Skocz do zawartości


Reklamacja butów w firmie sizeer


53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 10 marzec 2011 - 20:42

Witam serdecznie.
we wrześniu zakupiłem buty timberlanda w firmie sizeer. Pierwszy raz reklamowałem je 18 września : odklejenie się podeszwy od cholewki w prawej półparze, zbyt szybkie wycieranie sie podeszwy. Oczywiście wada buta została stwierdzona 2 miesiące po zakupie tych butów. Odesłano mi je i naprawiono pisząc, że wycieranie się podeszwy butów(dodam tej marki)jest normalną oznaką uzytkowania, a odklejoną podeszwę mi przyklejono. Po następnych 2 miesiącach znowu zaczeła odklejać się podeszwa. Zażądałem wymiany towaru, ale ponownie mi odesłano buty i napisano, że nie mogę odstąpić od umowy, ponieważ wada buty została zauważona po 2 miesiącach od daty zakupu. Teraz ponownie mi się odkleja. mam dosyć już... oddaję buty do reklamacji i tydzien muszę chodzić w podartych. Nie był to dla mnie mały wydatek. Proszę o pomoc co należałoby zrobić w tej sytuacji. Z góry uprzejmie dziękuję. Pozdrawiam Dawid

#2 Guest_stachursky

Guest_stachursky
  • Goście

Napisano 11 marzec 2011 - 10:25

No i co z tego, że została zauważona po dwóch miesiącach od daty zakupu. Zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunakch sprzedaży konsumenckiej uprawnienia do reklamacji trwają dwa lata.

Zgodnie z art. 4 ust. 1 tejże ustawy jeżeli wada została stwierdzona w ciągu 6 miesięcy to istnieje domniemanie niezgodności towaru z umową już w chwili wydania.

Moim zdaniem możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest taka sama jak przy pierwszej reklamacji.

#3 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 11 marzec 2011 - 10:42

naprawdę wielkie dzięki. Jak będę reklamował buty teraz to napiszę pismo, w którym będzie zawarty ten artykuł. A już myślałem, że nic z tym nie zrobię :) Dziękuje jeszcze raz.

#4 Guest_tiki

Guest_tiki
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2011 - 18:42

Kolego niestety ale Cie zmartwie zakupy i reklamacja butow w tej sieci to czysta porazka !!!!!!!!!! wiem boksowalem sie z nimi dlugo i w koncu wyrzucilem buty do kosza bo szkoda czasu bylo na nich.A rzeczoznawca zatrudniony jakis Wyczesany czy Wyczesana to chyba pomylka.
Kupilem jak Ty buty Puma i szlag je trafil wczesniej znajomi kupili inna marke i tez do d..... podejrzewam ze ta firma kupuje wyprzedaz i sprzedaje niby w promocji badziewie.Ja jak i moi znakomi juz nie zachodza do sizzera DZIADOSTWO !!!!!!!!

#5 Guest_lukasz

Guest_lukasz
  • Goście

Napisano 04 październik 2012 - 15:06

Nie macie zielonego pojecia o czym mowicie. Najpierw reklamujecie buty, ktore sa calkowicie zniszczone (wasza wina!) a potem jeszcze sie dziwicie,ze reklamacja jest odrzucona. Dramat! brak jakiejkolwiek obiektywnosci!!!! Najpierw nauczcie sie konserwowac i pastowac buty! Dluzej beda sluzyly, nie beda pekac, przemakac i rozklejac sie. I najwazniejsze: buty nalezy reklamowac OD RAZU gdy pojawi sie jakas wada a nie wtedy kiedy beda juz calkowicie zniszczone!!

#6 Guest_jam

Guest_jam
  • Goście

Napisano 20 listopad 2012 - 21:40

drogi Panie na-niczym-sie-nie-znający, Idz do szkoly i naucz sie zycia. Zal mi Ciebie. Piszesz straszne glupoty, a co najgorsze-wierzysz w nie. Dramat. Jesli nie masz lepszych rzeczy do roboty niż siedzenie n forum i wypisywanie bzdur to lepiej rzeczywiscie zapisz sie do szoly lun na jakis kurs doksztalcajacy z wiedzy ogolnej, o zyciu !

#7 Guest_KKK

Guest_KKK
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2013 - 08:28

LUDZIE!!! BYLEM TAM KIEROWNIKIEM NIE MA ZADNEGO RZECZOZNAWCY!!! PRZESZKOLONY LUB NIEPRZESZKOLONY PRACOWNIK ROZPATRUJE REKLAMCJE I WYBIERA JAKA MA WPISAĆ OPINIE Z LISTY W KOMPIE I MA ODRAZU UZASADNIENIE... JAK WAM ODRZUCA WNIOŚCIE JESZCZE RAZ AŻ DO SKUTKU!!!

#8 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 17:37

Chciałabym zreklamować buty w sklepie Sizeer. Buty zamówiłam przez internet a po miesiącu noszenia zaczął pruć się prawy but. W sklepie nie chcą przyjąc towaru gdyż zaplaciłam za poobraniem a w tym przypadku reklamacji nie uznają. Co mam zrobić?Pomocy...

#9 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2013 - 10:10

Marka butów, które kosztują 500, 600, 700 zł dbając o swój wizerunek powinna bez żadnego problemu przyjmować reklamacje. Reklamując buty kazara, które zniszczyłem okropnie, stwierdziłem że skóra z której są one wykonane była zbyt słaba i pewnie fabrycznie wadliwa. I tyle. Jest to moja opinia i moje zdanie, jako klienta, który wydaje na buty prawie tysiąc złotych. Wtedy muszę wymagać i w takich markach nie ma miejsca na kłótnię z klientem, ponieważ on wtedy nie wróci.

#10 Guest_ankaa

Guest_ankaa
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2014 - 13:12

Hej,

Kupiłam 10 miesięcy temu buty w sizeerze  , firmy LACOSTE. bo 8 miesiącach materiał na zapiętkach od wewnątrz zaczął się przecierać i dodatkowo w jednym bucie połamało się usztywnienie z tyłu buta. Po złożeniu reklamacji dostałam odpowiedź pozytywną . Miałam albo dostać nowe identyczne buty , godziłam się również na inne kolory , choć to nie jest takie proste, ponieważ mam rozmiar 36 ... i mają teraz problem. Bo w takiej cenie jak ja kupiłam nie ma takich butów , ani nawet podobnych . Więc zaoferowali mi bon na tę kwotę ... początkowo miałam się zgodzić , ale co mi po ich bonie skoro nie znajdę teraz w takiej cenie nawet podobnych butów. Dlatego poprosiłam o gotówkę . Mieszkam 80 km od sklepu w którym te buty zakupiłam i kontaktowałam sie z paniami telefonicznie . Były bardzo nie miłe , twierdziły ,że mogą dać TYLKO BON. Więc udałam się do Rzecznika praw konsumenta , który powiedział ,że jeżeli nie mają takich samych butów muszą oddać mi pieniądze a nie jakiś tam bon. Buty kupione w sizeerze może i sa trochę tansze .. ale są NIC NIE WARTE. wszystkim odradzam ten sklep. Sprzedawczyni również bardzo nie miłe , ona nie ma czasu rozmawiać przez telefon mimo ,że w sklepie są jeszcze 3 inne osoby . ona zaprasza na miejsce do sklepu i pogadamy . nie interesuje mnie już rozmowa z nimi . Chce tylko swoją kase ;)



#11 Guest_Kat

Guest_Kat
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2014 - 11:47

Nie ma czegoś takiego że musisz wziąć bon. Jezeli nie naprawia ci obuwia albo nie maja butow na stanie to musza ci zwrocic kase... zadzwon na infolinie i niech połączą cię z kims od reklamacji w sklepach stacjonarnych. Ja wczoraj reklamowalam buty i mi babka chciala tez wmowic ze gotowka to przy drugim razie a ze ja cwana bestia to powiedzialam jej ze co innego mowia konsultanci przez telefon a co innego tu sie wygaduje i ze co to ma byc ze jedna firma i tak niespojne informacje... potem jeszcze zadzwonilam na informacje przedstawilam co mi pani w sklepie stacjonarnym powiedziala a mily pan przelaczyl mnie do pani ktora w zajmuje sie wlasnie reklamacjami ze sklepow stacjonarnych i ta oto powiedziala mi ze owszem bon proponuja ALE NIKT MNIE DO TEGO NIE MOZE PRZYMUSIC... no i potem miala zadz dp tego sklepu...

#12 Guest_Dawid

Guest_Dawid
  • Goście

Napisano 07 wrzesień 2014 - 19:42

Mam pytanie ile trwa gwarancja na Vansy?



#13 Guest_ujkhl25

Guest_ujkhl25
  • Goście

Napisano 03 listopad 2014 - 16:43

Hej,

Kupiłam 10 miesięcy temu buty w sizeerze  , firmy LACOSTE. bo 8 miesiącach materiał na zapiętkach od wewnątrz zaczął się przecierać i dodatkowo w jednym bucie połamało się usztywnienie z tyłu buta. Po złożeniu reklamacji dostałam odpowiedź pozytywną . Miałam albo dostać nowe identyczne buty , godziłam się również na inne kolory , choć to nie jest takie proste, ponieważ mam rozmiar 36 ... i mają teraz problem. Bo w takiej cenie jak ja kupiłam nie ma takich butów , ani nawet podobnych . Więc zaoferowali mi bon na tę kwotę ... początkowo miałam się zgodzić , ale co mi po ich bonie skoro nie znajdę teraz w takiej cenie nawet podobnych butów. Dlatego poprosiłam o gotówkę . Mieszkam 80 km od sklepu w którym te buty zakupiłam i kontaktowałam sie z paniami telefonicznie . Były bardzo nie miłe , twierdziły ,że mogą dać TYLKO BON. Więc udałam się do Rzecznika praw konsumenta , który powiedział ,że jeżeli nie mają takich samych butów muszą oddać mi pieniądze a nie jakiś tam bon. Buty kupione w sizeerze może i sa trochę tansze .. ale są NIC NIE WARTE. wszystkim odradzam ten sklep. Sprzedawczyni również bardzo nie miłe , ona nie ma czasu rozmawiać przez telefon mimo ,że w sklepie są jeszcze 3 inne osoby . ona zaprasza na miejsce do sklepu i pogadamy . nie interesuje mnie już rozmowa z nimi . Chce tylko swoją kase wink.png

a gdybym chciala od razu zwrot kasy to oddali by mi ?smile.png



#14 Guest_Kamil

Guest_Kamil
  • Goście

Napisano 06 listopad 2014 - 13:01

Mi tam uznali bez problemu, po ponad roku dali inne fajne buty.  Ja polecam sklep.



#15 Guest_Wojtek

Guest_Wojtek
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2014 - 17:58

Witam 

Chciałbym podzielić się kilkoma informacjami o firmie sizeer Kupiłem obuwie marki adidas które wytrzymały jeden miesiąc konkretnie materiał wyciągnął się z pod szwu bo był za krótko docięty, Złożyłem reklamację odpowiedź negatywna,powtórna reklamacja z uzasadnieniem odpowiedź negatywna potem był sąd konsumencki to nawet nie odpowiedzieli w końcu sprawa trafiła do sądu cywilnego i o dziwo nagle okazuje się że reklamacja jest zasadna i następuje zwrot gotówki sprawa trwała około rok czasu ale warto dla miny tego kierownika sklepu który rozpatrywał reklamację nie mając do tego żadnych uprawnień ani pojęcia i tak się dzieje w większości sklepów tej sieci. Dlatego wszystkich gorąco namawiam "NIE ODPUSZCZAJCIE" nawet jak sprawa oprze się o sąd.Najlepszą karą dla nich byłoby nie kupować w tej sieci i ja tak zrobię przecież jest tyle sklepów tej branży z dobrą opinią



#16 Guest_Elwira

Guest_Elwira
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2014 - 17:48

Tak ja też z seezera dostałam odmowę, że niby po roku obuwie za bardzo zniszczyłam sportowe new balance śmiech na sali nie mam zamiaru odpuszczać. Tym bardziej że  byłam swego czasu producentem obuwia i wiem co nie co. Faktycznie u  mnie to chyba jakaś regółka w odpowiedzi na reklamację wybrana ze 100 innych nawet daty rozpatrzenia się nikomu nie chciało dopisać! ŻE NA DA!!!!!!!!!



#17 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2015 - 22:55

Reklamacja towaru na FB tam ludzie pomagają w skutecznej reklamacji. Dzielę się tą informacją bo i mi pomogli.



#18 Mirr

Mirr

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 21 postów

Napisano 13 styczeń 2015 - 19:56

Trzeba walczyć
Rozwiązania jak sobie radzić z odrzuceniem reklamacji towaru kupionego przed 25.12.2014, wzory pism, omówione warianty działania są w linku w kroku 5 i 6.
http://goo.gl/HwC17c



#19 Guest_iza

Guest_iza
  • Goście

Napisano 01 marzec 2015 - 22:25

Też właśnie zaczęłam walkę z tym sklepem porozklejane lacosty po jednym sezonie!!! Nigdy nie prane ani moczone jestem już po odwołaniu się od decyzji negatywnej czekam na efekt

#20 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 18 marzec 2015 - 20:36

a gdybym chciala od razu zwrot kasy to oddali by mi ?smile.png

Niestety, przetarty materiał na zapiętkach najczęściej jest spowodowany luźnym w tej części obuwiem i luźno lub w cale nie sznurowanym. To, czy użytkownik zawiązuje sznurówki jest oczywiście jego rzeczą, ale wtedy nie może składać reklamacji na takie wady w obuwiu. Przeważnie taka reklamacja będzie oddalona. Dziwne, że sklep chciał w zamian coś dawć.  





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych