Skocz do zawartości


Zakupy online- uszkodzona przesyłka


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_gustlik

Guest_gustlik
  • Goście

Napisano 02 luty 2010 - 19:54

Witam serdecznie,

Parę dni temu zakupiłem w sklepie internetowym zmywarkę do naczyń. Przesyłkę z towarem otrzymałem 4 dni temu i z pośpiechu nie rozpakowałem jej podczas odbioru. Dziś, po rozpakowaniu, okazało się, że zmywarka ma wgniecenie. Na opakowaniu nie było żadnych śladów uszkodzenia. Zgłosiłem ten fakt do sklepu i zażądałem zwrotu pieniędzy po uprzednim odesłaniu zmywarki. Pracownik działu reklamacji poinformował mnie, że reklamacji sklep nie uwzględni, ponieważ zmywarka posiada uszkodzenie mechaniczne, a nie spisałem w momencie odbioru protokołu uszkodzenia i że skoro nie ma protokołu to znaczy że zmywarkę przyjąłem sprawną i sam ją sobie popsułem. Czy mają rację na tej podstawie odmawiając przyjęcia reklamacji? Czy przyjęcie przesyłki jest bez zgłoszenia zastrzeżeń w momencie odbioru jest tożsame ze stwierdzeniem "towar przyjąłem bez wad"? Bardzo proszę o pomoc!

#2 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów

Napisano 17 kwiecień 2020 - 10:20

Jeśli chodzi o zaopatrzenie żywnościowe to polecam stronę https://drivetoyou.pl/ na niej bez problemu dokonasz listy zakupów, po czym osoby pracujące w tej działalności kupią te produkty i dostarczą Ci na drugi dzień do domu. Firma działa jak na razie na terenie Warszawy, dzięki zakupom u nich wspieramy także małe przedsiębiorstwa. 



#3 Guest_Damian

Guest_Damian
  • Goście

Napisano 26 luty 2021 - 18:40

Zakupy spożywcze robię online na stronie leclerc24.net.pl. Polecam ten sklep, nigdy mnie nie zawiedli. Za każdym razem zakupy są przywożone w idealnym stanie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych