Skocz do zawartości


Prima Moda co dalej z moimi butami?


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Grzegorzewska

Guest_Grzegorzewska
  • Goście

Napisano 13 październik 2008 - 17:29

Zakupilam buty za ok ponad 300zl w Primamoda w Katowicach.W domu stwierdzilam ze jednak je oddam gdyz mi w pelni nie odpowiadaly (okazalo sie ze sa bardzo niewygodne).Chcialam skorzystac z mozliwosci wymiany butow lub zwrotu pieniedzy (taka wywieszka wisi na sklepie do 7 dni od daty zakupu wymiana lub zwrot pieniedzy). W miedzyczasie zauwazylam ze obcas ma wypuklosc - gwozdz lagodnie wystawal oraz pasek (to jest drobiazg) odkleil sie. Po 2 dniach stawilam sie w sklepie. Niepotrzebnie pokazalam wady buta gdyz ekspedientka (kierowniczka tego sklepu) uparla sie ze bedzie je reklamowac (jak sie oddaje zepsuty towar nie obowiazuje zwrot ani wymiana jest reklamacja mimo ze to robie do 7 dni!) W koncu zgodzilam sie na reklamacje opisujac sprawe ze klient (ja) zada zwrotu gotowki. Po paru dniach odwiedzajac ten sklep odebralam pismo takiej oto tresci:"Wypuklosc na obcasie w prawym bucie byla widoczna przy zakupie i jako usterka nie stanowi podstaw do wymiany obuwia art7 ustawy z dn.27.07.Wymiana ozdobnego paska jest skutkiem urazu mechanicznego w okolicznosciach za ktore sprzedawca nie ponosi winy. Z uwagi na krotki okres uzytkowania proponuje naprawe grzecznosciowa". Butow jeszcze nie dostalam. Co dalej powinnam z tym zrobic?

#2 Guest_red.

Guest_red.
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2008 - 15:04

Najlepiej poczekać na naprawione buty. Jeżeli będzie się ona przedłużać (np. do ponad tygodnia), to można wtedy zażądać wymiany obuwia na nowe.

#3 Guest_AniaM

Guest_AniaM
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2011 - 02:06

Jestem zdziwiona co do tej reklamacji, ponieważ ja posiadam kilka par butów z Prima Mody i nie musiałam ich reklamowac. Moim zdaniem są to buty eleganckie i solidnie zrobine.

#4 Guest_beata

Guest_beata
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2011 - 11:33

ja równiez nie slyszalam ani sam nie mam problemu a osobiscie mam kilka par i moje kolezanki tez i nic sie nie dzialo z butami

#5 Guest_jolaw

Guest_jolaw
  • Goście

Napisano 03 luty 2011 - 14:30

dziewczyny bo o buty trzeba dbac a nie tylko zakladac na nogi i chodzic. ja mam kilka par i odpowiednio o nie dbam i nie mam z nimi problemu

#6 Guest_aga

Guest_aga
  • Goście

Napisano 16 luty 2011 - 19:12

Odradzam wszystkim zakup butów Prima Moda. Buty z roku na rok są co raz gorszej jakości. W tym roku rozleciały mi się 2 pary kozaków pod rząd. Jedne po niecałych 3 m-cach użytkowania - najpierw odpadł obcas, później popsuł się zamek, a drugie po 2 tygodniach się popruły! Najgorsze jest to, ze firma miga się od odpowiedzialności i nie uznaje niemalże żadnych reklamacji! Niezależny rzeczoznawca opowiedział mi o "fabrykach", które robią buty PM z najgorszej jakości komponentów (tylko cholewki są włoskie, z dobrej skóry i dlatego buty te są ładne). Dowiedziałam się także, że jedynym sposobem, za to w niemalże 100% skutecznym, jest założenie im sprawy w sądzie. Jeśli opinia niezależnego rzeczoznawcy wskazuje na wadę fabryczną a nie z naszej winy, to zawsze sądy idą na rękę konsumentowi. Tylko, że wówczas PM miga się od wypłaty tej kasy i trzeba komornika na nich nasyłać. Wstyd! Taka duża firma, z takim kapitałem a w ogóle nie szanuje klienta! Może jak stracą klientów, to pójdą po rozum do głowy! Buty Prima Moda to szajs, a firma nie szanuje klientów. Nie kupujcie!

#7 Guest_Berta

Guest_Berta
  • Goście

Napisano 22 luty 2011 - 10:03

Ja jestem bardzo zadowolona z butów PM. Kupiłam ostatnio kozaczki w Arkadii. Obsługa miła. Wystrój bardzo ciekawy. Aż chce się kupować

#8 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 09 marzec 2011 - 09:11

Ja lubię kupować w Prima Moda to solidna firma i ma dobre obuwie i fajne dodatki

#9 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 01 kwiecień 2011 - 12:33

Masz rację ja mam dużo par butów z Prima Mody i nic sie nie dzieje

#10 Guest_Elcia

Guest_Elcia
  • Goście

Napisano 01 kwiecień 2011 - 12:35

Ja też jestem zadowolona z butow z PM, bardzo dobra firma i buty modne

#11 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 11 październik 2011 - 16:39

Ja Kupilam Buty za 749zl 8.10.2011 r I po 3godzinach poszlam je oddac zadajac zwrotu pieniędzy gdyż były nie wygodne.okazało sie ze nie mogę oddać a wymienić-totalna bzdura.zapytałam wiec jeśli wymienię na tańsze obuwie to oddacie mi różnice-odpowiedz padła taka..tak ale nie wielka różnice.paranoja-bezczelność-i totalne nieposzanowanie klienta.w życiu już tam nie wejdę i nie wydam pieniędzy.w efekcie końcowym buty zostały wymienione na inny model w tej samej cenie.

#12 Guest__ghandi

Guest__ghandi
  • Goście

Napisano 20 październik 2011 - 23:26

Również odradzam firmę Prima Moda, mojej reklamacji nie uznali choć obcas ewidentnie opadł w sumie po 2 miesiącach użytkownia(choć jak na tą firmę widzę że i tak miałam szczęście że 2 miesiące dało się w nich chodzić). A na odwołanie od reklamacji nie odpowiedzieli.

Na forach można znaleźć wiele wypowiedzi negatywnych o tej firmie, a pozytywne wpisy zazwyczaj są z podobnych adresów Ip pod różnymi nickami - czyli sztuczne poprawianie wizerunku firmy.

Na prośbę o skierowanie sprawy do sądu nawet rzecznik konsumentów nie odpowiedział. :| Jeśli ktoś ma dobry sposób na takie firmy proszę o radę (oprócz tej żeby więcej nie kupować w tej firmie butów).

#13 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 21 październik 2011 - 17:09

Również odradzam firmę Prima Moda, mojej reklamacji nie uznali choć obcas ewidentnie opadł w sumie po 2 miesiącach użytkownia(choć jak na tą firmę widzę że i tak miałam szczęście że 2 miesiące dało się w nich chodzić). A na odwołanie od reklamacji nie odpowiedzieli.

Na forach można znaleźć wiele wypowiedzi negatywnych o tej firmie, a pozytywne wpisy zazwyczaj są z podobnych adresów Ip pod różnymi nickami - czyli sztuczne poprawianie wizerunku firmy.

Na prośbę o skierowanie sprawy do sądu nawet rzecznik konsumentów nie odpowiedział. :| Jeśli ktoś ma dobry sposób na takie firmy proszę o radę (oprócz tej żeby więcej nie kupować w tej firmie butów).


Czy w reklamacji wskazała Pani żądanie naprawy/wymiany?
Czy ma Pani potwierdzenie terminu jej złożenia?

#14 Guest_monika

Guest_monika
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2017 - 13:45

odradzam firmę, na zwrot pieniedzy mają 14 dni, a przetrzymują płatność w nieskończoność, trzeba prosić się o zwrot :(





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych