy i naciągaczy, których zainteresowanie klientem kończy się z chwilą uiszczenia przez niego zapłaty za zakupiony towar. Ja na pewno nikomu Was nie polecę, a wręcz będę odradzał zakupy u Was przy każdej okazji. Pozdrawiam i dobrego samopoczucia życzę.



#25 Guest_X-KOM.PL

Guest_X-KOM.PL
  • Goście

Napisano 03 marzec 2015 - 15:51

Gość_suissman, prosimy o numer Twojej reklamacji. Chcielibyśmy wyjaśnić opisywaną przez Ciebie sytuację.



#26 Guest_4

Guest_4
  • Goście

Napisano 18 marzec 2015 - 11:58

Jest dokładnie tak jak opisują to ludzie w postach wyżej. Sklep olewa całkowicie klienta, który składa reklamacje. Ja już czekam 1,5 miesiąca na zwrot słuchawek, które reklamowałem nieszczęśliwie tytułem gwarancji. Jednocześnie dzwoniąc do serwisu tej firmy wiedziałem ponad 3 tygodnie temu, że serwis autoryzowany nie uznał gwarancji twierdząc, że sam uszkodziłem swój sprzęt co jest oczywiście wierutną bzdurą. Pomijając ten fakt to skoro zgłoszenie zostało odrzucone powinienem dostać czym prędzej swój sprzęt z powrotem. Nic bardziej mylnego czekam ponad 3 tygodnie a na moje zapytanie do działu serwisu, kiedy dostanę go otrzymuję odpowiedź cyt.:"...niezwłocznie jak tylko serwis prześle go do nas..." czytaj to tak jak serwis prześle za rok to oddadzą ci sprzęt za rok. Jednym słowem dbanie o klienta tylko do momentu zapłaty za towar a potem spadaj na drzewo. Jak można się nie interesować sprzętem oddanym do gwaranta????? Toż to zwykłe umywanie rączek od pracy, no bo wiadomo z tej pracy zysku nie ma. Po takich doświadczeniach na pewno już nic u nich nie kupię co tez stanowczo odradzam wszystkim, szkoda bo wydawali się profesjonalni i kompetentni ale pozory mylą jak widać.



#27 Guest_Mirek

Guest_Mirek
  • Goście

Napisano 26 maj 2015 - 21:04

Szkoda, że wcześniej nie czytałem opinii na temat sklepu x-kom. Odradzam, polecam omijać jak najszerszym  łukiem ten sklep. Laptop oddany 21.04.2015r (wymiana dysku), po 3 tygodniach dzwonię do Acer (już naprawiony laptop lecz czeka ze względu na uszkodzenie lekkie wejścia lan na wymianę płyty.Oczywiście centrala x-kom nic o tym nie wie. Acer czeka na moją decyzję (naprawa płatna).Nie wiem po co mail, tel mój przy przyjęciu serwisowym, skoro nie wiedzą do czego dane powyższe służą.Musialem sam dzwonić do Acer'a, zero komunikacji x-kom klient.26 maja i laptopa nie mam sad.png Ogólnie wrażenie jakbym oddał dzieciom laptop do zabawy. Na pismo z mojej strony na temat niezadowolenia cisza.Zero odpowiedzialności, wiedzy- tak jak powyżej ich rola kończy się w momencie wpłąty na konto. Pózniej typowo zachowanie dzieci z przedszkola (my nic nie wiemy dlaczego długo, a długo bo pewnie dysk specjalny, laptop będzie po niedzieli -i nie ma dalej).Pierwszy i ostatni raz kupiłem i odradzam każdemu kto chce tam kupić.Bagno, dno i metr mułu.Nie mogę powiedzieć nic dobrego a gdy usłyszałem dysk specjalny i dlatego tak długo to nie wiedziałem czy śmiać się,płakać czy być zły w laptopie za 1600 zł.



#28 Guest_X-KOM.PL

Guest_X-KOM.PL
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2015 - 09:51

Guest_4Guest_Mirek, przepraszamy za wcześniejszy brak odpowiedzi. Mimo czasu który upłynął od momentu publikacji wpisów dotyczących zaistniałych sytuacji, bardzo prosimy o podanie numerów reklamacji. Chcielibyśmy wyjaśnić te sprawy i zamieścić sprostowanie dotyczące ich przebiegu oraz wyniku.



#29 Guest_antyX-KOM

Guest_antyX-KOM
  • Goście

Napisano 13 październik 2015 - 10:40

Również podpisuje się pod tym że X-Kom należy omijać szerokim łukiem i każdemu stanowczo ODRADZAM mieć z nimi do czynienia bo podczas zakupu wszystko jest szybko i sprawnie załatwiane a z reklamacjami niestety jest biednie bo trwa to wieki... Żebym nie był gołosłowny to zakupiłem telefon 21.09.2015r. w następny dzień już mi go kurier dostarczył i wtedy zaczęły się problemy, gdyż telefon miał jakąś wadę fabryczną bo nie działał czytnik kart pamięci i po 5min użytkowania na wyświetlaczu pojawiały się białe kropki które zamazywały tekst. Sprzęt wysłałem do serwisu X-Koma i czekam do tej pory na rozpatrzenie reklamacji. Na dodatek NOWY telefon który do nich dostarczyłem w informacji na stronie dostał notkę że ma liczne ślady użytkowania (nie wiem jakim cudem jak został wyciągnięty z pudełka, sprawdzony i odesłany?) dodatkowo walcząc telefonicznie i mailowo stwierdzili że uszkodziłem mechanicznie płytę główną i odesłali go do producenta na dalszą ekspertyzę żeby nie byli jednostronni. No po prostu robią sobie jakieś jaja i potrafią tylko ciemnotę wciskać klientom. Miałem nadzieję że skoro w dniu otrzymania telefonu miał on wady fabryczne to wymienią mi go szybko na nowy a z tym uszkodzonym się będą bawili sami z producentem (tak przynajmniej wszędzie miałem załatwiane reklamacje). Bardzo żałuję że cokolwiek u nich kupiłem a tym bardziej fakt że zakupiłem kilka dni później drugi taki sam telefon który już działa poprawnie. Niestety na ten pierwszy dalej czekam.

Jeszcze raz ODRADZAM i omijajcie ich szerokim łukiem



#30 Guest_Łujasz

Guest_Łujasz
  • Goście

Napisano 18 październik 2015 - 10:45

Ja przy piątej reklamacji telefonu oddałem pismo o niezgodności towaru z umową z prośbą o zwrot pieniędzy ponieważ już od ponad 4 miesięcy nie mogę korzystać z telefonu (co przyjdzie z reklamacji to odsyłam z powrotem bo nie potrafią tego naprawić albo przysyłają z nowymi usterkami). Dostałem odpowiedź, że wcześniej były naprawy gwarancyjne, a to pierwsza reklamacja o niezgodności towaru z umową więc będą dalej starali się telefon naprawiać . Na ten moment telefonu nie mam od 5 miesięcy, a oni dalej nie widzą w tym żadnego problemu.

Totalna porażka. NIE POLECAM!!!



#31 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 05 listopad 2015 - 19:26

Czytając wcześniejsze wpisy zastanawiam się czy tylko mamy pecha czy też jest to norma w firmie X-KOM. Ja na telefon oddany do sklepu do naprawy w ramach gwarancji czekam ponad 8 tygodni. Poza informacją, że przekazano go do zewnętrznego serwisu nie wiem nic. Na moje pytania odpowiadają - grzecznie- że serwis czeka na jakąś część do telefonu. I przyspieszają bieg sprawy. A ja mam czekać cierpliwie na kontakt.

 

 

 



#32 zshzz

zshzz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 listopad 2015 - 18:34

Podpisuje sie pod lista. Kupilem komputer w marcu 2014. Od tamtego czasu (1,5 roku) komputer zepsul sie 7 razy. Za kazdym razem jest to samo - w pewnym momencie komputer wylacza sie, a przy probie uruchomienia pojawia sie komunikat, ze nie ma skad zbootowac systemu. Za kazdym razem trace dane, po 4 razie przestalem nawet cokolwiek na nim ustawiac, i zapisywac, bo wiem, ze niedlugo znow bedzie to samo i odesla mi go z serwisu z pustym dyskiem (nie potrafia wytlumaczyc, czy sami go formatuja, czy to nastepstwo usterki) Dodatkowo ku mojemu wkur*%$*$@% za kazdym razem dodaja, ze sam go sobie psuje przestawiajac cos w BIOSie podczas, gdy naprawde nawet go nie wlaczalem. Brak mozliwosci fizycznej lub telefonicznej rozmowy bezposrednio z serwisem, utajniaja adres. Wczoraj komputer znowu sie popsul, musze odeslac im go z zagranicy, co kosztuje mnie rownowartosc 110zl. Jestem zrezygnowany cala sytuacja, nigdy wiecej X-COM.

Michal Skrzypczynski



#33 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 24 listopad 2015 - 17:25

Kupilem Tableta 18.11.15 z bialom plamomna wyswietlaczu teraz boje sie odeslac im bo jak czytam warunki to moge slono zaplacic X-com

#34 Guest_never x-kom

Guest_never x-kom
  • Goście

Napisano 04 grudzień 2015 - 19:48

Również podpisuje się pod tym że X-Kom należy omijać szerokim łukiem i każdemu stanowczo ODRADZAM mieć z nimi do czynienia bo podczas zakupu wszystko jest szybko i sprawnie załatwiane a z reklamacjami niestety jest biednie bo trwa to wieki... Żebym nie był gołosłowny to zakupiłem telefon 21.09.2015r. w następny dzień już mi go kurier dostarczył i wtedy zaczęły się problemy, gdyż telefon miał jakąś wadę fabryczną bo nie działał czytnik kart pamięci i po 5min użytkowania na wyświetlaczu pojawiały się białe kropki które zamazywały tekst. Sprzęt wysłałem do serwisu X-Koma i czekam do tej pory na rozpatrzenie reklamacji. Na dodatek NOWY telefon który do nich dostarczyłem w informacji na stronie dostał notkę że ma liczne ślady użytkowania (nie wiem jakim cudem jak został wyciągnięty z pudełka, sprawdzony i odesłany?) dodatkowo walcząc telefonicznie i mailowo stwierdzili że uszkodziłem mechanicznie płytę główną i odesłali go do producenta na dalszą ekspertyzę żeby nie byli jednostronni. No po prostu robią sobie jakieś jaja i potrafią tylko ciemnotę wciskać klientom. Miałem nadzieję że skoro w dniu otrzymania telefonu miał on wady fabryczne to wymienią mi go szybko na nowy a z tym uszkodzonym się będą bawili sami z producentem (tak przynajmniej wszędzie miałem załatwiane reklamacje). Bardzo żałuję że cokolwiek u nich kupiłem a tym bardziej fakt że zakupiłem kilka dni później drugi taki sam telefon który już działa poprawnie. Niestety na ten pierwszy dalej czekam.

Jeszcze raz ODRADZAM i omijajcie ich szerokim łukiem

To standart u nich widzę mi tez powiedzieli ze monitor który odesłałem posiadał ślady zarysowania a tylko został wyciagnięty z pudełka i do niego po tygodniu wsadzony spowrotem 



#35 Guest_gwarancja - nigdy w życiu

Guest_gwarancja - nigdy w życiu
  • Goście

Napisano 04 grudzień 2015 - 21:09

Wszystko sprawnie do momentu jak odesłałem monitor po 12 dniach użytkowania bo nie dostałem przedłudzonej gwarancji jaka była reklamowana przez LG i X-KOM a w odpowiedzi usłyszałem ze : reklamacja bezzasadna nieuwzględniona

 

Czyli wszystko fajnie ale jak juz sprzedadzą tobie sprzęt to zostajesz na lodzie i gwarancja jest nic nie warta.



#36 Guest_OSZUKANA

Guest_OSZUKANA
  • Goście

Napisano 08 luty 2016 - 17:00

Witam wszystkich zainteresowanych.

Moja przygoda zaczęła się od zakupu laptopa Lenovo w sklepie (firmie) X-KOM. Przeważnie w momencie zakupu jest wszystko w porządku (chociaż i w tej kwestii pojawiają się negatywne komentarze), podkreślam przeważnie, bo i w moim przypadku sprzęt nosił ślady nieudolnego montażu pamięci ram przez serwisantów x-kom, oczywiście przy zakupie nikt nie informował, że będzie konieczna taka modernizacja, ingerująca w sprzęt podobno fabrycznie nowy. Najciekawiej zaczyna się w momencie pojawienia się jakiejś usterki, w moim przypadku po niecałych 8 miesiącach sprzęt odmówił posłuszeństwa (Lenovo y70-70) przy uruchomieniu pojawił komunikat EFI Network 0 for IPv4 itd. (podobno często spotykany problem z dyskami SSHD 8GB/1TB jest troszkę o tym na różnych forach). Po kontakcie ze wsparciem tech. Lenovo i informacji, aby sprzęt zapakować w inne opakowanie niż fabryczne, bo w tym już nie wróci z powrotem i nie jest ono przystosowane do transportu (dziwne), laptop został zareklamowany w sklepie zakupu (x-kom), było to 05.01.2016. Do dnia dzisiejszego nikt nie ustosunkował się do reklamacji, a w odpowiedzi na prośbę zwrotu gotówki sklep "umywa ręce" i odsyła konsumenta z jego roszczeniami do producenta. Czas ucieka,

a konsument traci okres gwarancyjny za sprzęt, który podobno został przekazany przez X-KOM do serwisu zewnętrznego (informacja wysłana przez sms/email) w dniu 13.01.2016, a z moich ustaleń wynika, że do serwisu Lenovo został wysłany dopiero w dniu 29.01.2016 - szkoda, że firma x-kom informuje klienta o tym, że nie ma wpływu na czas realizacji reklamacji dopiero w momencie jej składania. Tłumaczą to tym, że nie są gwarantem, a jedynie pośrednikiem (przy zakupie nie informują, że jakiekolwiek roszczenia należy kierować do producenta, a nie do nich), a wydanie karty gwarancyjnej lub oświadczenia gwarancyjnego w momencie zakupu nie jest obowiązkowe. Pracownicy sklepu x-kom nie byli w stanie udzielić jakichkolwiek informacji o statusie reklamacji laptopa (choćby ustosunkowaniu się do niej) i do dnia dzisiejszego nic w tej kwestii się nie zmieniło.



#37 Guest_Julek

Guest_Julek
  • Goście

Napisano 26 luty 2016 - 10:03

Witam kupiłem laptopa w x-comie z lekkim 'uszczerbkiem' koło touch pada po obniżonej cenie na allegro. Gwarantowali że 2 letnia gwarancja obowiązuje. Po 8 miesiącach komputer zaczął sam się resetować i nadmiernie grzać - został bezpośrednio wysłany do serwisu w Niemczech. Po 2 tygodniach przyszła informacja po polsku - że widać ślady uszkodzeń na tablecie i gwarancja nie jest uznana. Za naprawę tableta - 800 złotych. Polecam Lenovo i X-com dwie najlepsze firmy w Polsce.



#38 Guest_florian

Guest_florian
  • Goście

Napisano 25 marzec 2016 - 12:44

u mmnie niestety podobna sytuacja z firmą x-kom laptop kupiony jako powystawowy z 2 letnią gwarancją MSi tak było w aukcji niestety po 3 miesiacach karta grafiki padła i odesłałem na serwis i okazało się że laptop juz 2 lata temu był w serwisie na ta usterkę i nie jest objęty gwarancją producenta od 2 dni dzwonię i wysyłam wiadamości żadnej odpowiedzi wiem że 2 dni to nie dużo ale wystarczy odpisać że sprawa przyjęta do realizacji  zadzwoń za tydzień



#39 Guest_Das Das

Guest_Das Das
  • Goście

Napisano 16 maj 2016 - 20:01

Uwaga na x-kom- otrzymali sprzęt - laptop z tytułu rękojmi ( dysk padł) uszkodzili mechanicznie obudowę i odpowiedzieli odmownie. Dodatkowo wysłali do serwisu Lenovo sprzęt nie przyznając się do uszkodzenia obudowy- oczywiście w takim przypadku Lenovo odrzuciło reklamację. Cały czas twierdzą, że mają zdjęcia z rozpakowania laptopa ale nie mogą ich pokazać sic !!. Sprawa jest nadal w toku - zajmuje się nią rzecznik konsumenta. Niestety od prawie miesiąca nie mam laptopa. Trochę poszukałem w internecie i nie jestem pierwszym przypadkiem, kiedy to x-kom uszkadza sprzęt mechanicznie i odrzuca reklamację. Tak wygląda w praktyce obsługa klienta przez x--kom - insynuacje, ze to klient wysłał pęknięty sprzęt



#40 Guest_maciej

Guest_maciej
  • Goście

Napisano 17 maj 2016 - 18:59

Uwaga na x-kom- otrzymali sprzęt - laptop z tytułu rękojmi ( dysk padł) uszkodzili mechanicznie obudowę i odpowiedzieli odmownie. Dodatkowo wysłali do serwisu Lenovo sprzęt nie przyznając się do uszkodzenia obudowy- oczywiście w takim przypadku Lenovo odrzuciło reklamację. Cały czas twierdzą, że mają zdjęcia z rozpakowania laptopa ale nie mogą ich pokazać sic !!. Sprawa jest nadal w toku - zajmuje się nią rzecznik konsumenta. Niestety od prawie miesiąca nie mam laptopa. Trochę poszukałem w internecie i nie jestem pierwszym przypadkiem, kiedy to x-kom uszkadza sprzęt mechanicznie i odrzuca reklamację. Tak wygląda w praktyce obsługa klienta przez x--kom - insynuacje, ze to klient wysłał pęknięty sprzęt

 Masz prawie taki sam problem jak ja X-kom!!!! Wysłałem im laptopa /LENOVO/ też padł dysk i po dwoch dniach pisza że reklamacja odrzucona z uwagi  na....USZKODZENIA MECHANICZNE!! /pęknięty róg laptopa/ . Kiedy przesłałem im moje zdjęcia /cos mnie natknęło aby je zrobić/  to stwierdzili że sa ....MAŁO WYRAŻNE??? Dzisiaj byłem juz u rzecznika konsumentów . Sprawa prawdopodobnie skończy sie w sadzie. I na koniec czy wiecie państwo co oznacza według X-kom  SERWIS PRODUCENTA? Nic innego jak punkt który naprawia sprzęt RTV,pralki lodówki itp różnych producentów!!! W moim przypadku był to "SERWIS PRODUCENTA"  w Częstochowie który w swojej działalności ma ....NAPRAWE WSZELKIEGO SPRZĘTU!!!  

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAKUPEM W TYM SKLEPIE!!! Wszystkim którzy zostali oszukani przez ten sklep proponuje kontakt z siedziba LENOVO w Warszawie. Na moje zgłoszenie odpowiedzieli że rozpatrzą jeszcze raz reklamacje ponieważ to nie pierwsze zgłoszenie jakie otrzymują na działanie sklepu internetowego X_KOM.  





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych