Skocz do zawartości


Naciągacze z Wiedza i Praktyka PILNE!


88 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-gosiags

Guest_-praw-gosiags
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2012 - 10:50

Szanowni Państwo,
Za pośrednictwem Gruper-a zakupiłam półroczny dostęp do portalu fk-Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Wiedziałam o niektórych praktykach tej firmy więc uważnie przeczytałam ofertę i potem przysłany kupon. Nigdzie nie było informacji,że przed upływem półrocznego okresu trzeba zrezygnować z kontynuowania dostępu do portalu fk. Były maile od tej firmy, ale nie zwracałam na nie uwagi. Otrzymałam fakturę za dostęp na kolejny miesiąc. Czy muszę ją zapłacić skoro przy zakupie nie było informacji na temat kontynuacji oferty? Jakie mam możliwości?

#2 Guest_Robert Wierzbicki

Guest_Robert Wierzbicki
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2012 - 12:12

Witam serdecznie

Nazywam się Robert Wierzbicki i reprezentuję Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Natknąłem się na Pani wpis i po jego przeanalizowaniu pragnę wyjaśnić sytuację, którą Pani opisuje. Chciałbym także podkreślić, że jest nam przykro, że poczuła się Pani w jakikolwiek sposób narażona na niedogodności, tym bardziej, że naszym celem było przygotowanie przyjaznej i korzystnej oferty.

Dodam, że zgodnie z ofertą w serwisie GRUPON informowaliśmy, że jest to promocyjna oferta dostępu do PortaluFK na okres 6 miesięcy, po tym okresie – zgodnie z tym co Pani pisze – wydawnictwo e-mailiem informowało o kończącym się okresie promocyjnym i możliwości zakończenia zamówienia, oraz o wysokości kolejnej faktury. Brak informacji zwrotnej
i woli zakończenia zamówienia, uznaliśmy za chęć dalszego korzystania z zasobów portalu, rozumiem jednak, że poczuła się Pani w ten sposób narażona na niechciane koszty za co najmocniej przepraszam. Proszę o kontakt na adres (pr@wip.pl lub tel. 660404045) z podaniem danych osoby zamawiającej, sprawa, w trybie natychmiastowym, zostanie rozpatrzona zgodnie z Pani oczekiwaniami, a wystawione faktury zostanę skorygowane.
Intencją Wydawnictwa było przygotowanie okazjonalnej oferty, ułatwiającej korzystanie z portalu i propagowanie jego walorów, w przypadku dalszej współpracy z serwisem GRUPON dołożymy wszelkich starań, by oferta nie sprawiała jakichkolwiek problemów i była jeszcze bardziej przyjazna.

Robert Wierzbicki

#3 Guest_-praw-gosiags

Guest_-praw-gosiags
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2012 - 15:40

Szanowny Panie,
Gdyby informacja o tym,że pod koniec okresu promocyjnego należy poinformować wydawnictwo (o decyzji odnośnie do kontynuowania współpracy) była zawarta w ofercie lub otrzymanym kuponie, to nie miałabym najmniejszych pretensji. Jednak takiej informacji nie było. Przejrzałam teraz dopiero dokładnie maile-niestety nie zawsze to robię ze względu na ilość przychodzących maili.
Wydawnictwo stosuje brak sprzeciwu zamiast wyraźnej zgody klienta, co moim zdaniem nie jest w porządku.
Małgorzata

#4 Guest_-praw-gosiags

Guest_-praw-gosiags
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2012 - 16:14

Witam ponownie,
Dziękuję Panu za pozytywne rozwiązanie mojego problemu.
Ze swojej strony przepraszam za impulsywny komentarz i czekam na korektę przesłanej do Mnie faktury.
Pozdrawiam
Małgorzata

#5 Guest_leasing

Guest_leasing
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2012 - 21:44

I to się chwali- bardzo przyjemne załatwienie sprawy, gratuluję.

#6 Guest_Mruk

Guest_Mruk
  • Goście

Napisano 01 październik 2013 - 09:31

"Chwali"? Pan zapomniał dodać, że "korekta" nie musi być całościowa. Mi Państwo z WiP zaproponowali łaskawie, że skorygują fakturę ze 130zł do 107zł... Śmieszne.

#7 Guest_Obserwator

Guest_Obserwator
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 00:50

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wiedza i praktyka i pojawi się kilkaset witryn z opisami tego wydawnictwa.

Wystarczy że raz odbierze się telefon, zamówi jakiś biuletyn na próbę i życia nie dadzą. Telefony będą się urywały od kilkunastu firm telemarketingowych oferując poradniki, biuletyny, portale, itp

A co najbardziej mnie oburza !!! Telemarketer nigdy nie powie że dzwoni w Wydawnictwa Wiedza i Praktyka tylko jakieś kręcenie że z Urzędu Skarbowego, Portalu Prawnego, Biuletynu Księgowego, itp ... Na pytanie o Wiedzę i Praktykę bezczelnie kłamią a potem faktura przychodzi od nich.


#8 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 00:58

Nie, no bardziej bezczelnej wypowiedzi to nie widziałem.

(...) Brak informacji zwrotnej i woli zakończenia zamówienia, uznaliśmy za chęć dalszego korzystania z zasobów portalu (...)

Rozumiem że jak nasram przed wejściem do wydawnictwa i nikt mi nie zwróci uwagi to będę dalej mógł tam sr** ???

Przecież to nie mieści się w żadnych kanonach biznesu
Kto wam dał prawo decydowania za kogokolwiek !!!

Jeżeli dalej nie zamawiam to ZNACZY ŻE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY DALSZĄ WSPÓŁPRACĄ. NIE PŁACĘ TO ZNACZY ŻE DALSZA WSPÓŁPRACA MNIE NIE INTERESUJE !!!

WOLĄ ZAKOŃCZENIA WSPÓŁPRACY JEST BRAK PŁATNOŚCI !!!

#9 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 22 listopad 2013 - 13:00

ode mnie również chcieli wyłudzić pieniądze, a właściwie od firmy, w której pracuję... Po poinoformowaniu ich, że zgłoszę w odpowiedniej instytucji próbę oszustwa i wyłudzenia pieniędzy skończyło się tym, że anulowali fakturę. oto historia korespondencji e-mailowej:

Proszę o nieprzesyłanie więcej żadnych materiałów od Państwa na adres
... do Pana Krzysztofa
W.

PO OTRZYMANIU FAKTURY NAPISAŁEM DO NICH:

Została pod ten adres wysłana również jakaś faktura na kwotę 180zł (o
czym zostałem dzisiaj poinformowany telefonicznie przez sekretariat.

Oczywiście kwota ta nie zostanie opłacona, a faktura nie zostanie
odesłana do Państwa gdyż za równo ja jak i ... nie zamierzamy partycypować w kosztach Państwa bądź to pomyłek bądź celowego działania.

Poza tym informuję, iż zarówno ja jak i nikt z ... nie zamawiał od serwisu wiedza i praktyka żadnych usług, w związku z czym nie zamierzam płacić żadnej
faktury.

Pozdrawiam,

ONI ODPISALI:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list wyjaśniam, że dnia 20.09.2013 r. odbyła się rozmowa telefoniczna, w trakcie której nasz przedstawiciel zaproponował Państwu nowy produkt "Odpowiedzialność prawna w IT". Zgodę na zapoznanie się z biuletynem wyraził Pan Krzysztof W.

Uprzejmie wyjaśniam, że Wydawnictwo nie może przychylić się do Państwa prośby dotyczącej przesłania nagrania rozmowy telefonicznej. Informuję, że rozmowy są rejestrowane wyłącznie w celach szkoleniowych.

Tym samym w dniu 09.10.2013 r. nastąpiła wysyłka zapoznawczego numeru wraz z pismem, w którym prosiliśmy o informację zwrotną, gdyby nie zdecydowali się Państwo na skorzystanie z oferty.

W związku z brakiem kontaktu z Państwa strony wysyłka kolejnego płatnego już numeru oraz faktury została zrealizowana w dniu 07.11.2013 r.

W związku z powyższym proszę o weryfikację czy wszystkie ww. pozycje są w Państwa posiadaniu.

Zgodnie z zasadami sprzedaży w naszym Wydawnictwie istnieje możliwość rezygnacji z dalszej prenumeraty. Tym samym prosimy Klientów o powiadomienie Wydawnictwa na adres e-mail: cok@wip.pl, fax.:(0-22) 617-60-10, Pocztą Polską lub telefonicznie (0-22) 518-29-29 przed końcem okresu rozliczeniowego.

Na podstawie otrzymanych informacji potwierdzam rezygnację z przedmiotowej publikacji.
W ramach faktury numer ECO-... otrzymają Państwo jeszcze dwa numery publikacji. Tym samym proszę o uregulowanie należności za przesłane materiały w kwocie 187.79 zł.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań proszę o kontakt na adres e-mail: cok@wip.pl; telefon (0-22) 518-29-29 lub faks: (0-22) 617-60-10
.
Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta

JA ODPISAŁEM:

Szanowna Pani Agnieszko Wójciak...
podczas rozmowy, która faktycznie miała miejsce, Państwa przedstawiciel
zaproponował darmowy numer "Odpowiedzialność prawna w IT", na którego
przesłanie się zgodziłem, zaznaczając wyraźnie w telefonicznej rozmowie,
że możecie Państwo to zrobić tylko i wyłącznie wtedy jeżeli jest to
darmowe i jeżeli nic nie będzie trzeba do Państwa odsyłać!

Państwa przedstawiciel zapewnił mnie podczas rozmowy telefonicznej, że
jest to całkowicie darmowe i nic nie trzeba do Państwa odsyłać. Państwa
przedstawiciel rozpoczynając rozmowę uprzedził mnie również, że jest ona
nagrywana dla mojego bezpieczeństwa, a nie jak Pani twierdzi "dla celów
szkoleniowych".

Ja czyli Krzysztof W., podczas rozmowy z Państwa przedstawicielem
wyraziłem zgodę na przesłanie tylko jednego numeru "Odpowiedzialność
prawna w IT" i to pod dwoma warunkami, tj. jeżeli jest to darmowe i
jeżeli nic nie trzeba do Państwa odsyłać.

Tak więc jeżeli twierdzi Pani, że wasz przedstawiciel zawarł ze mną
jakąś inną umowę uprzejmie proszę o udowodnienie tego faktu. Natomiast
jeżeli nie potraficie Państwo udowodnić, iż podczas rozmowy z waszym
przedstawicielem wyraziłem chęć płatnego nabywania prenumeraty
"Odpowiedzialność prawna w IT", oraz nie umiecie udowodnić tego, iż w
jakikolwiek inny skuteczny sposób powiadomiliście mnie o tym, iż jest to
płatny (towar i usługa)... będę zmuszony dokonać stosownego
zawiadomienia o próbie oszustwa i wyłudzenia pieniędzy w odpowiednim
urzędzie.

Pozdrawiam,
- Krzysztof W.

NO I ONI ODPISALI:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list informuję, że faktura numer ECO-... zostanie anulowana. W związku z powyższym otrzymane przypomnienie o zapłacie proszę uznać za nieaktualne.

Wyrażam nadzieję, że w przyszłości nawiążemy ponownie współpracę ku satysfakcji Państwa i Wydawnictwa.

Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta

____________________________________

powinna się Tym natychmiast zająć Prokuratura i tyle.

Pozdrawiam

#10 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 22 listopad 2013 - 16:19

Również jestem oburzony powyższym zachowaniem! To co dzieje się w dzisiejszych czasach jest nie do pomyślenia. Wszystko trzeba czytać jeszcze dokładniej niż kiedyś i brać odpowiedzialność za każdego maila, a nawet pojedyncze słowo. Wszędzie szerzy się kłamstwo i naciągactwo.
Zapraszam na stronę z rzetelnymi informacjami z kraju i świata, tutaj nie ma miejsca na kłamstwa antymedia.com.pl. Jeżeli tylko chcą Państwo się podzielić informacjami takimi jak ta, to proszę się kontaktować z administratorem, na pewno z chęcią się zajmie sprawą.

#11 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 22 listopad 2013 - 16:23

interia.pl
http://interia.pl/

#12 Guest_Anna Ciesielska

Guest_Anna Ciesielska
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2013 - 12:36

Witam,

Ostrzegam wszystkie osoby chcące skorzystać z usług wydawnictwa wiedza i praktyka. Firma ta stosuje jakieś niezrozumiałe metody pozyskania klienta. Nie skutkują żadne rozmowy telefoniczne ani listy mailowe jak i wysyłane pocztą tradycyjną rezygnacje. Wciskają jakiś chłam żądając za to pieniądze.
Borykamy się z tą firmą krzak od lipca 2013 usilnie starając się o zaprzestanie nękania nas. Chyba będzie trzeba zatrudnić prawnika. Odradzam jakiekolwiek rozmowy z nimi.

#13 Guest_Anna Ciesielska

Guest_Anna Ciesielska
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2013 - 12:39

Witam,

Ostrzegam wszystkie osoby chcące skorzystać z usług wydawnictwa wiedza i praktyka. Firma ta stosuje jakieś niezrozumiałe metody pozyskania klienta. Nie skutkują żadne rozmowy telefoniczne ani listy mailowe jak i wysyłane pocztą tradycyjną rezygnacje. Wciskają jakiś chłam żądając za to pieniądze.
Borykamy się z tą firmą krzak od lipca 2013 usilnie starając się o zaprzestanie nękania nas. Chyba będzie trzeba zatrudnić prawnika. Odradzam jakiekolwiek rozmowy z nimi.

#14 Guest_naciągacze

Guest_naciągacze
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2013 - 18:55

polecam zgłoszenie na policję lub do uokik to pomaga!

#15 Guest_Krystyna

Guest_Krystyna
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2014 - 17:25

ale zgłaszasz i wysyłasz im potwierdzenie zgłoszenia i oni się odczepiają? Ja mam podobny problem jak opisany poniżej. Ktoś zadzwonił - miało być do zapoznania się. Później przychodzi faktura na firmę. Właściciel nie zgadza się na zakupu ale faktury przychodzą - a nigdy nic nie było zamawiane. Więc musiałam zapłacić prywatnie. To są zupełnie niespotykane praktyki. Na tej zasadzie każdy sklep może mi przysłać kilka par butów i zaraz fakturę. Ostrzegam przed Wydawnictwem Wiedza i Praktyka.

#16 Guest_anty naciag

Guest_anty naciag
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2014 - 21:59

mówisz im, że pójdziesz na policję i idziesz. I nagle się okazuje, że jest spokój. Możesz też napisać do uokik.

#17 Guest_Joanna

Guest_Joanna
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2014 - 14:25

Mam dokladnie ten sam problem. Mam zasade, ze nie odbieram telefonow od telemarketerow i raz zlamalam zasade i czuje sie oszukana. Telemarketer naciagnal mnie na zamowienie materialu jakiegos materialu. Po wielu nekaniach zogdzilam sie, bo sadzilam, ze jest to za darmo. Okazalo sie, ze nie jest, ialam opory zeby zaplacic, ale w koncu poniewaz raz w tygodniu przychodzily ponaglenia - zaplacilam. Od razu dostalam aktualizacje materialu duzo drozsza, ktorej nie zamawialam. Podobno rowniez gdzies bylo napisane, ze mam to odmowic, w innym razie wysylka bedzie kontynuowana!
Pan na infolinii poinformowal mnie, ze sama jestem sobie winna i mam placic teraz za wszystko co mi wysylaja!!!! To sie w glowie nie miesci!!!
Unikajcie tego wydawnictwa szerokim lukiem!!!!

#18 Guest_naciaganie

Guest_naciaganie
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2014 - 12:05

Potwierdzam - proszę uważać i nic nie brać gdy oferowany jest tytuł bez opłat. Później się okazuje, że trzeba płacić i to słono.

#19 Guest_portal

Guest_portal
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2014 - 07:57

Dostałam na wypróbowanie portal fk. Dostałam zaraz fakturę a najlepsze jest to że od kilku dni to nie działa. Jak zgłosiłam że nie mogę używać i nie powinno się płacić to usłyszałam, że to nie jest problem obsługi klienta ... omijajcie to wydawnictwo.

Błąd serwera

W witrynie wystąpił błąd podczas pobierania stronyhttp://m.portalfk.pl//. Może być ona wyłączona na potrzeby konserwacji lub nieprawidłowo skonfigurowana.

#20 Guest_fk

Guest_fk
  • Goście

Napisano 06 luty 2014 - 15:09

mieliśmy testowy dostęp do tego portalu podatkowego FK. Nic tam nie ma tylko jakieś stare pytania i odpowiedzi, których udzielają chyba studenci bo ich poziom jest straszny ponieważ są banalne i całość odpowiedzi to przepisane przepisy.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych