Skocz do zawartości


Wyposażenie Biura Rachunkowego


wróć do serwisu Księgowość 105 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_jaro654

Guest_jaro654
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2017 - 10:37

 Można poszukać na stronie ergoexpert.pl. Duży wybór mają krzeseł od sprawdzonych producentów, choćby Bejot, czy Profim. W biurze mamy sporo ich siedzisk i sprawują się bezproblemowo. Długa żywotność, odporność na uszkodzenia i też możliwość regulacji. Jeśli chodzi o bardziej specjalistyczne meble do biura to zdecydowanie ich bym polecał.



#62 bwhite80

bwhite80

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 14:27

A sprzęt komputerowy? Myśmy zmienili laptopy na komputery stacjonarne i jakość pracy od razu skoczyła :) Co myślicie o sprzęcie składanym i konfigurowanym pod klienta? Jak np. http://www.trysja.pl...b_sshd_win.html?



#63 Traward

Traward

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 114 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 16:46

A ekspres do kawy ? :) Nie możecie zapomnieć o ekspresie do kawy ;) jak będziecie zastanawiać się jaki ekspres do kawy kupić to polecam zerknąć https://love4coffee....o-biura-wybrac/ znajdziecie tam wszystkie potrzebne informacje odnośnie ekspresów ;)



#64 Guest_kirrinn

Guest_kirrinn
  • Goście

Napisano 04 maj 2017 - 08:46

Do biura kupowałem mebelki marki Meblomex (meblomex.com.pl). Może u nich poszukaj na stronie, tam są opisy kompletów. Ale najlepiej to po prostu do nich zadzwonić i podpytać. Akurat obsługę mają znającą się na rzeczy, potrafią doradzić. Te meble które ja wybrałem są idealnie dopasowane, w pełni wykorzystują przestrzeń.



#65 mgzeta

mgzeta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 299 postów

Napisano 18 maj 2017 - 08:36

Biuro można wyposażyć po kosztach, choć to nie zawsze ma sens szczególnie w przypadku sprzętu. Na wyposażeniu powinny się znaleźć 1-2 komputery, które są bardzo wydajne z oferty typu https://e-b4b.pl/ bo czasem trzeba udać się do klienta. Pozostałe wyposażenie typu meble, ekspres, komputery stacjonarne itd. w zależności od potrzeb można kupić taniej.



#66 Robertson

Robertson

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 85 postów

Napisano 21 maj 2017 - 12:00

W każdym biurze powinny znaleźć się wygodne fotele biurowe takie jak http://fotele-biurowe.biz.pl/Ergonomiczne i wygodne. Z pewnością ułatwią pracę wszystkim pracownikom i uczynią ich pracę bardziej komfortową.



#67 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 179 postów

Napisano 22 maj 2017 - 08:24

Pomyśl o paru zamykanych szafach takich jak tu mają http://www.wyposazen...a-1900x1000x400 ta firma jest znana na rynku, chyba najlepsze szafy metalowe jakie znam. U nas w biurze oczywiście też takie wykorzystujemy.



#68 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisano 24 czerwiec 2017 - 22:32

U mnie sprawdza się regał do piwnicy. Solidny i tani. 



#69 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 368 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 14:19

Grunt to porządny laptop. Zerknijcie sobie na parametry tego Lenovo - https://www.morele.n...-recenzja/4669/. Patrząc po parametrach jako laptop biznesowy powinien się sprawdzić naprawde dobrze.



#70 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 313 postów

Napisano 01 październik 2017 - 19:40

Jeśli nie wiecie jaką drukarkę wybrać, to na pewno warto sobie zerknąć http://drukwfirmie.p...ed-czy-laserowa . Jest tam wiele cennych informacji na temat wyboru tego typu sprzętu.



#71 dominika44

dominika44

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 16 październik 2017 - 20:52

Meble na wymiar to dobre rozwiązanie, można dopasować je do rozmiaru pomieszczenia, potrzeb pracowników. Nasze meble wykonała firma Estaco, prawdziwi fachowcy, najpierw stworzyli projekt uwzględniając preferowane przez nas kształty, kolory itp. później wspólnie przeanalizowaliśmy szkice, dokonaliśmy wyboru i prace się rozpoczęły. Firma bardzo profesjonalna, szybko realizują zamówienia.



#72 bakłażan

bakłażan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 31 październik 2017 - 14:36

A jeśli chodzi o krzesła biurowe to co jest wg Was najważniejsze? Na co zwracać uwagę? Bo moim zdaniem podstawa to ergonomia i komfort takiego mebla.



#73 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 357 postów

Napisano 07 listopad 2017 - 22:23

Jak szukacie ścian przesuwnych, które sie często przydają, to podsyłam fajną firmę: http://sowan.pl/



#74 grawicom

grawicom

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 09 listopad 2017 - 11:08

Myślę, że przydałyby Ci się tabliczki informacyjne. Dzięki temu będzie wiadomo gdzie co jest albo kto jest w jakim biurze. Bardzo przydatna rzecz.



#75 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 216 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 10 listopad 2017 - 15:26

Według mnie lepiej i wygodniej jest wynajmować sprzęt tego typu. Firma Leterus ma w swojej ofercie sporo urządzeń do biura i sam korzystam z ich usług. Cenowo wychodzi lepiej niż jakby chciało się to wszystko kupić, a w dodatku sprzęt jest bardzo wysokiej jakości.



#76 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 265 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 08:56

Myślę, że dobre biuro rachunkowe nie może się obyć bez...sejfu. Sejf to podstawowe, jak dla mnie, zabezpieczenie ważnych firmowych papierów, pieniędzy, kosztowności itd. Wierzcie mi, że odkąd zainwestowałem w sejf, czuję się w swoim przedsiębiorstwie dużo bezpieczniej i spokojniej. Ze swej strony mogę polecić tę firmę - https://www.saffort.pl/

 Profesjonalni i rzetelni, a ich produkty mają naprawdę jakość. Ja tam wyznaję zasadę, że strzeżonego Pan Bóg strzeże i wolę chuchać na zimne.



#77 Guest_Adam Kwas

Guest_Adam Kwas
  • Goście

Napisano 17 listopad 2017 - 01:36

BIuro rachunkowe musi się prezentować bardzo okazale (dostojnie), ale zważywszy na dzisiejsze trendy - nowocześnie i przestrzennie. Klienci, szczególnie w branży biur rachunkowych, patrzą na to, jak wygląda Twoje biuro, to jest niejako Twoja wizytówka. Jestem z nieco innej branży, ale przy remoncie naszego biura pomagała nam firma DD Projekt. Profesjonalnie podchodzą do tematu, mają mnóstwo ciekawych pomysłów - ale Ty jesteś wyrocznią. Dobrze mi się z nimi współpracowało - polecam profesjonalistów.



#78 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 971 postów

Napisano 17 listopad 2017 - 08:27

Wyposażenie powinno być praktyczne, więc przede wszystkim powinno się pomyśleć o tym, co nam się przyda w pracy.



#79 Msarte

Msarte

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 20 listopad 2017 - 14:13

Myślę, że najwięcej rzeczy, które są przydatne, przyjdą dopiero z czasem - gdy ludzie już będą chwile pracować w danym środowisku, wtedy najlepiej będą wiedzieć, czego potrzebują. Wiem to z autopsji, na pewnym etapie, nie da się przewidzieć, czego będziemy potrzebować później.



#80 jol33

jol33

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 37 postów

Napisano 27 listopad 2017 - 09:45

Zgadzam się, że jak w każdym biurze / firmie, powinno się zadbać o to, aby biurka i fotele biurowe były ergonomiczne i wygodne, bo jednak sporo czasu spędza się w pozycji siedzącej. Warto dbać o komfort pracowników :) 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych