Skocz do zawartości


Telewizja N- Zwrot dekodera


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_CANNIBAL

Guest_CANNIBAL
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2009 - 18:59

Skonczyla mi sie umowa z n wiec napieram do najblizszego autoryzowanego punktu sprzedazy n z dekoderem aby go oddac(A musze go oddac w ciagu 14 dni po zakonczeniu umowy). I tu jakie moje zdziwienie gdy pan ktory pracuje w tym punkcie powiedzial ze go nie przyjmie, argumentowal to ze nie ma miejsca w swej magicznej szafce gdyz to jest tylko male stanowisko pleya i mam isc gdzie indziej. Ja stanowczo odmuwilem gdyz nie mam czasu latac po calym miescie z nboxem i zlozylem skorge na tego panicza w BOK. Po zlozeniu skargi pytam pani z biura obslugi klijenta telewizji N, co ja teraz mam zrobic z nboxem gdyz nie pujde do innego punktu n poniewaz maja obowiazek przyjac moj dekoder w kadym autoryzowanym punkcie , a pani na to ze nie moze mi pomoc w inny sposob jak podac inny punkt sprzedazy nki.
I co ja mam teraz zrobic ja niepujde oddac gdzie indziej mojego nboxa a oni odemnie go nie wezma?

#2 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 16 marzec 2011 - 23:14

po pierwsze naucz się ortografii

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2012 - 11:39

zgadzam się-ortografia paskudnie brutalna!!!!

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 17 luty 2012 - 18:18

ja miałam kiedyś nke, na samym poczatku. jak zaczeli windowac ceny to nie zgodzilam sie i rozwiazalam umowe. Tez mi nie chcieli przyjac sprzetu. A ze byl to poczatek nki to w mojej miejscowosci byl 1 pkt a nastepny dopiero 60km dalej. Interweniowałam w boku i mi przyjela "miła" pani w sklepie. Nie moze odmowic tlumaczac sie brakiem miejsca skoro jest autoryzowanym pkt!!!

#5 Guest_Adamooo

Guest_Adamooo
  • Goście

Napisano 29 marzec 2013 - 14:55

Może mi ktoś pomóc w znalezieniu listy punktów, gdzie można oddać dekoder? Podobne nie we wszystkich takich punktach, gdzie prowadzona jest sprzedaż, można również oddać sprzęt. Na stronie n-ki nie mogę doszukać się odpowiednich informacji.

#6 Guest_roszbi

Guest_roszbi
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2013 - 15:17

proponuję najpierw udać się do księgarni celem zakupienia słowniczka ortograficznego
Wstyd

#7 Guest_jo

Guest_jo
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2013 - 15:18

ale z ciebie ciec debil itp

#8 Guest_jimmi

Guest_jimmi
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2013 - 19:10

dzisiaj mialem to samo a oni mnie odsylaja do serwisu a jak dzwonilem do n to mi mowili ze do najblizszego punktu n i kto tu kogo robi w bambuko

#9 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2016 - 16:59

Ja mam to samo, tylko kończy mi się umowa, złożyłem pismo, że jej nie przedłużam. BOK mi mówi, że mam oddać tam, gdzie mi pasuje, byle był to autoryzowany punkt. NC+. Jadę, chcę oddać i słyszę, że mogę ale tylko po zakończeniu umowy przez 14 dni, wcześniej nie. W pkt. regulaminu jest napisane, że mam obowiązek oddać do 14 dni, od dnia zakończenia umowy, potem kara. Nie ma nigdzie zapis, że nie mogę oddać jak mam życzenie wcześniej, oni twierdzą, że mają takie procedury i nie przyjmą. Dzwonię do BOK, oddaję słuchawkę, BOK tłumaczy, że mają przyjąć, oni w punktach swoje, nie i już. Nie przyjęli i każdy z punktów na moje żądanie, wydał mi pisemną odmowę przyjęcia sprzętu, z pieczątkami i podpisem. Umowa kończy mi się 31.07, sprzęt muszę oddać do 14.08, ale wyjeżdżam za kilka dni i wrócę na początku przyszłego roku, nie mam ochoty ani sumienia obarczać kogokolwiek, wożeniem tego syfu i oddawaniem, a znając ich numery boję się, że nie przyjmą, bo nie właściciel umowy, bez dowodu nic nie zrobi np. syn czy kolega, to raczej pewne. Co zrobić, gdzie uderzyć? Prawnik czytał regulamin, OWU do umowy, rozmawiał z infolinią BOK, oni twierdzą, że każdy punkt musi przyjąć bezwzględnie, w terminie jaki mi odpowiada, byle przed upływem regulaminowego terminu, bo będzie naliczona kara, za nieoddanie sprzętu i kart. Przy 3 dekoderach, jest to 3x500, zaczyna robić się kłopot, nie ma bata na te punkty autoryzowane, w Poznaniu niby jest ich kilka, ale właścicielem wszystkich okazuje się jedna osoba. Kiedy byłem rano w jednym i mnie odesłali, po godzinie walki, pojechałem do kolejnego, w którym równie zapalczywie młodzieniec ze mną walczył, że nic mi nie podpisze, wreszcie po rozmowie ze swoim szefem napisał pismo odmowne, pojechałem do kolejnego i jakie było moje zdziwienie, jak usłyszałem, że już piszę pismo odmowę, to samo co w poprzednich, gdzie byłem. Zmowa i krętactwo jak widać, nie mam gdzie tego załatwić, nie ma jak tego ominąć, oddać ich własności, za którą mnie potem ukarają, jak nie oddam. Czy to nie jest niezgodne z prawem? Dzwoniłem do Rzecznika Konsumentów, potwierdziła pani, że mam pełne prawo oddać sprzęt, w każdym czasie trwania umowy, która biegnie, lub wygasa, co nie powoduje zniesienia konieczności regulowania za nią opłat, nie rozwiązuje jej, co jest zrozumiałe. Nie zamierzam nie płacić jeszcze dwóch rachunków, ale muszę oddać teraz ten sprzęt, bo nie oddam go zwyczajnie potem, do stycznia, jestem w sytuacji patowej i nie widzę rozwiązania. Rzeczniczka dzwoniła do nich, dowiedziała się to samo, że mogę oddać w każdym punkcie, a każdy punkt mówi to samo, ich procedury nie pozwalają na przyjęcie, mogę zostawić, ale nie wydadzą mi żadnego dokumentu o zwrocie, tylko zgłaszają porzucenie sprzętu przeze mnie, przecież to jakiś debilizm.

 

Ktoś ma pomysł?



#10 Guest_Gość z Bielska

Guest_Gość z Bielska
  • Goście

Napisano 17 październik 2017 - 12:54

Dzień dobry

Sprzęt oddałem przed końcem umowy. "miła " Pani wypełniła druk porzucenia sprzętu. Opłata za ostatni miesiąc  użytkowania opłacona. Nie mam możliwości oddania w ciągu 14 dni od daty rozwiązania. Ku mojej irytacji i zaskoczeniu następnego dnia zadzwonił następny "Miły" Pan który poradził mi odebranie sprzetu zostawionego w autoryzowanym punkcie i straszył konsekwencjami prawnymi. Umowa kończy się za dni 14. Debilizm do kwadratu





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych