Skocz do zawartości


Symfonia opinie o symfo


wróć do serwisu Księgowość 50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Ewunia2017

Ewunia2017

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 maj 2018 - 11:21

Nie sposób zgodzić się z przedmówcami. Wystrzegajcie się firmy Sage. Zakupujecie program jest super a później martwcie się sami. Program bardzo mało intuicyjny. Żadnej pomocy, błędy. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Nie odpowiadają na maile. Maja w głębokim poważaniu klientów. Klient jest od płacenia i to wszystko!!!!!

Dokładnie! Mam takie same odczucia. Przy sprzedaży do rany przyłóż. A później doją z ciebie. Przy problemach - spychologia. Jak już się nawiąże kontakt - to i tak nic z tego nie wyjdzie. ODRADZAM KAŻDEMU. NIE WARTO. ZDZIERCY.



#42 Guest_biegły_rewident

Guest_biegły_rewident
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2018 - 06:54

Ja bardzo lubię pracę na Symfonii. Zdecydowanie przyjemniejsza niż Optima.

 

Wdrożeniami powinni zajmować się WDROŻENIOWCY znający się na RACHUNKOWOŚCI a nie informatycy, nie mają pojęcia jak wdrożyć program księgowy. Potem czytamy opinie negatywne o programie, zamiast o pseudo wdrożeniowcach.



#43 Guest_biegły_rewident

Guest_biegły_rewident
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2018 - 07:10

Dokładnie! Mam takie same odczucia. Przy sprzedaży do rany przyłóż. A później doją z ciebie. Przy problemach - spychologia. Jak już się nawiąże kontakt - to i tak nic z tego nie wyjdzie. ODRADZAM KAŻDEMU. NIE WARTO. ZDZIERCY.

 

Partnerzy SAGE są bliżej Klientów. My korzystamy z firmy partnerskiej Sage w której wdrożeniowcem jest Główny Księgowy. Korzystamy nawet z pomocy merytorycznych przy badaniach bilansów. Pracujemy na Symfonii ERP Finanse i Księgowość i jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi. 

 

Ocena samego programu nie wystarcza. Profesjonalna obsługa merytoryczna plus program księgowy dopiero daje wymierne korzyści biznesowe. 

 

Proszę zatem nie oceniać samego programu, bo zapewne sama opinia jest jest tak naprawdę oceną firmy, która Państwa obsługuje lub samego wdrożeniowca.



#44 gueseppe

gueseppe

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 11 sierpień 2018 - 17:34

Poszperajcie w tej sprawie w Internecie. Z całą pewnością uda się coś znaleźć.


(...) ważniejsze od tego, by wyzdrowieć, jest nauczyć się godzić z chorobą i śmiercią.


#45 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 17 listopad 2018 - 17:33

Sage Symfonia 2.0 Mała Księgowość 2019.c i pozostałe w rodzinie: Faktura, e-Deklaracje, e-Dokumenty. Poroniony system aktywacji firmy! Nie polecam. Musiałem 3 razy aktywować firmę, żeby móc z niego skorzystać (po wersji testowej, później po złożeniu zamówienia, a potem po opłaceniu faktury - szkoda, że na samym początku nie zostałem poinformowany: "Ej! Koleś becaluj od razu", co może pozwoliłoby uniknąć straty czasu i nerwów), dostałem kurierem jakiś klucz sprzętowy na pendrive, musiałem grzebać w jakimś programie kluczy sprzętowych, plikach systemowych .ini, wysyłać kartę zgłoszeniową do każdego programu, potem jeszcze raz kartę aktywacyjną (czy jak to się tam nazywa) i jeszcze raz i... jeszcze raz. Za każdym razem konieczny był telefon do działu aktywacji. Niby pomogli i miało być wszystko OK. Okazuje się, że nie jest, bo teraz (dzisiaj) wywaliło komunikat, że licencja osiągnęła maksymalny limit! I jestem w d****, bo o pomoc mogę zadzwonić dopiero w poniedziałek, a z programu chciałem skorzystać dzisiaj. Szlag mnie już z tym trafia, bo jeśli przy głupiej aktywacji programu jest tyle problemów i trzeba tyle czasu stracić (żeby nie skłamać, to będzie pod 10h), to co jak wywali jakiś błąd systemowy?

 

Dodam, że wdrażałem program sam (dla prowadzenia księgowości własnej firmy i kilku znajomych), bo ile to jest zainstalować oprogramowanie, wpisać klucz licencyjny i odpowiednio skonfigurować ustawienia? Otóż okazuje się, że jednak dużo, chociaż od 15 lat radzę sobie z wgrywaniem i obsługą różnych programów na kompie. A tutaj wygląda na to, że pogmatwali to tak, żeby zapłacić im dodatkowo 100, czy 150 netto za to, żeby ktoś łaskawie w końcu rozwiązał problem.

 

Nie wściekałbym się tak o to, gdyby zachowali się fair i od razu wliczyli pomoc techniczną przez telefon w cenę pakietu, tak, żebym mógł się lepiej zastanowić nad opłacalnością zakupu i wiedzieć na czym stoję. A nie, niby umożliwiają zakup samej licencji, ale w praktyce to i tak trzeba będzie im dodatkowo zapłacić, żeby uzyskać pomoc przez telefon, bo niby teraz mam tylko 3 bezpłatne porady (sic!!!). Bez pomocy technicznej tańszy niż Optima, ale z pomocą telefoniczną już nie. Żenująca zagrywka i dlatego, jak tylko wygaśnie licencja, to na pewno poszukam czegoś innego. 

 

Co do samych wrażeń z obsługi... Cóż program, jak program - kwestia przyzwyczajenia i ogarnięcia filozofii działania. Ważne, żeby działał bez zarzutu i umożliwiał pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami. W świetle powyższego oceniam na 1.



#46 kolorowazelka

kolorowazelka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 529 postów

Napisano 26 listopad 2018 - 12:18

Łatwo się z niego korzysta?



#47 Guest_Roman

Guest_Roman
  • Goście

Napisano 03 luty 2019 - 21:50

Symfonia to według mnie przerost formy nad treścią. Gdybym jeszcze raz miał decydować, w życiu bym tego nie kupił. I nie chodzi o pieniądze. Ok, chcemy mieć coś dobrego to wydajemy kasę. Ale tu, za wydaną kasę nie dostajemy nic, co jest warte uwagi. Mam wykupione wsparcie techniczne, bo bez tego - masakra. Odnoszę wrażenie, ze pomoc jest tak napisana, żeby nic nie zrozumieć i żeby wykupić wsparcie. Żadnego intuicyjnego charakteru. Już nawet rzeczpospolita dla uproszczonej księgowości jest bardziej przyjazna.  Pracuję z symfonią dwa miesiące i mam jej dosyć. A wierzcie mi, że z komputerami i oprogramowaniem miałem bardzo dużo do czynienia. Najgorsze jest to, że jak się już wszystko poustawia i wprowadzi firmy, kontrahentów itd, itp, to się nie chce przechodzić na inny program. Ale jak ktoś zaczyna - dajcie sobie spokój. 



#48 Guest_taki tam

Guest_taki tam
  • Goście

Napisano 27 luty 2019 - 13:22

Symfonia, każdy moduł to inny program.

FK - nie nadaje się dla małych jednostek budżetowych nie potrafi rozwiązać problemu paragrafów planu budżetowego. Jak dla mnie informatyka mało intuicyjny zwłaszcza rozliczanie dokumentów

Handel - napisany jest lepiej. Rodzaje bardzo się przydają, ale dokumenty to już nie. Do dziś istnieje typ dokumentu rachunek uproszczony. Udało się nam przystosować program do wystawiania Faktur w czyimś imieniu a nawet importować pliki JPK ale to już dodatkowy płatny raport.

Kadry i Płace - dużo ludzi narzeka na wydajność. Jeden składnik listy wynagrodzeń potrafi spowolnić o kilka godzin wykonywanie się raportu listy płac i to zaledwie dla 300 osób. Obsługa chyba intuicyjna, ale są spore różnice w wydajności FORTE pomiędzy aplikacja-baza-1komputer a aplikacja-baza-na 2 komputerach.

 

Starsze wersje mają archaiczny motor baz danych Pervasive obecnie nikt go w Polsce nie sprzedaje nawet SAGE.



#49 Guest_informatyk

Guest_informatyk
  • Goście

Napisano 03 marzec 2019 - 12:58

wypowiadam się jako informatyk a nie użytkownik programu sage wiec od strony księgowej nie wiem czy jest dobrze czy też nie, ale jako informatyk napiszę - NAJWIĘKSZE GÓWNO Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA !!!

Niestabilny, wolny w działaniu, prymitywny interfejs, konsultanci kompletnie nie wiedzą jak pomóc i cud jak w ogóle tam się dodzwonisz, ceny  programów ? kosmos !!! to już kompletne nieporozumienie.

Błędy w systemie, bezpieczeństwo ? zapomnij, mi zajęło tylko 4 godziny aby załamać zabezpieczenia (czyt. hasła)

Osobiście odradzam, ale zawsze znajdą się naiwniacy którzy to kupią - powodzenia !!!

 



#50 Guest_Pawel

Guest_Pawel
  • Goście

Napisano 17 październik 2019 - 20:48

NIE POLECAM! Problem z aktywacją (SIC!), problem z kontaktem w celu samej aktywacji (SIC!). Mija rok, a ja muszę kopiować dane deklaracji VAT do programu Ministerstwa, żeby wysłać deklarację, bo Sage nie raczyło pomóc w naprawieniu błędu leżącego po ich stronie ("Nie mam wykupionej pomocy technicznej" buahahaha). W dodatku Mała Księgowość prawdopodobnie źle oblicza podatek. A teraz po złożeniu wypowiedzenia na usługi wyłączyli dostęp do programu Mała Księgowość przed terminem! NIE POLECAM! Lepiej wydać paręset złotych więcej i mieć spokój. Ledwo hamuję się ze wściekłości, żeby nie używać dosadniejszych słów. Tak parszywego podejścia do klienta dawno nie spotkałem. Chyba nigdy. Takie firmy powinny iść na dno.



#51 Greyy

Greyy

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 27 październik 2019 - 23:13

Dla mnie jest to bardzo nieprzydatne. Chociaż innym może być pomocne.


Łatwiej prosić o wybaczenie niż o pozwolenie.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych