Skocz do zawartości


wcześniejsze rozwiązanie umowy z Multimedia


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2009 - 23:01

Może ktoś był w podobnej sytuacji i coś poradzi na mój problem,który dotyczy rozwiązania umowy z Multimedia przed terminem z powodu sprzedaży mieszkania i wyprowadzki do miasta w którym ta sieć nie świadczy swoich usług.Każą pomimo przedstawienia aktu sprzedaży mieszkania zapłacić karę oraz opłacać usługi do września,nie korzystając z nich.

#2 Guest_Mario

Guest_Mario
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2009 - 15:56

Raczej tego nie przeskoczysz. Co innego jakby multimedia swiadczyla swojeuslugi w nowym miejscu zamieszkania, wtedy tylko zaplacilbys dodtakowo zaprzeniesienie uslugi. Najlepszym rozwiazaniem jest nie placic kary tylkooplacac abonament dalej. Wg nowej umowy wczesniejsze rozwiazanie umowyskutkuje zaplaceniem kary w wysokosci przyznanego rabatu - u mnie na 12miesiecy wychodzi ok 120zl kary. Na przyszlosc kazde przedluzenie umowypoprzedzic wypowiedzeniem, bo wtedy daja lepsze promocje i umowa zawszetylko max 12 miesiecy.

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2009 - 22:30

Witam. Mój problem dotyczy usługi dostępu do internetu w sieci Orange.Modem,za pomocą którego usługa ta była dostępna zwyczajnie popsułsię, a dokładnie urwało sie łącze USB. Oddałam to pczywiście doreklamacji, jednak firma, która się tym zajęła zarządała 532 zł zanowy modem, gdyz uznala że uszkodzenie jest mechaniczne. Wysłałam pismodo Orange ze zdjęciami uszkodzenia, zaznaczając, że nie jest onowynikiem złego uzytkowania tylko eksloatacji urzadzenia. Jednak onitwierdza że nic z tym nie moga zrobić, gdyz nie sa producentami tegomodemu. Napisali równiez, że ta awaria nie obliguje ich do zaprzestanianaliczania opłat za usługe oraz ze nie jest podstawa do rozwiązaniaumowy. Zaznaczam, że internetu nie mam 1,5 miesiąca. czy to nie jestnaruszenie moich praw. Co moge zrobić w takiej sytuacji? Prosze o pomoc.Pozdrawiam i z góry dziękuję.

#4 Guest_Renia

Guest_Renia
  • Goście

Napisano 21 lipiec 2009 - 21:32

Hejka
Pracowalam kiedys w Multimedii w biurze obslugi klienta przypozradkowaniu dokumentacji klientów. Wiem więc, ze klienci czesto pisalipodanie o przedterminowe rozwiazanie umowy z powodu zmiany miejscazamieszkania i braku swiadczenia uslug przez multimedie w nowym miejscu.
Wiem, ze najczesciej te podania byly rozpatrywane pozytywnie, ale to bylojakies 2 lata temu i polityka firmy mogla ulec zmianie...
nie wiem zresztaczy akt sprzedazy mieszkania jest tym wlasciwym, na ktory nalezy siepowolywac - moze lepiej po prostu dowiesc, ze zmieniamy adres zameldowania

#5 Guest_mg

Guest_mg
  • Goście

Napisano 09 luty 2011 - 00:19

ja zmieniłem mieszkanie , multimedia nie maja tam usług, i teraz mam do zapłaty kary do końca umowy ....600 zł, mimo ze chciałem by przenieśli mi usługi do nowego mieszkania

#6 Guest_stachursky

Guest_stachursky
  • Goście

Napisano 09 luty 2011 - 15:28

Jak nie mają możliwości to nie przeskoczysz. Trudno oczekiwać, by na Twoje żądanie firma budowała całą infrastrukturę w innym miejscu. Zawierałeś umowę w konkretnym miejscu i na konkretny adres. Trudno, żeby usługodawca przewidywał gdzie się w przyszłości przeprowadzisz. Zawarłeś umowę na określony termin i masz prawo domagać się jej wykonywania. Takie samo prawa ma jednak usługodawca.

#7 Guest_ted

Guest_ted
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2012 - 14:56

A z nowym właścicielem mieszkania nie można się dogadać na :
1) przeniesienie praw i obowiązków
2) nowy właściciel płaci Ci do rozwiązania umowy i korzysta z usługi, potem sam ją zawiera.

#8 Guest_Szczery

Guest_Szczery
  • Goście

Napisano 08 marzec 2012 - 17:59

Ech mam podobny problem, w styczniu zawarłem umowę z Multimedia na Internet. Oczywiście na samym początku zapytałem się czy w razie zmiany mieszkania (jestem na wynajmowanym) będę mógł przenieść internet i oczywiście było że tak, tylko tam, gdzie jest ich sygnał. Było ok, teraz się przeprowadzam na inne mieszkanie, zanim zdecydowałem się na nowe mieszkanie, byłem w BOK i dowiedziałem się, że adres nowego miejsca zamieszkania jest objęty ich usługą.Jakie było moje zdziwienie, jak dziś dowiedziałem się, że jednak nie a pracownik, który wprowadził mnie w błąd już nie pracuje w ich firmie. Oczywiście przez ich pracownika będę musiał płacić choć nie będę korzystał. Gdybym wiedział, że tak będzie wziął bym na piśmie informacje jakie przekazał mi ówczesny pracownik, choć byłoby to przesadzone. Teraz cóż mogę, strasznie to wszystko niesprawiedliwe ...

#9 Guest_M

Guest_M
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2013 - 10:28

w regulaminie Multimedia stoi: umowa może zostać rozwiązana bez okresu wypowiedzenia jeżeli utracono tytuł prawny do lokalu w którym świadczona jest usługa. To ja już nic nie rozumiem. Bo z tego wynika, że można spokojnie zrezygnować z usług... skoro kręcą, to ja chyba dam sobie z nimi jednak spokój. Rozumiem karę, jeśli ktoś wypowiada umowę dla własnego widzimisię. Ale jak się trzeba wyprowadzić to powinno to być rozwiązane bez opłat i zbędnych nerwów. U mnie sytuacja inna... wynajmujący mi mieszkanie sprzedał je, ja się musze przeprowadzić i wściekłam się, bo kazali mi zapłacić za przeniesienie usługi, a 2 lata temu takiego czegoś nie było, a ja nie dostałam żadnych zmian na piśmie w tym temacie... chyba jednak zrezygnują, w październiku kończy mi się umowa. Poszukam sobie operatora bardziej nastawionego na klienta i Jego zadowolenie.

#10 Guest_pjt

Guest_pjt
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2014 - 15:12

Witam, chyba ktoś nie zauważył, że jest XXI wiek,co mnie interesuje,że firma nie ma infrastruktury, to niech zbuduje lub dzierżawi,śmieszne argumenty. Za co firma bierze pieniądze, niech inwestuje w Polsce tak jak firmy w krajach zachodnich,dziwne że tam przeniesienie usług to żaden problem.pozdr

#11 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2016 - 20:41

Po pierwsze paragraf 11 mówi o wygaśnięciu umowy jezeli traci się prawo własności lokalu ,tego sie trzymac i iść do prawnika ja tak zrobiłam i wygrałam umozyli mi kary .jestescie na prawie nikt Was nie zmusi do nie zmieniania lokalu s gadanie typu ze kara sie należy to nie prawda w tym wypadku paragraf 11 pumt 1c i wszystko tego sie trzymac

#12 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2016 - 20:48

Jeszcze jedna rzecz w przypadku zmiany miejsca zamieszkania nie dajcie sobie wmówić ze zrywacie umowę niech wam przeniosą do nowego miejsca zamieszkania jezeli tego nie zrobią to tylko i włącznie paragraf 11 a multimedia obciazy was paragrafem 10 o zerwaniu umowy ale wy nie chcecie zrywać wiec tylko i włącznie paragraf 11!!!!

#13 Guest_Dariusz 1976

Guest_Dariusz 1976
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2017 - 13:39

Jeszcze jedna rzecz w przypadku zmiany miejsca zamieszkania nie dajcie sobie wmówić ze zrywacie umowę niech wam przeniosą do nowego miejsca zamieszkania jezeli tego nie zrobią to tylko i włącznie paragraf 11 a multimedia obciazy was paragrafem 10 o zerwaniu umowy ale wy nie chcecie zrywać wiec tylko i włącznie paragraf 11!!!!

Witam jeżeli istnieje taka możliwość to proszę o przesłanie jakiegoś wzoru takiego wypowiedzenia usług pozdrawiam. malaka44@o2.pl



#14 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2017 - 13:42

Witam jeżeli istnieje taka możliwość to proszę o przesłanie jakiegoś wzoru takiego wypowiedzenia usług pozdrawiam. malaka44@o2.pl

Nie umiesz napisać zwykłego podania?

Z dniem......wypowiadam umowę świadczenia usług przez waszą firmę w zakresie .... ( w miejsce kropek wpisujesz datę i o jaką usługę chodzi.



#15 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2017 - 00:40

Dokladnie najprościej ale żeby bylo czytelnie,nie wahajcie sie iść wyżej albo prawnik albo UOK bo to co oni robia to wola o pomstę mi kazali zapłacić ponad 1000 zl kary po piśmie od prawnika wszystko skorygowali ....uda Wam sie tylko trzeba być konsekwentnym i nie dsc sie zbyć...powodzenia

#16 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2017 - 00:43

Aaa i zanim powolacie sie na ten parsgraf wystosujcie pismo z informacja o utracie prawa własności lokalu ..
Oni musza to dostać...ja walczyłam pól roku ale na reszcie sie uwolnilam i dzieki Bogu bo myślałam ze przez nich oszaleje

#17 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 14 marzec 2017 - 10:17

Witam

Czy istnieje możliwość że multimedia naliczy mi kary kiedy przedstawie to tak jak poniżej:

 

"Dnia ………. sprzedałem mieszkanie gdzie jest świadczona usługa TV, INTERNET i UBEZPIECZENIE. Tym samym utraciłem prawa własności do lokalu. Do dnia .......... będę jeszcze zamieszkiwać pod dotychczasowym adresem.

Obecnie jestem zadowolony z jakości świadczonych usług więc z tego tytułu wnioskuje o przeniesienie w/w usług (od dnia 01.05.2017r) na nowy adres: ...................

 

Jednocześnie w przypadku braku możliwości technicznych na przeniesienie w/w usług pod wskazany adres wnioskuję o rozwiązanie dotychczasowej umowy za porozumieniem stron od dnia ...............r bez naliczania dodatkowych kar."

 

 

czy warto coś dodać zmienić ?



#18 Guest_Karol

Guest_Karol
  • Goście

Napisano 16 listopad 2017 - 16:35

Czy tak napisane pismo zadziałało ?!?

#19 Guest_Paulka

Guest_Paulka
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 13:56

Jestem w tej samej sytuacji wręczyłam multimedia akt notarialny utraty praw własność do lokalu. Zażądałam przeniesienia pod nowy adres gdzie nie świadczą usług podkreślając że ja z nimi nie chce zerwać umowy to mi odpisali że narusza to regulamin promocji §2ust2 lub jedynie mogą scedowac umowa na nowych właścicieli gdzie są to starsi ludzie a my mieliśmy pakiet za 160zl co by się w życiu na to nie zgodzili. Co robić??? Ratujcie

#20 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2018 - 13:59

Jestem w tej samej sytuacji wręczyłam multimedia akt notarialny utraty praw własność do lokalu. Zażądałam przeniesienia pod nowy adres gdzie nie świadczą usług podkreślając że ja z nimi nie chce zerwać umowy to mi odpisali że narusza to regulamin promocji §2ust2 lub jedynie mogą scedowac umowa na nowych właścicieli gdzie są to starsi ludzie a my mieliśmy pakiet za 160zl co by się w życiu na to nie zgodzili. Co robić??? Ratujcie

Czy sprawa jakoś się rozwiązała czy musiała Pani zapłacić karę?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych