Skocz do zawartości


Wyposażenie Biura Rachunkowego


wróć do serwisu Księgowość 91 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Basia

Guest_Basia
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2009 - 01:33

Zakładam własne małe Biuro Rachunkowe :)na co wykorzystać przyznaną dotację.(mogą to być tylko środki trwałe)Oczywiście podstawowe zakupy jak komputer z Programem F-K mam zaplanowaneale podpowiedzcie coś od siebieDziękuję i pozdrawiam

#2 Guest_janek

Guest_janek
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2009 - 02:33

Samochód do dojazdów do klienta mozna

#3 Guest_Klop

Guest_Klop
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2009 - 02:44

Skoro masz dużo forsy do wydania, kupuj urządzenie wielofunkcyjne, w którym jest skaner, druk dwustronny, podajnik automatyczny (APF) i ewentualnie faks

#4 Guest_dorzia

Guest_dorzia
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2009 - 11:36

w związku z tym że będziesz drukować setki kartek, ja polecam do tego celu dobrą drukarką igłową OKI.Eksploatacje jej to bardzo tanie tasiemki, a i papier (tzw składanka) jest kilkakrotnie tańsza. Ogromne oszczędności.Do tego oczywiście urządzenie laserowe do innych celów jak najbardziej.A dojazdów do klientów nie polecam.

#5 Guest_Beata

Guest_Beata
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2009 - 20:19

Czemu nie polecasz? Czy Urząd Skarbowy moze zakwestionowac taki koszt? Ja własnie mam zamiar kupic samochód na Biuro Rachunkowe i amortyzowac go. W uzasanieniu tego kosztu mogę podac siedziby firm moich klientów, które znajduja sie w odległosci kilku, czasami kilkunastu kilometrów od mojego biura. Co prawda do tej pory oni przyjezdzali do mnie, ale kto udowodni ze teraz ja nie jeżdże do nich?

#6 Guest_cecylia

Guest_cecylia
  • Goście

Napisano 10 październik 2009 - 00:27

Jakie są główne wady i zalety posiadania własnego biura rachunkowego?Jak poszukujecie klientów?Pozdrawiam

#7 Guest_FiFi

Guest_FiFi
  • Goście

Napisano 10 październik 2009 - 18:56

ja nie posiadam biura, jeszcze kilka lat przede mną... Ale według mnie zaleta to (jak w każdej DG)to, że jest się na swoim i może możliwość pracy w elastycznym systemie. Wadą może być duża odpowiedzialność.

#8 Guest_ela

Guest_ela
  • Goście

Napisano 11 październik 2009 - 16:26

wg mnie dotacji nie można wydatkować na zakup samochodu.sugestie dorzi sa bardzo trafne.polecam

#9 Guest_Kacha

Guest_Kacha
  • Goście

Napisano 02 listopad 2009 - 18:15

Tak dotacji nie można wykorzystać na zakup samochodu no chyba że był by to samochód do nauki jazdy w ośrodku szkoleniowym

#10 Guest_Gosiak

Guest_Gosiak
  • Goście

Napisano 21 listopad 2010 - 16:46

A ja myslę że tego typu dotację warto wykorzystać także na zakup tablic korkowych i magnetycznych - np. www.domkorkowy.eu - duży wybór tablic i różnych artykułów biurowych - polecam.

#11 Guest_Piotrek

Guest_Piotrek
  • Goście

Napisano 18 luty 2012 - 20:31

Polecam zapoznać się z ofertą ergonomicznych foteli obrotowych na rynku, te tańsze są mało trwałe i nie zdrowe. Osobiście polecam z tego sklpeu: www.usiade.pl, zwłaszcza orthopedic producenta bejot.

#12 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 19 luty 2012 - 15:02

Czy obecnie mozna uzyskać dotacje na firmę ,nie rejestrując się w Urzędzie Pracy - bo to jest bez sensu!Czy po uruchomieniu firmy mozna starac się o dotację? Podpowiedzcie coś.

#13 Kasik86

Kasik86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 217 postów

Napisano 15 luty 2015 - 23:28

Skoro to biuro rachunkowe, na pewno będziesz przechowywać masę dokumentów od razu zainwestuj w profesjonalne archiwum z regałami typu http://www.abrack.pl...regaly-do-biura będzie dobrze wyglądać i spełniac swoją funkcję :)



#14 Guest_markus

Guest_markus
  • Goście

Napisano 17 luty 2015 - 11:19

ja swoje biuro urządzałem z classic meble i jestem bardzo zadowolony. meble bardzo dobrzej jakosci, robione na zamowienie przez co moglismy wszystko sobie dopasowac do naszych potrzeb, sklep jest w warszawie smile.png



#15 Guest_Karola65

Guest_Karola65
  • Goście

Napisano 24 luty 2015 - 17:34

Ja dodam od siebie, że bardzo ważne są kserokopiarki dla porządnego wyposażenia. Ja zamawiam tu: kserokopiarki.gliwice - w firmie Repro. Dzierżawię. Bardzo dobre ceny maja. 



#16 Kelis

Kelis

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 26 luty 2015 - 11:57

najważniejsze by było czysto i estetycznie - dlatego jeśli nie zatrudniasz zewn.firmy sprzątającej to zadbaj choć o jakiś dobry odkurzacz. Tutaj mają fajna ofertę: http://www.czystapolska.pl/.



#17 magdaalena

magdaalena

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 31 postów

Napisano 06 maj 2015 - 12:29

Basia, gratuluję startu ze swoim biznesem i oby rósł w siłę. Polecam zwrócić uwagę na początku może nie o samo wyposażenie biura w postaci mega drogich szaf czy biurek, a zainwestowanie w dobre oprogramowanie które ułatwi Ci pracę i sprawi zarazem że będziesz miała bardziej konkurencyjną ofertę niż konkurencja. 

Sama od jakiegoś czasu działam na własnym (wprawdzie ni e jest to biuro rachunkowe bo księgowość prowadzę sobie narazie sama przy pomocy https://wfirma.pl/) ale jestem na etapie poszukiwań biura i z punktu widzenia potencjalnego klienta cenię sobie te biura które nastawione są na ułatwienie życia sowim firmom.

Osobiście poszukuję biura internetowego bo w dzisiejszych czasach regularne marnowanie czasu na odwiedzanie Pani Księgowej z papierkami w moim przypadku odpada. Natrafiłam na kilka fajnych na rynku ale mogę dać znać jak ostatecznie zdecyduję ale oba  mają fajny program do komunikacji ze swoimi klientami (może nawet więcej niż tylko do tego bowiem mogę dzięki temu sama sporo zrobić) a skoro już korzystałam z księgowości online to o tyle jest to dla mnie wygodne. Biura o których wspominałam maja coś takiego https://mojebiuro24....ur-rachunkowych (specjalnie się dowiadywałam bowiem sporo tego typu instytucji informowało mnie o obsłudze internetowej a kończyło się na przesyłaniu skanów)



#18 Guest_SOnia KOs

Guest_SOnia KOs
  • Goście

Napisano 07 maj 2015 - 21:08

Biuro rachunkowe powinno wyglądać elegancko i czysto, a w połaczeniu tych dwóch kwestii na pewno pomoze ci fajna i solidna mata podłogowa - na której , jesli bys chciala, mozesz nadrukować swoje logo. To też przy okazji ciekawy sposób na promocje. Wiem,że Kleen-Tex się czyms takim profesjonalnie zajmuje i wydaje mi sie,ze są w tym najlepsi jeśli chodzi o te branże.



#19 wawa111

wawa111

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 41 postów

Napisano 15 maj 2015 - 10:53

Myśle że do biura rachunkowego potrzebne będą solidne metalowe szafy takie jak tutaj http://www.wyposazen.../szafy-metalowe na dokumenty jawne i nie jawne ( szafy zamykane )



#20 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 241 postów

Napisano 10 czerwiec 2015 - 20:03

Szukając wyposażenia do biura warto skorzystać z oferty sklepów online. W tych miejscach meble są tańsze i jest tam o wiele większy wybór niż w konwencjonalnych sklepach. Ja mogę polecić sklep z którego sam korzystam





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych