Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki CRM dla małej firmy?


wróć do serwisu Moja Firma 136 odpowiedzi w tym temacie

#121 Guest_Robert

Guest_Robert
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2018 - 10:30

U mnie świetnie sprawdza się justCRM, polecam wszystkim!



#122 Hadron for Business

Hadron for Business

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 24 luty 2018 - 07:09

My polecamy OpenSource: Odoo CRM, ma wiele dobrych funkcji z akcjami, kolejkami, lejkami sprzedaży, kalendarz, integracja z Google kalendarz i e-mailami, a szczególnie dobrze się sprawdza w połączeniu z innymi aplikacjami Odoo takimi jak oferty, podpisywanie umów, sprzedaż, telefonia VOIP, aplikacja mobilna, automatyzacja marketingu i akcji serwera, śledzenie czasu pracy, projekty, faktury itd. ale jak ktoś szuka tylko CRM to można założyć darmowe konto na Odoo.com i za darmo używać najnowszej wersji Odoo Enterprise SAAS na zawsze tylko z tą 1 aplikacją CRM. Zrobię na ten temat tutorial i wystawię na naszej stronie także zapraszam do kontaktu jakby ktoś był zainteresowany. My proponujemy usługi związane z implementacją Odoo w edycji SAAS, Enterprise i Community tutaj informacje na temat implementacji dla małych firm: www.hadron.eu.com/pl_PL/blog/our-news-1/post/darmowy-opensource-crm-lub-erp-dla-maej-firmy-31

#123 Guest_Slawek

Guest_Slawek
  • Goście

Napisano 24 luty 2018 - 18:34

Siemka! ;) Mały biznes taki jak mój. U mnie sprawdził się edrone . Tanio i w supporcie się starają ;)

#124 pepke

pepke

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 344 postów

Napisano 26 luty 2018 - 06:54

Jest ich wiele. Najlepiej jest skorzystać z usług zewnętrznej firmy informatycznej. Taki ousourcing it nie jest drogi a pomogą Wam dobrać odpowiedni rodzaj crm do firmy.

Kilka informacji jakie efekty możńa uzyskać za pomocą crm w firmie znajduje się tutaj:

http://bpoportal.pl/...profesjonalnie/

 

Dla crm ważne są 3 obszary:

komunikacyjny, czyli interakcyjny, który dotyczy komunikacji z klientem, na przykład przez call center
operacyjny (front-office), który obejmuje autoryzację procesów biznesowych takich jak sprzedaż, serwis oraz marketing, dlatego skupia się na pozyskaniu klienta, zrealizowaniu sprzedaży oraz na utrzymaniu klienta
analityczny (back-office), który włącza analizowanie zachowań klientów na podstawie danych zebranych w obszarze operacyjnym, pozwala na segmentację klientów, analizę ich lojalności

Celem życia jest rozwój własnej indywidualności


#125 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano 26 luty 2018 - 07:25

U nas wdrożenie systemu ERP było poważnym krokiem. Zaczęliśmy działalność z Berberis. Ile to nam dało? Bardzo wiele, a przede wszystkim pozwoliło zoptymalizować działalność. Bardzo duże znaczenie ma klasyczny dobór wersji rozwiązania - rozwiązania aktualizowanego i rozwijanego. Oni tam mają nawet darmową wersję, ale pod naszą działalność jest ona zbyt ograniczona. Ale ogólnie Berberis daje radę.

http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#126 minderCRM

minderCRM

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 26 luty 2018 - 09:14

minderCRM jest prostym CRM online dedykowanym freelancerom oraz małym i średnim firmom.
 
minderCRM posiada kilka ciekawych cech:
* Integracja z pocztą email - wszystkie maile pobiorą się same i pokazane zostaną na wygodnej osi czasu.
* Dynamiczne treści na stronie www - dzięki kampaniom można wyświetlać spersonalizowane komunikaty, dostosowane do odwiedzającego i okoliczności.
* Moduł zadań oparty na metodologii GTD - zadania pogrupowane są na wygodne listy zadań. Dodatkowo można ustawić przypomnienie o zadaniu o konkretnej godzinie.
* Interesy pozwolą oszacować ilość zleceń, przychody na przestrzeni czasu. Przy interesach możesz wpisać poniesione koszty. Dzięki temu łatwo obliczysz rzeczywisty dochód.
 
Dla kogo jest minderCRM?
minderCRM dedykujemy freelancerom, grafikom, twórcom stron www, copywriterom. Firmom zajmującym się usługami.
 
Co wyróżnia minderCRM?
- Dynamiczne treści na stronie www zwiększające konwersję.
- Nasz system pobierze wszystkie maile i zaprezentuje je na osi czasu. Gdy wyślesz maila bezpośrednio z CRM trafi on także na Twoją skrzynkę.
 
Już od 36,90 zł brutto miesięcznie.
 
Więcej szczegółów https://mindercrm.com


#127 Guest_Rysiek

Guest_Rysiek
  • Goście

Napisano 26 luty 2018 - 09:57

U nas wdrożenie systemu ERP było poważnym krokiem. Zaczęliśmy działalność z Berberis. Ile to nam dało? Bardzo wiele, a przede wszystkim pozwoliło zoptymalizować działalność. Bardzo duże znaczenie ma klasyczny dobór wersji rozwiązania - rozwiązania aktualizowanego i rozwijanego. Oni tam mają nawet darmową wersję, ale pod naszą działalność jest ona zbyt ograniczona. Ale ogólnie Berberis daje radę.

ja podchodziłem pod Berberis, ale ostatecznie nie zdecydowałem się na rozwiązanie abonamentowe. Przeliczyłem i taniej mnie wyszło kupić system na własność, zamiast płacić abonament i nie mieć systemu. Druga sprawa, że jak kupujesz system, to wiesz, gdzie jest, na jakim serwerze są dane twoich klientów, jak są zabezpieczone, itd... Przy mojej kilkunastoosobowej firmie wychodziło dużo taniej juz w pierszym półroczu. Korzystam z justCRM juz niemal rok i to byla swietna decyzja. Obsluga techniczna jest swietna, system jeszcze lepszy... Zamierzam rozbudowac go zarzadzanie flotą. 



#128 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano 15 maj 2018 - 06:31

Berberis ma kilka wersji - jedyne co trzeba wykonać, to dopasować kilka wersji rozwiązania.

Ma to kluczowe znaczenie i powinno wyjść wam zdecydowanie na plus. 

Z mojej perspektywy - CRM jest potrzebny w każdej firmie, w której dużo się dzieje.

Cel jest dosyć prosty - stabilizacja, kontrola, wsparcie działalności.

Pilnujcie tego. 


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#129 mumok

mumok

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 15 maj 2018 - 16:56

Ja bym spróbował się dowiedzieć u znajomych trochę w tej kwestii. Sądzę, że to może być dobry pomysł :)


Gdy się starzejemy, zamieniamy się we własnych rodziców; wystarczy pożyć dość długo, by ujrzeć twarze powtarzające się w czasie.


#130 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano 23 maj 2018 - 06:32

Najważniejsza jest funkcjonalność systemu - takie dopasowanie funkcji, żebyście je wykorzystywali.

Przy Berberis macie porównanie funkcji w zależności od wersji systemu. Po prostu postarajcie się to wszystko tak dopasować, żeby robiło wam różnicę. I myślę, że pilnowanie takich kwestii ma kluczowe znaczenie.

Zauważycie podczas użytkowania jak ważna jest optymalizacja. 


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#131 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2018 - 11:07

My działamy w CRMie firmy Kamflex. Jest świetny dla małego biznesu, intuicyjny, zoptymalizowany, wystarczy parę kliknięć dla każdej operacji. Można dopasować funkcjonalności, z których rzeczywiście się korzysta i nie przepłacać za coś co nie jest nam potrzebne.  Działa online, również mobilnie, co jest naprawdę wygodne. Istnieje możliwość dwutygodniowego przetestowania CRMu więc myślę, że warto spróbować.



#132 billbryon

billbryon

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 28 czerwiec 2018 - 10:49

Ja jak najbardziej polecam firmę http://www.controlling-systems.pl/ Posiadają w swojej ofercie rozwiązania dla biznesu, dopasowane do potrzeb klienta. W naszej firmie używamy tych systemów i dzięki temu może się ona sprawnie rozwijać. Wszelkie decyzje podejmujemy na podstawie otrzymanych danych. 



#133 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano 23 sierpień 2018 - 06:32

Śmiało testujcie sobie Berberis.

Tam wszystko będziecie mieć pokazane. Sam system działa niezawodnie, solidnie, stabilnie.

Sami widzimy po sobie, jakie przyniósł korzyści.

Ale ogólnie - kluczowe znaczenie ma jego odpowiednie dopasowanie, ale to jest chyba całkowicie oczywiste, prawda? 


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#134 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano 29 listopad 2018 - 07:21

Na spokojnie zacznijcie od testowania Berberis. To powinno wam dać różnicę.

Przede wszystkim tam macie wszystkie funkcje, jakie mogą wam przyjść na myśl.

Jeśli dodatkowo dopasujecie każdy element, to wszystko będzie w porządku.

Po prostu musicie oszacować, co wam będzie potrzebne. 


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#135 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów

Napisano 30 listopad 2018 - 14:20

Dla mnie udało się wprowadzić wiele korzystnych zmian w moim biznesie dzięki poradom, które znalazłam na portalu http://www.kwkstaszi...ace-za-granica/



#136 PatrycjaSV

PatrycjaSV

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 05 grudzień 2018 - 13:45

Dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pomocy firmy informatycznej, która świadczy profesjonalne usługi dla firm.

 

Wybór CRM nie zależy tylko od wielkości prowadzonej działalności.

 

Pytanie, jak zamierza być wykorzystywany - w jakich konkretnie celach.

 

Proponuję skorzystanie z pomocy specjalistów.

 

Virtline świadczy doradztwo przy wyborze oprogramowania, sprzętu i usług sieciowych.

 

https://www.virtline...oprogramowanie/



#137 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2101 postów

Napisano wczoraj, 08:00

Zależy głównie od oczekiwań. Ale już pisałem - Berberis ma różne wersje. To trzeba dopasować tak, aby każdy element ze sobą współgrał i faktycznie było widać ewidentnie wpływ na optymalizację. I chyba głównie o to w tym wszystkim chodzi.

A czy dopasowanie funkcji jest proste? Oczywiście, że nie. Wymaga to głębszej analizy. 


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych