- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka
Napisano 13 czerwiec 2009 - 11:36
Napisano 13 czerwiec 2009 - 20:19
Napisano 15 luty 2015 - 23:28
Skoro to biuro rachunkowe, na pewno będziesz przechowywać masę dokumentów od razu zainwestuj w profesjonalne archiwum z regałami typu http://www.abrack.pl...regaly-do-biura będzie dobrze wyglądać i spełniac swoją funkcję
Napisano 26 luty 2015 - 11:57
najważniejsze by było czysto i estetycznie - dlatego jeśli nie zatrudniasz zewn.firmy sprzątającej to zadbaj choć o jakiś dobry odkurzacz. Tutaj mają fajna ofertę: http://www.czystapolska.pl/.
Napisano 06 maj 2015 - 12:29
Basia, gratuluję startu ze swoim biznesem i oby rósł w siłę. Polecam zwrócić uwagę na początku może nie o samo wyposażenie biura w postaci mega drogich szaf czy biurek, a zainwestowanie w dobre oprogramowanie które ułatwi Ci pracę i sprawi zarazem że będziesz miała bardziej konkurencyjną ofertę niż konkurencja.
Sama od jakiegoś czasu działam na własnym (wprawdzie ni e jest to biuro rachunkowe bo księgowość prowadzę sobie narazie sama przy pomocy https://wfirma.pl/) ale jestem na etapie poszukiwań biura i z punktu widzenia potencjalnego klienta cenię sobie te biura które nastawione są na ułatwienie życia sowim firmom.
Osobiście poszukuję biura internetowego bo w dzisiejszych czasach regularne marnowanie czasu na odwiedzanie Pani Księgowej z papierkami w moim przypadku odpada. Natrafiłam na kilka fajnych na rynku ale mogę dać znać jak ostatecznie zdecyduję ale oba mają fajny program do komunikacji ze swoimi klientami (może nawet więcej niż tylko do tego bowiem mogę dzięki temu sama sporo zrobić) a skoro już korzystałam z księgowości online to o tyle jest to dla mnie wygodne. Biura o których wspominałam maja coś takiego https://mojebiuro24....ur-rachunkowych (specjalnie się dowiadywałam bowiem sporo tego typu instytucji informowało mnie o obsłudze internetowej a kończyło się na przesyłaniu skanów)
Napisano 07 maj 2015 - 21:08
Biuro rachunkowe powinno wyglądać elegancko i czysto, a w połaczeniu tych dwóch kwestii na pewno pomoze ci fajna i solidna mata podłogowa - na której , jesli bys chciala, mozesz nadrukować swoje logo. To też przy okazji ciekawy sposób na promocje. Wiem,że Kleen-Tex się czyms takim profesjonalnie zajmuje i wydaje mi sie,ze są w tym najlepsi jeśli chodzi o te branże.
Napisano 15 maj 2015 - 10:53
Myśle że do biura rachunkowego potrzebne będą solidne metalowe szafy takie jak tutaj http://www.wyposazen.../szafy-metalowe na dokumenty jawne i nie jawne ( szafy zamykane )
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
Guest_Anna - dziś, 19:04
rogal198 - dziś, 18:39
Guest_MichalC - dziś, 18:36
Guest_kimW - dziś, 18:34
Guest_jola2019 - dziś, 17:45
Guest_ - dziś, 17:44
Guest_Tosia - dziś, 17:36
Guest_MichalC - dziś, 17:35
Guest_Pastor Osas Ben - dziś, 17:26
Guest_Pastor Osas Ben - dziś, 17:25
kendi - dziś, 17:24
Guest_Pastor Osas Ben - dziś, 17:21
Guest_Gość - dziś, 17:06
Guest_Michał31 - dziś, 16:41
adamela - dziś, 16:17