Kategorie
Skocz do zawartości

Jakie szkolenia warto przejść aby łatwiej znaleźć pracę?

Gość oleńkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Razem z moim chłopakiem mamy poważny problem ze znalezieniem dobrej pracy. Pracujemy w barze od roku, pensje niskie, praca poniżej kwalifikacji, ciężko się utrzymać. Mi przeszkadza brak doświadczenia, chłopak odpada na rozmowach kwalifikacyjnych, jakoś mu nie idzie, stresuje się za bardzo. Czy znacie jakieś kursy które mogę nam pomóc? jemu w prowadzeniu rozmowy, mi w zastąpieniu braku doświadczenia. Jestem po studiach ekonomicznych, szukam pracy w bankach, firmach, chłopak głównie chodzi na rozmowy o pracę przedstawiciela handlowego.

• Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Razem z moim chłopakiem mamy poważny problem ze znalezieniem dobrej pracy. Pracujemy w barze od roku, pensje niskie, praca poniżej kwalifikacji, ciężko się utrzymać. Mi przeszkadza brak doświadczenia, chłopak odpada na rozmowach kwalifikacyjnych, jakoś mu nie idzie, stresuje się za bardzo. Czy znacie jakieś kursy które mogę nam pomóc? jemu w prowadzeniu rozmowy, mi w zastąpieniu braku doświadczenia. Jestem po studiach ekonomicznych, szukam pracy w bankach, firmach, chłopak głównie chodzi na rozmowy o pracę przedstawiciela handlowego.

może lepsze od kursu stosunków interperonalnych byłaby bezpłatna umowa zlecenia na godzine,dwie, kilka, kilkanaście w tygodniu w konkretnej firmie. Tobie polecam biura rachunkowe(mozliwoś nauki księgowania w praktyce).

Gość kamilowa49

A z jakiego miasta jesteście, że macie problem ze znalezieniem pracy?

Ja mieszkam obok większego miasta. ( moje to wiocha zabita deskami )

I kończąc studia poszłam na stać półroczny a później zostałam przyjęta do pracy.

Może macie za duże wymagania co do pracy.