Skocz do zawartości


Wyposażenie Biura Rachunkowego


wróć do serwisu Księgowość 99 odpowiedzi w tym temacie

#81 Sprawka

Sprawka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 115 postów

Napisano 26 grudzień 2017 - 20:58

Usługi oraz produkty z zakresu wyposażenia i aranżacji wnętrz świadczy firma http://marcas.com.pl/. Znalazła ona swoją niszę, ma już wielu klientów, w tym nas. Mają bardzo przyjemne dla oka projekty, niezwykle funkcjonalne i łatwe w utrzymaniu na długie lata. Polecam! 



#82 Guest_Ewelina G.

Guest_Ewelina G.
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2018 - 18:30

W takim biurze na pewno macie bardzo dużo ważnych dokumentów. Stąd na pewno przyda Wam się spora metalowa szafa, która idealnie sie sprawdza do przechowywania tego typu materiałów. My np kupilismy ją w Met-Lak! Świetna rzecz to jest:) u nas się sprawdzają!

#83 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 884 postów

Napisano 22 styczeń 2018 - 13:54

Najbardziej przydają się segregatory w takich biurach ;)

Always look on the bright side of life!


#84 Guest_lilaLova

Guest_lilaLova
  • Goście

Napisano 12 marzec 2018 - 18:32

No ale nie tylko. :P Ja nie wyobrażam sobie pracy na minimalistycznym asortymencie biurowym. Część kwoty przeznaczonej na własną działalność naturalnie przeznaczyłam na artykuły biurowe niezbędne do wygodnej pracy. Najczęściej kupuje na mmpartners. Eu – polecam :)

#85 Kowalczuk

Kowalczuk

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 38 postów
  • LokalizacjaGliwice

Napisano 28 marzec 2018 - 09:14

Wydajny sprzęt i dobre oprogramowanie oraz wsparcie IT w pakiecie z oferty typu http://servus-comp.pl/. Do tego wygodnie fotele, kawa na zawołanie i miejsce na chwilę odpoczynku. To taka podstawa dobrze wyposażonego biura.



#86 lilu21

lilu21

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów

Napisano 23 kwiecień 2018 - 21:15

Sądzę, że może przydać się też dobrej jakości gilotyna do papieru http://tech-prim.pl/...ez-docisku.htmlTo bardzo dobrej jakości urządzenie biurowe, które idealnie sprawdza się do przycinania papieru. Jest sprzedawane w bardzo dobrej cenie.



#87 Guest_jacektikor

Guest_jacektikor
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2018 - 10:08

A braliście kredyt na to wyposażenie czy operowaliście własnym kapitałem? U mnie wkład własny był niewystarczający dlatego skontaktowałem się z firmą  www.auto-finance.pl która specjalizuje się w doborze leasingów i sposobów finansowania takich inwestycji dzięki czemu mogłem dużo wcześniej wystartować z biznesem. 



#88 PaveloS

PaveloS

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 81 postów

Napisano 17 lipiec 2018 - 18:27

W każdym biurze muszą być taśmy klejące. My kupujemy od krakowskiej Taśmy. Maja duży wybór i mogą nadrukować na taśmy logo klienta, my z tej opcji korzystamy.



#89 sylwia-klara-90

sylwia-klara-90

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 31 lipiec 2018 - 10:29

Jeśli prowadzisz biuro rachunkowe, to na pewno często przeprowadzasz rozmowy telefoniczne w biurze. Zapewne bywają poufne. Żeby zachować tajność informacji, trzeba czasem wyjść do osobnego pokoju, a co, jeśli biuro jest na tyle małe, że żaden nie jest pusty? Jak rozwiązać taką sytuację?



#90 martynakrakowska

martynakrakowska

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 58 postów

Napisano 06 sierpień 2018 - 12:17

W dużym biurze rachunkowym zdecydowanie warto zastanowić się nad możliwością, zakupu sejfu na klucze lub kasetki na pieniądze. Dzięki temu bezpieczeństwo się zwiększa, ja sam ostatnio zrobiłem taki zakup w sejfEXPERT


GPS sklep.hertzsystems.com - Systemy GPS do samochodu najwyższej jakości


#91 kolorowazelka

kolorowazelka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 416 postów

Napisano 07 sierpień 2018 - 08:53

Podobają mi się drewniane meble, do tego skórzane fotele, kilka obrazów.



#92 michal1982

michal1982

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 77 postów

Napisano 08 sierpień 2018 - 12:03

Przede wszystkim najważniejszym czynnikiem przy urządzaniu i wyposażaniu biura rachunkowego jest dobór odpowiednich mebli, dzięki którym biuro będzie prezentowało się bardzo elegancko i profesjonalnie, a praca w nim będzie przyjemnością. Jeśli chodzi o wybór mebli, warto dobrze przemyśleć czego się szuka i jak chce się urządzić takie biuro. My odwiedziliśmy wiele sklepów, lecz dopiero w http://contino.pl znaleźliśmy bardzo ładne i eleganckie meble które teraz znajdują się w naszym biurze.



#93 marianadrian

marianadrian

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 05 wrzesień 2018 - 21:45

Serdecznie polecam sklep www.mall.pl bardzo dobry asortyment oraz obsługa ,wszystko na wysokich standardach.

 

 

________________

 


stojak na drewno kominkowe


#94 PawełKowal

PawełKowal

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 11 październik 2018 - 13:55

Oprócz mebli, komputerów z oprogramowaniem - warto poszukać dystrybutora urządzeń wielofunkcyjnych takiego jak np. biuro-styl



#95 Guest_Jaceta

Guest_Jaceta
  • Goście

Napisano 28 listopad 2018 - 22:30

Przede wszystkim, w dzisiejszych czasach dobry dostawca internetu. My jesteśmy w naszej firmie zadowoleni z internetu Extel. Działa bez zarzutu. 



#96 MebleTeo

MebleTeo

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 26 grudzień 2018 - 22:13

Przede wszystkim bardzo ważny jest wybór odpowiednich mebli które pozwolą Ci cieszyć się wysoką jakością, trwałością oraz wytrzymałością na całą dokumentację, sprzęt itd. Dlatego jeżeli znajdziesz chwilę to zapraszamy do nas na https://www.mebleteo.pl/ ponieważ przygotowaliśmy szeroką ofertę metalowych mebli biurowych w konkurencyjnych cenach i przede wszystkim dbając o ich funkcjonalność. 



#97 lilu21

lilu21

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 19:39

Przede wszystkim funkcjonalność!



#98 Midam33

Midam33

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 146 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 19:44

Gdybyście szukali firmy, która kompleksowo zajmie się wyposażeniem i urządzeniem biura to sprawdźcie http://totalsec.pl/ Zajmuję się wszystkim od a do zet i mają w tym doświadczenie. Zupełnie nie żałuję wydanych pieniędzy, bo sama bym tego lepiej i taniej nie zrobiła.  :)



#99 Amoniaczek2

Amoniaczek2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów

Napisano 07 styczeń 2019 - 14:32

Wyposażenie biura zależy od miejsca. Często można wynająć pomieszczenia do których wstawić można komputer i od razu działać. Są tez biura serwisowe na przykład w http://cityspace.pl/można wynająć takie powierzchnie. Także konieczność kupowania wyposażenia jest kwestią względną. 



#100 oskarr85

oskarr85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 88 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 06 luty 2019 - 11:55

Jeśli chodzi o oprogramowanie, to przede wszystkim program księgowy, jakiś bardziej zaawansowany, do tego program do faktur, kadr i płac - to raczej podstawa. Te https://mojebiuro24.pl powinny się nadać, są niezawodne i można je obsługiwać przez internet.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych