Skocz do zawartości


Naciągacze z Wiedza i Praktyka PILNE!


88 odpowiedzi w tym temacie

#81 Guest_Katarzyna

Guest_Katarzyna
  • Goście

Napisano 07 marzec 2018 - 11:08

Witam

 

WiP kontaktując się, robi to w dobrej wierze i jeżeli osoba po stronie firmy wyraża zgodę na przedstawienie oferty i ją akceptuje (dokonuje zamówienia) to  telemarketer nie stawia jej statusu/ uprawnień jako niepełnowartościowe lub ograniczone. To kto jest decyzyjny w firmie często jest umowne, pomiędzy zarządem/właścicielami a zespołem i bardzo często na różnych poziomach pracownicy mają różne uprawnienia – także dot. zakupów i zamówień. Każdorazowo, jeżeli rozmówca stwierdza, że nie ma uprawnień do składania zobowiązań finansowych  telemarketer ma obowiązek poprosić o przekazanie rozmowy do osoby upoważnionej.

 

Pozdrawiam

Katarzyna Krzemińska
Obsługa Klienta
Wiedza i Praktyka
klient@wip.pl



#82 Guest_miszka

Guest_miszka
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2018 - 14:11

wydawnictwo te jest dobre nie rozumiem tych negatywnych opinii jak ktoś nie czyta do konca e-mail to tak jest. 



#83 Guest_Bogdan z Pajęczna

Guest_Bogdan z Pajęczna
  • Goście

Napisano 04 maj 2018 - 13:08

Witam ponownie,
Dziękuję Panu za pozytywne rozwiązanie mojego problemu.
Ze swojej strony przepraszam za impulsywny komentarz i czekam na korektę przesłanej do Mnie faktury.
Pozdrawiam
Małgorzata

 


Do mnie docierają tylko faktury za - "materiały" których nigdy nie otrzymałem, mam mnóstwo wezwań od firm windykacyjnych. Obecnie wystawiłem firmie WIEDZA I PRAKTYKA  fakturę za "wyjaśnienia udzielane firmom windykacyjnym", gdyż jest to moja praca i poświęcam czas.
Jestem zastraszany sądami i nękany telefonami


#84 Guest_zyga

Guest_zyga
  • Goście

Napisano 14 maj 2018 - 15:11

Szanowni Państwo,

NIE ZAMAWIAJCIE OD WYDAWNICTWA "WIEDZA I PRAKTYKA" ŻADNYCH PUBLIKACJI. TO JEST ZWYKŁE OSZUSTWO. Ja zamówiłam telefonicznie publikację dotyczącą RODO. Zgapiłam się z terminem rezygnacji w ciągu 14 dni. W kolejnym miesiącu przysłali mi broszurę z artykułami. Wraz z okładką miała 17 stron. Do tego dorzucili kolejną (równie "grubą") niby wydanie specjalne. I za to wystawili mi fakturę na 196 zł. Żeby tego było mało, obciążyli mnie jeszcze kosztami pakowania i przesyłki. Kolejne 30 zł. Napisałam meilowo rezygnację, a oni mi odpisali, że zgodnie z regulaminem mogę zrezygnować dopiero jak zapłacę fakturę. Problem w tym, że nie dostałam regulaminu do przeczytania a faktura ma termin płatności za kilka dni.
Nie dajcie się nabrać tak jak zrobiłam to ja. TO OSZUSTWO



#85 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 16 maj 2018 - 09:17

Nie są naciągaczami, korzystam z ich wydawnictwa, w celach do moich prac lub do ogólnego użytkowania, wszystko przesyłają co i jak i trzeba się zapoznać z mailem, bo takie nie odczytanie zawsze po tej jest ale. Wydawnictwo jest dobre, dobrze opracowuje książki z specjalizacji lub zarządzania lub z działa informatycznego.



#86 Guest_Urszula

Guest_Urszula
  • Goście

Napisano 17 maj 2018 - 15:55

Również stałam się ofiara wydawnictwa WiP.

W rozmowie telefonicznej przeprowadzonej ze mną w zatłoczonym autobusie wyraźnie informowałam, ze likwiduję swoja działalność i nie chcę żadnych prenumerat. Osoba z W i P zapewniała mnie, ze dostane tylko jeden bezpłatny egzemplarz na co wyraziłam zgodę. Przysłali informację mailową, której nie odebrałam ponieważ cały m-c nie było mnie przy komputerze i na tej podstawie uznali moją zgodę na prenumeratę i przysłali fakturę na ponad 1.000,00 zł., która odesłałam i nie zamierzam niczego płacić.

Jak tylko ktos usłyszy w telefonie hasło 'WIEDZA I PRAKTYKA" najlepiej nie byc grzecznym i od razu rozłączyć się w przeciwnym razie będą stale przysyłać faktury.

Z poważaniem Urszula P.



#87 Guest_dobra rada

Guest_dobra rada
  • Goście

Napisano 21 maj 2018 - 17:40

Dzwoniono do mnie z wiedzy i praktyki, to od razu spławiłem gościa, że chyba on żartuje że cokolwiek wezmę z telefonicznej sprzedaży. Trzeba być idiotą, aby kupić coś przez telefon, gdy ktoś do nas dzwoni, dużo, szybko mówi, rzuca różnymi cenami z kosmosu. Dla mnie zasada jest jasna. Chcę coś kupić, to kupuję gdy zajdzie taka potrzeba i sam sobie tego szukam na własną rękę, a nie że ktoś do mnie dzwoni i coś mi wciska na siłę. Dla mnie to to jest w ogóle niepojęte, że ludzie idą na taki układ rozmawiając z jakimś nazbyt uprzejmym durniem przez telefon, który tylko czeka, aby rybka połknęła haczyk.



#88 Guest_Iv

Guest_Iv
  • Goście

Napisano 22 maj 2018 - 13:46

Przez ostatnie kilka lat  miałam kontakt kilkukrotnie ( dziś też coś prenumeruję) i choć faktycznie informacja zwrotna w sprawie rezygnacji nieco kuleje z ich strony , to nie miałam problemów z rezygnacją. Oczywiście trzeba przyjąć do wiadomości,ze przed 14-toma dniami należy wysłać maila z odmowa prenumeraty oraz fakt, że opłaca się 3 m-ce z góry, więc późniejsza  rezygnacja z prenumeraty jest za kilka m-cy ale poza tym ja jestem zadowolona. 

Uważam, że sposób załatwiania spraw i obsługa się poprawiła.

A jak mnie nie interesuje temat lub wiem, że nie skorzystam z danego czasopisma to odmawiam na propozycje wysłania do mnie darmowego próbnego egzemplarza i po sprawie. 



#89 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 24 maj 2018 - 03:12

Witam

Ja również mam problem z Wiedzą i Praktyką zamówiłam 1 bezpłanego magazynu nie było informacji o tym by zrezygnować z kolejnych. Po niedługim czasie dostałam 2 kolejne nr wraz z fv na 404zl. Napisalam do wydawnictwa o zrezygnowanie i ze moge odeslac nie otwarte magazyny ze chcialam tylko 1 nr. Nikt nie raczyl mi odpisac po kolejnych emailach bez odpowiedzi dzial rozliczen napisal ze wstrzymuje prenumerate ale 404zl (za 4nr mam zaplacic)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych