Skocz do zawartości


reklamacja węgla


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_iza.kul

Guest_iza.kul
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2010 - 11:26

Witam,
zakupiłam węgiel ekogorszek, niestety nie pali się on tak jak powinien i dodatkowo są w nim kamienie, które powodują awarie w piecu.... Sprzedawca twierdzi, ze nie miał żadnych skarg na ten węgiel i jestem pierwszą osobą, która to reklamuje. Powiedział także, że może ten węgiel zabrać i oddać mi pieniądze, jednak ja mam mu dowieźć ten ekogroszek do siedziby firmy. Problem polega na tym, że trzeba go wiadrami wyciągać z piwnicy. Czy w takim wypadku ja jestem zobowiązana do transportu tego węgla? Czy jest możliwość, że sprzedawca może się rozmyślić i nie odebrać tego węgla? (był on zakupiony latem)? Proszę o poradę

#2 Guest_adrian.prusik

Guest_adrian.prusik
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2010 - 09:18

Jeżeli obie strony zgadzają się na rozwiązanie umowy to dochodzi do umowy rozwiązującej umowę sprzedaży. Zakładam, że kwestie ponoszenia kosztów nie zostały przez Państwa rozstrzygnięte więc należałoby do tej kwestii zastosować przepisy dotyczące prawa odstąpienia. Zgodnie z nimi przy odstąpieniu od umowy strony są zobowiązane do zwrotu świadczeń. To oznacza, że zwrot węgla i koszty z tym związane ponosi Pani.

Inaczej byłoby gdyby zdecydowała się Panina reklamację (do czego ma Pani prawo). Wtedy taka reklamacja (w tym wypadku chodzi o wymianę) musiałaby nastąpić dla konsumenta bezpłatnie, czyli także bezpłatnie w kontekście odebrania towaru od konsumenta.

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 12 luty 2018 - 17:10

hej, a zna ktoś może firmę zajmującą się sprzedażą węgla: matertrans.com? jakie macie zdanie? warto?

#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2019 - 14:25

Ja znam matertrans.com, zamawiam tam co roku i polecam





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych