Skocz do zawartości


bezzasadna reklamacja - narożnik


26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_betas

Guest_betas
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2009 - 15:36

Witam,
po półtora roku użytkowania zareklamowałam narożnik firmy Puszman (kupiony w BRW) obity ekoskórą. W wyznaczonym terminie pojawił się przedstawiciel firmy (kierowca dowożący towar do sklepów) w celu obejrzenia narożnika. Rozmowa była krótka i zwięzła; zobaczył pęknięcie i stwierdził, że trzeba obić tę część narożnika, gdzie pojawiło się pęknięcie skóry, na nowo. Z tego względu, że mieszkam w Lublinie, a firma znajduje się pod Wrocławiem, zaproponowano mi mebel zastępczy na czas naprawy narożnika. Przedstawiciel zostawił po wizycie protokół z przebiegu reklamacji z zapisem o pęknięciu ekoskóry i dopiskiem: potrzebny mebel zastępczy. Przed wyjściem zapewnił mnie, że w ciągu 2 tygodni zgłosi się ktoś z meblem zstępczym i zabierze do ponownego obicia narożnik. Jakież było moje zdziwienie, gdy 5 dni później dostałam list priorytetowy z owej firmy informujący mnie, że reklamacja jest bezzasadna, ponieważ pojawienie się uszkodzeń tylko w jednym miejscu wskazuje na zastosowanie przeze mnie niedopuszczalnych środków chemicznych. Taka niewłaściwa konserwacja mebla spowodowała osłabienie ekoskóry i jej pęknięcie. Nie wiem na jakiej podstawie wyciągnięto wniosek o niewłaściwej konserwacji, ponieważ nie przeprowadzono nawet wywiadu ze mną w tym temacie. Poza tym logicznie myśląc, gdybym używała niewłaściwych środków to popękałoby całe obicie a nie tylko w jednym miejscu. Moja prośba o pomoc brzmi: co mogę z tym dalej zrobić? Czy firma może raz uznać reklamację a potem znowu zmienić zdanie? Czy warto powoływać biegłego rzeczoznawcę i ile to może kosztować? Z góry dziękuję za opinie i pomoc.

#2 Guest_omegas

Guest_omegas
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2009 - 12:35

Proponujemy oddać ekoskórę do ekspertyzy labolatoryjnej w laboratoriumfabryki Mecapol S.A.w Wągrowcu w celu wykluczenia działania czynnikówchemicznych na przedmiotową ekoskórę. To jest punkt wyjścia, ponieważserwis producenta na podstawie oceny organoleptycznej mógł wydać takąopinię. Mebel użytkowany przez blisko 2 lata w miejscach narażonych nakontakt z zabrudzoną odzieżą, czy chociażby potem ludzkim siłą rzeczyulega zabrudzeniom a czyszczony i konserwowany za pomocą niedozwolonychśrodków chemicznych traci elastyczną powłokę i doprowadza do kruszeniaPCV i pękania ekoskóry

#3 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2015 - 22:55

Ta firma to masakra i gosc od reklamacji to samo... Ciagle powtarza ze będę zadowolona a jeden narożnik reklamuje już 5 razy :) mimo ze mam go rok ! Pierwsza reklamacja po miesiącu użytkowania! Nie polecam firmy tragedia !!!!

#4 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2015 - 22:55

Ta firma to masakra i gosc od reklamacji to samo... Ciagle powtarza ze będę zadowolona a jeden narożnik reklamuje już 5 razy :) mimo ze mam go rok ! Pierwsza reklamacja po miesiącu użytkowania! Nie polecam firmy tragedia !!!!

#5 Guest_aneta

Guest_aneta
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2015 - 14:44

Guest_Kasia - czy firma naprawila go?



#6 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2015 - 11:53

Zawsze można zgłosić się do powiatowych rzeczników konsumenta - czasami interwencja pisemna z ich strony "zmiękcza" producentów.

 



#7 Leszkoo

Leszkoo

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 43 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 28 grudzień 2015 - 09:26

Proponuję zapytać prawnika o radę - specjalistyczna porada jest z pewnością bardziej wyczerpująca aniżeli dyskusja w sieci: https://www.kerplik.pl



#8 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 08 luty 2016 - 12:49

Miałam ten sam problem, narożnik został szybko naprawiony po interwencji Rzecznika Praw Konsumentów. Aktualnie będę reklamowała narożnik drugi raz żądając zwrotu gotówki.

 



#9 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 10 luty 2016 - 17:04

Mam ten sam problem z naroźnikiem Bali firmy Puszman uźytkowany ok.2 lat pęka eko skórka tylko źe ja zgubiłam dowód zakupu .

#10 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 10 luty 2016 - 17:43

tylko, że po 2 latach nie ma rękojmii, możesz korzystać tylko z reklamacji o ile masz jej wytyczne (np. karta gwarancyjna)



#11 darekbaranski12

darekbaranski12

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 12 luty 2016 - 18:12

Bardzo często zdarzają się takie zniszczenia gdy narożnik ma obicie ze słabej jakości skóry. Przed zakupem mebli dobrze sprawdzić opinie o danym sklepie w internecie. Solidny narożnik nawet podczas czyszczenia nie powinien się uszkodzić.



#12 emilka-14

emilka-14

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 07 czerwiec 2016 - 20:35

To nie wiem gdzie wy kupujecie te narożniki. Warto jest wcześniej popytać znajomych, albo poczytać opinie na forach jakie mają doświadczenia. Mnie interesowały wersalki rozkładane, i polecono mi firmę Lider Meble. Też są wykończone z eko skóry i póki co nie mam żadnych problemów.



#13 Guest_Slawo

Guest_Slawo
  • Goście

Napisano 02 październik 2016 - 10:00

Też mamy narożnik puszmane, straszna lipa, p niecałych dwóch latach, pozarywał się, szycia się prują. Nie polecam, nigdy więcej takiej lipy. Pomimo że 3000 tys. kosztował to za ceną nie idzie jakość. ODRADZAM!!!!!



#14 Guest_Ala

Guest_Ala
  • Goście

Napisano 18 październik 2016 - 14:24

Mam narożnik Puszmana postanowiłam zgłosić w końcu reklmacje na dwie rzeczy - zaciął się mechanizm zagłówka i narożnik skrzypi jak stara wersalka - problem pojawił się po ok miesiąca od zakupu. Mebel używany normalnie jak w salonie. Nie wiem czy skorzystać z gwarancji czy niezgodności towaru z umową? W której sytuacji przysługuje mi mebel zastępczy? Czy coś warto zaznaczyć w zgłoszeniu? Będę wdzięczna za pomoc - to moja pierwsza reklamacja tego typu



#15 Guest_anita

Guest_anita
  • Goście

Napisano 20 październik 2016 - 14:24

Mam naroznik Palermo z ekoskory z fabryki Gawin tez zaczeła pekac skora na siedziskach,w ramachgwarancjizostaly naprawione tylko elementy siedziska a teraz po paru miesiacach od naprawy kiedy juz nie ma gwarancji pekaja oparcia i podłokietniki ,zgłaszałam znowu ale reklamacji nie uznali bo juz jest po gwarancji to dlaczego nie wymienili wszystkich elementow skoro wiedza ze sprzedaja buble 



#16 Guest_Adi

Guest_Adi
  • Goście

Napisano 31 październik 2016 - 18:16

Mam podobny problem z narożnikiem z ekoskóry firmy PUSZMAN.  Pęka skóra na wszystkich poduszkach, oraz na oparciu. Zaproponowano mi naprawę odpłatną, ponieważ wada ujawniła się po 2óch latach użytkowania. Nie polecam tej firmy, chyba że macie nadmiar pieniędzy.



#17 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2016 - 09:33

Mam narożnik Puszmana postanowiłam zgłosić w końcu reklmacje na dwie rzeczy - zaciął się mechanizm zagłówka i narożnik skrzypi jak stara wersalka - problem pojawił się po ok miesiąca od zakupu. Mebel używany normalnie jak w salonie. Nie wiem czy skorzystać z gwarancji czy niezgodności towaru z umową? W której sytuacji przysługuje mi mebel zastępczy? Czy coś warto zaznaczyć w zgłoszeniu? Będę wdzięczna za pomoc - to moja pierwsza reklamacja tego typu

Skontaktuj się ze mną.Podpowiem.



#18 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2016 - 09:34

Mam narożnik Puszmana postanowiłam zgłosić w końcu reklmacje na dwie rzeczy - zaciął się mechanizm zagłówka i narożnik skrzypi jak stara wersalka - problem pojawił się po ok miesiąca od zakupu. Mebel używany normalnie jak w salonie. Nie wiem czy skorzystać z gwarancji czy niezgodności towaru z umową? W której sytuacji przysługuje mi mebel zastępczy? Czy coś warto zaznaczyć w zgłoszeniu? Będę wdzięczna za pomoc - to moja pierwsza reklamacja tego typu

Skontaktuj się ze mną.Podpowiem.



#19 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2016 - 09:35

Mam narożnik Puszmana postanowiłam zgłosić w końcu reklmacje na dwie rzeczy - zaciął się mechanizm zagłówka i narożnik skrzypi jak stara wersalka - problem pojawił się po ok miesiąca od zakupu. Mebel używany normalnie jak w salonie. Nie wiem czy skorzystać z gwarancji czy niezgodności towaru z umową? W której sytuacji przysługuje mi mebel zastępczy? Czy coś warto zaznaczyć w zgłoszeniu? Będę wdzięczna za pomoc - to moja pierwsza reklamacja tego typu

Skontaktuj się ze mną.Podpowiem.



#20 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 09 marzec 2017 - 10:14

Witam
Mamy narożnik puszman moon kupiony w Emka meble. Po 2 latach użytkowania w salonie pękła sprężyna tak że czuć ją w siedzisku i robi wybrzusznie. Niestety firma do niczego się nie poczuwa. Teraz po przeczytaniu paru forum widzę że ludzie również mają takie problemy z tą firmą. Mebel kupiony na targu za tysiąc złotych dłużej wytrzyma niż ich naroznik za prawie trzy.
Nie polecam firmy Puszman




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych