Witam, oto regulamin, który jest taki sam w obydwu serwisach:
"Regulamin sprzedaży Ergo
Obowiązuje od dnia 07.12.2011
Zawarcie umowy i jej realizacja
1. Zamówienie
usług świadczonych za pośrednictwem „Ergo” można składać przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, tj. formularza zamówienia na stronie, telefaksu, poczty elektronicznej oraz standardową przesyłką pocztową.
2.
Okres promocyjny – rozpoczyna się w dniu następującym po złożeniu zamówienia, a kończy się po upływie 30 dni kalendarzowych.
3. Okres abonamentowy – rozpoczyna się po 30 dniowym okresie promocyjnym, a kończy się po upływie liczby dni kalendarzowych wynikających z zamówionego abonamentu.
4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się najpóźniej po dniu roboczym, w którym otrzymano potwierdzenia zamówienia. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni kalendarzowych. Informację o odstąpieniu nalezy przesłać na adres unsuscribe@ergo.edu.pl.
5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną wiadomość e-mail z hasłem i loginem, w celu rozpoczęcia 30-dniowego okresu promocyjnego korzystania z „Ergo”. Okres promocyjny 30 dni kalendarzowych rozpoczyna się w dniu następującym po złożeniu zamówienia przez Klienta.
6. Klient jest zobowiązany do nieudostępniania swojego loginu i hasła jakimkolwiek osobom trzecim.
7.
Okres promocyjny dostępu do produktu jest wliczony w cenę następnego okresu abonamentowego. Po upływie okresu promocyjnego w ciągu - 30 dni od jego końca - zostaje wystawiona faktura VAT za cały następujący odpowiedni dla danego zamówienia okres abonamentowy. (
Co dla mnie jest kolejnym oszustwem, bo mówią oraz piszą na stronie, że jest on za 0,00zł)
8. Cena podana w zamówieniu jest ceną netto.
Usługa jest objęta podatkiem VAT.
9. Po zakończeniu okresu abonamentowego Wydawnictwo automatycznie przedłuża umowę na kolejne odpowiednie dla zamówienia okresy abonamentowe, wystawiając fakturę do 30 dni od dnia rozpoczęcia odpowiedniego okresu abonamentowego z 14-dniowym terminem płatności.
10. Zmiany warunków umowy dokonuje się tylko i wyłącznie w formie pisemnej (aneks).
11.
Wydawnictwo nie przedłuża umowy w przypadku pisemnego złożenia wypowiedzenia umowy, przesłanego do 7 dni kalendarzowych włącznie przed zakończeniem danego okresu abonamentowego lub promocyjnego, w którym umowa obowiązuje. Po otrzymaniu wypowiedzenia Wydawnictwo nalicza trzymiesięczny okres, który rozpoczyna się od ostatniego dnia kalendarzowego okresu abonamentowego lub promocyjnego, w którym wpłynęła do Wydawnictwa informacja o wypowiedzeniu umowy przez Klienta. W okresie wypowiedzenia obowiązuje cena z zamówienia przedstawiona na formularzu zamówienia.
12. Wydawnictwo nie ma obowiązku zwrotu opłaty abonamentowej w przypadku rozwiązania umowy z winy Klienta przed upływem okresu, na jaki został wykupiony abonament. Dotyczy to sytuacji rażącego naruszania ustalonych zasad współpracy z winy klienta.
Zastrzeżenia wynikające ze świadczenia
usług
13. Wydawnictwu przysługuje prawo kontroli korzystania z
Usług świadczonych za pośrednictwem „Ergo” poprzez zbieranie danych i prowadzenie rejestrów dokumentujących korzystanie z
usług przez Klienta.
14. Wydawnictwo nie odpowiada za brak dostarczenia startowego loginu i hasła z powodu:
podania przez Klienta błędnie lub nieczytelnie adresu e-mail,
braku adresu e-mail w zamówieniu,
nieodebrania lub skasowania przez Klienta dostarczonej na poprawny adres wiadomości e-mail,
skasowania lub automatycznego przeniesienia do folderu spam wiadomości z loginem i hasłem,
przepełnionej skrzynki e-mail u Klienta,
odrzucania połączeń – przeciążenia serwera pocztowego Klienta.
W takich przypadkach startowy login i hasło będą dostarczone wraz z pierwszą fakturą (w lewym górnym rogu) w celu umożliwienia rozpoczęcia korzystania z
usługi przez Klienta.
15. Wydawnictwo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za problemy w dostępie do
usług, nie leżące po stronie Wydawnictwa, w szczególności zawinione przez operatora internetowego u klienta, serwery poczty elektronicznej klienta, nieprawidłową konfigurację komputera klienta, obecność szkodliwego oprogramowania na komputerze klienta (wirusy, trojany itp.). Instytut dokłada wszelkich starań (w zakresie swoich możliwości) aby pomóc klientom wyeliminować problem.
16. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do przerw technicznych związanych z konserwacją serwerów.
Rezygnacja z
usług Ergo
17. Wydawnictwo zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku braku terminowych wpłat należności. Klient zostanie o tym fakcie poinformowany drogą elektroniczną.
18.
Wypowiedzenie umowy dostępu z podaniem numeru zamówienia powinno być złożone e-mailem (unsuscribe@ergo.edu.pl), faksem (12 376 48 21), listem poleconym na 7 dni przed końcem promocyjnego okresu abonamentowego. Po otrzymaniu wypowiedzenia w wyżej podanym terminie Wydawnictwo nalicza trzymiesięczny okres wypowiedzenia z ceną zgodną z zamówieniem. Usługa zostaje zafakturowana w cyklu miesięcznym z 14-dniowym terminem płatności. W przeciwnym razie umowę przedłuża się automatycznie na kolejne odpowiednie dla danego zamówienia okresy abonamentowe.
19. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia złożonego na nieprawidłowo wypełnionym formularzu, wzbudzającym wątpliwości lub złożonego z naruszeniem niniejszego regulaminu.
20. Wszelkie reklamacje techniczne dotyczące funkcjonowania serwisu oraz problemy z korzystaniem ze świadczonych za jego pośrednictwem
usług należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres tech@ergo.edu.pl z podaniem szczegółowego opisu reklamacji (w szczególności dokładnego adresu URL strony na której występuje problem oraz dołączonym do przesłanej wiadomości e-mail zrzutem ekranu pokazującego widok z momentu wystapienia problemu) oraz podaniem dokładnych danych identyfikujących reklamującego (login, NIP, nazwę firmy, numer zamówienia). Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie po pojawieniu się problemu. Brak zgłoszenia problemu z dostępem do
usługi w ciągu 10 dni po złożeniu zamówienia skutkuje uznaniem prawidłowego funkcjonowania
usługi u Klienta. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od dnia przesłania przez Klienta prawidłowego zgłoszenia (z pełnym zestawem w/w danych). Klient zostaje zawiadomiony drogą elektroniczną o wyniku postępowania reklamacyjnego."
Strona z formularzem zamówienia (mam nadzieję, że mogę podać link) wygląda następująco:
http://www.ergo.edu....owienie_gcp.php
Przed przyciskiem "wyślij zamówienie" nie ma słowa o okresie wypowiedzenia, dopiero w stopce po informacji, że login i hasło zostanie wysłane na maila itp. pojawia się "nieznacząca" informacja o dodatkowej opłacie w razie rezygnacji. Nie jest to żadna "gwiazdka" do jakby nie patrzeć umowy. Odbieram to tak jakby ktoś pod moim podpisem na umowie dopisał sobie coś. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.