Skocz do zawartości


Pisma urzędowe w języku polskim


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-tomos3

Guest_-praw-tomos3
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2009 - 13:08

Witam.
Czy pismo urzędowe (wniosek) przesłane przez zagraniczny urząd w obcym języku do urzędu w Polsce powinno zawierać dodatkowo tłumaczenie na język polski? czy jest jakiś przepis mówiący o tym że wszelkie pisma urzędowe powinny być sporządzane w języku urzędowym obowiązującym w naszyk kraju?

#2 Guest_Łukasz Nysztal

Guest_Łukasz Nysztal
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2009 - 23:54

Musi być dołączone tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego.

Art. 256. Sąd może zażądać, aby dokument w języku obcym był przełożony przez tłumacza przysięgłego.

#3 agatazabek

agatazabek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 60 postów

Napisano 25 kwiecień 2019 - 10:34

Jeśli chodzi o profesjonalne tłumaczenie pism to mogę polecić http://www.roedl.net/pl/pl/- współpracujemy wiele lat, tłumaczenia są bardzo dobrze przygotowane i pod okiem doświadczonych specjalistów.



#4 kodak

kodak

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 29 kwiecień 2019 - 21:58

Tłumaczenie dokumentów online możesz zlecić na stronie https://tlumacz.online/ -> gotowe tłumaczenie otrzymasz e-mailem a jeżeli potrzebujesz tłumaczenia przysięgłego oryginał tłumaczenia pocztą - i to za darmo!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych