Skocz do zawartości


Wymiana/naprawa telefonu PLAY


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-robert26

Guest_-praw-robert26
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2009 - 18:20

Witam

Z początkiem listopada 2009 podpisałem umowę z siecią PLAY w ramach której zakupiłem telefon SE C902. Telefon działał niespełna 3 tygodnie.
W dniu 29.11.2009 oddałem uszkodzony telefon Sony Ericsson do salonu PLAY w Krakowie celem naprawy, salon przekazał tel do serwisu Sony w Wrocławiu. W dniu 16.12.2009 salon ontrzymał pismo z seriwsu Sony iż w telefonie jest uszkodzona płyta główna lecz w chwili obecnej serwis nie ma częsci zamiennej. W związku z tym napisałem pismo do sieci PLAY o wymianę telefonu na nowy skoro serwis nie może naprawić mojego aparatu. Otrzymałem odpowiedz iż PLAY świadczy jedynie usługi połączeń a telefon jest jedynie "dodatkiem?" do tego? i w sprawie naprawy bądz wymiany mam sie kontaktować z serwisem.
Przeczytałem kilkanaście podobnych postów na forum odnośnie tego tematu jednak sam nie wiem co mam teraz robić czy mam możliwość dostania nowego aparatu od PLAY czy SONY? czy musze oczekiwać na naprawde obecnego?
Mija już miesiąc, złożyłem 4 pisma w tej sprawie i wykonałem kilka telefonów do serwisu stale tez odwiedzam salony PLAY będąc notorycznie zbywanym, czuję sie bezradny prosze o pomoc.
Pozdrawiam.

#2 Guest_-praw-iza

Guest_-praw-iza
  • Goście

Napisano 01 styczeń 2010 - 13:27

Powinien Pan udać się do salonu, w którym zakupił telefon i zgłosić do sprzedawcy roszczenie o wymianę telefonu na nowy z uwagi na jego niezgodność z umową (powołując się na art. 8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej).

Sama sieć faktycznie nie ma nic wspólnego z telefonami - natomiast sprzedawca, który sprzedał Panu telefon odpowiada za niezgodność towaru z umową.

#3 Guest_-praw-robert26

Guest_-praw-robert26
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2010 - 01:10

Bardzo dziekuje za pomoc jutro udam sie do salony PLAY z kolejnym pismem...zobaczymy co powiedzą, dam znać i napisze jak rozwiązała sie sytuacja, dla mnie to już naprawdę bardzo męcząca sprawa...
Raz jeszcze dziękuje i obiecuje odpisać rozwiązanie sytacji, jestem przekonany czytając to forum iż wiele osób ma podobne problemy z sieciami komórkowymi
Pozdrawiam.

#4 Guest_-praw-robert26

Guest_-praw-robert26
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 12:39

Witam ponownie
A więc..telefon wrócił z naprawy odebrałem, co sie okazało wrócił tym razem z uszkodzonym głośnikiem po raz kolejny PLAY chciał go wysyłać do Wrocławia na naprawde czegoś co wcześniej było dobre??? udało mi sie wymienic głośnik od ręki w Krakowie jednak...od otrzymania telefonu z naprawy zauważyłem iż po naładowaniu baterii do 100% po 5 minutach spada jej wartość do 80% myśląc że być może NOWA bateria się uszkodziła pożyczyłem inną od kolegi co sie okazuje to samo, jakaś kolejna wada telefonu, dzwoniłem do serwisu powiedzieli że znów muszą wysłać telefon, pytałem w PLAY odnośnie nowego powiedzieli że nic nie wiedzą na ten temat i trzeba wysłać znów do serwisu.
Raz jeszcze prosze o pomoc co mam zrobić aby znów nie tracić telefonu na kolejny miesiąc? Mam napisać pismo z nr. aktu prawnego i zanieść do PLAY? jak mogę wyegzekfować swoje prawa u niech?
Pozdrawiam.

#5 Guest_-praw-konsensuspoczta@gmail.com

Guest_-praw-konsensuspoczta@gmail.com
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 22:13

CYTAT(robert26 @ 22.01.2010, 11:39) Witam ponownie
A więc..telefon wrócił z naprawy odebrałem, co sie okazało wrócił tym razem z uszkodzonym głośnikiem po raz kolejny PLAY chciał go wysyłać do Wrocławia na naprawde czegoś co wcześniej było dobre??? udało mi sie wymienic głośnik od ręki w Krakowie jednak...od otrzymania telefonu z naprawy zauważyłem iż po naładowaniu baterii do 100% po 5 minutach spada jej wartość do 80% myśląc że być może NOWA bateria się uszkodziła pożyczyłem inną od kolegi co sie okazuje to samo, jakaś kolejna wada telefonu, dzwoniłem do serwisu powiedzieli że znów muszą wysłać telefon, pytałem w PLAY odnośnie nowego powiedzieli że nic nie wiedzą na ten temat i trzeba wysłać znów do serwisu.
Raz jeszcze prosze o pomoc co mam zrobić aby znów nie tracić telefonu na kolejny miesiąc? Mam napisać pismo z nr. aktu prawnego i zanieść do PLAY? jak mogę wyegzekfować swoje prawa u niech?
Pozdrawiam.
Witam,

Z operatorem PLAY mam podobne kłopoty. W dniu 24-09-2009 r zgłosiłem reklamacje w salonie sprzedaży PLAY
baterii i prosiłem o wymianę na inną. Naprawa trwała do dnia 6-10-2009 r czyli przerwa w korzystaniu z telefonu
trwała 13 dni. PLAY pismem z dnia 6-11-2009 r podpisanym przez Wiolettę Kołaczkowskąstwierdził, że za przerwę odpowiedzialny jest Producent baterii. Usługi PLAY polegają na umożliwieniu dostępu do sieci telekomunikacyjnej oraz świadczeniu usług. Pomimo udokumentowanej przerwy trwającej 13 dni w korzystaniu z telefonu zgłoszonej w salonie Play, to PLAY nie dokonał korekty opłaty abonamentowej twierdząc, że "pośrednictwo w procesie wykonywania napraw serwisowych
jest jedynie działalnością UBOCZNĄ w stosunku do PLAY głównej oferty". Operator PLAY sprzedaje telefon komórkowy
z baterią, a uchyla się od odpowiedzialności za powstałe przerwy udokumentowane i nie zwraca abonamentu za te przerwy.
Pozdrawiam

#6 Guest_Łukasz Nysztal

Guest_Łukasz Nysztal
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2010 - 23:40

I niestety od strony prawnej Play ma rację.

#7 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 27 luty 2011 - 21:15

Witam.kupiłam telefon w sieci Play.Przestał działać górny panel.Uszkodziła sie taśma.Oddałam telefon do serwisu gdzie trzymali go 3 miesiące a następnie odesłali z informacją że nie naprawią go za darmo.telefon nie został uszkodzony przeze mnie.

#8 Guest_F.W.

Guest_F.W.
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2011 - 13:54

Te same problemy. Play nie dba o klientów. Nie opłaci się brać od nich telefonów mi tanich połączeni. Lepiej kupić telefon i mieć święty spokój. Taniej wychodzi, bo przy abonamencie 45 zł. zapłacisz a telefon 500 ale masz resztę na minuty których i tak nie wykorzystasz. Myślę że to oszuści. Telefonu dalej nie mam.

#9 Guest_GM

Guest_GM
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2013 - 17:45

Witam, ostatnio przy przenoszeniu numeru do play kupiłem przy tym nokie lumie 720. O dziwo długo się nie pocieszyłem bo telefon zaczął szwankować po 3 godzinach, następnego dnia poszedłem do salonu w celu wymiany go na drugi działający, niestety ale pani powiedziała, że nie ma żadnej możliwości wymiany tylko można go naprawić. Przy pytaniu użyłem sformuowania: "Witam, otóż wczoraj kupiłem u państwa tą nokię i po 3 godzinach nie działała, chciałbym ją wymienić o ile jest taka możliwość" odpowiedź jaką uzyskałem jest wyżej. Nie pozostawiając mi innego wyboru oddałem go do naprawy najprawdopodobniej jutro go otrzymam. Czy mimo tego iż był on w naprawie mogę domagać się wymiany na drugi?

#10 Guest_marek.L

Guest_marek.L
  • Goście

Napisano 02 luty 2015 - 08:56

Na pewno szybko Ci to naprawią w serwisie na ul. Szlak, ja bym do nich radził podjechać. Mi naprawili swego czasu Omnie i do dziś nic mi się z telefonem nie dzieje. Firma nazywa się Kaem (na stronie serwiskomorek.pl jest dokładny kontakt). Pozdrawiam.



#11 majkel29

majkel29

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 191 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 10:47

Właśnie dlatego najlepiej brać telefony razem z abonamentem u sprawdzonych operatorów. Polecam T-mobile, ja się nigdy na nich nie zawiodłem. Do tego tylko oni nie doliczają praktycznie żądnych zwyżek do abonamentu. Takie zwyżki u konkurencji to spore kwoty doliczane do rachunku.



#12 Guest_mariooo

Guest_mariooo
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 09:26

Generalnie to za dużego przekonania do naprawiania gadżetów nie mam, wolę wymienić na nowe. Ale czasami rzeczywiście serwis się bardziej opłaci. Tak miałem ze swoim telefonem. Wystarczyło tak jakieś złącze wymienić i po problemie. Zajęli się tym w Lispol na Rzemieślniczej w Myślenicach. Prowadzą też sklep z elektroniką, można u nich choćby akcesoria do komórek kupić – podstawki, jakieś specjalne kieszenie dla biegaczy na tel. Na stronie lispol.com są wszystkie produkty rozpisane.



#13 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 892 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 28 czerwiec 2017 - 11:30

Szukając dobrego serwisu telefonów, możecie zajrzeć do http://prestigegsm.pl/. Myślę, że firma godna polecenia, sprawdźcie sami. 



#14 MarcinCin

MarcinCin

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 94 postów

Napisano 12 grudzień 2017 - 11:47

Może spróbuj na własną rękę jakąś go naprawić, bo skoro tak Ci napisali mieli ku temu jakąś podstawę. Korzystałem z serwisu www.magicphone.pl, w naszym przypadku pomogli, dopytaj czy u Ciebie też coś dało by radę zdziałać.



#15 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 144 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 17:05

IDOIT daje gwarancje naprawy wiec chyba warto bo bez ryzyka

 

http://idoit.pl/serw...phone-warszawa/





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych