Skocz do zawartości


Reklamacja narożnika


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_-praw-ełka

Guest_-praw-ełka
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2009 - 19:06

Zakupiliśmy narożnik od prywatnego producenta na placu Swiebodzkim we Wrocławiu.Przy zamawianiu wzór narożnika był ofoliowany (dla innego klienta).Nie zauważyliśmy wady,którą miał tamten mebel.Przy wysunięciu wózka do spania powstaje 3-cm szpara.Brak jest wyprofilowania części stałej,tak by tej dziury nie było.Na interwencję telefoniczną o wadzie padła odpowiedz,że widzieliśmy co zamawiamy.Czy w takim przypadku mamy szansę na reklamację lub całkowity zwrot narożnika i odzyskanie pieniędzy?Jakie są możliwości prawne w takim przypadku?Mamy tylko pokwitowanie na zaliczkę a nie posiadamy rachunku na pozostałą kwotę.

#2 Guest_Bogusia

Guest_Bogusia
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2017 - 18:30

Zakupiłam na targu narożnik na swoje wymiary boki szerokie miały być przystosowane do odpowiedniej wagi. A po 3 miesiącach jeden
się uszkodził. Jakie mam prawa.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych