Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Reklamacja Wanny


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_LopezAA

Guest_LopezAA
  • Goście

Napisano 26 sierpień 2012 - 20:23

Witam

Jeżeli pisze w złym wątku to przepraszam ale jestem tutaj pierwszy raz

Mam taki problem i proszę o pomoc lub radę jak mam dalej działać.

Zakupiłem wannę w Leroy Merlin (wraz z płytkami itd) była tego łącznie cała paleta.
W trakcie remontu gdy wanna miała już być montowana bo jej rozpakowaniu okazało się, że wanna jest pęknięta.

Złożyłem więc reklamację, po kilku dniach przyjechał do mnie Pan z Cersanitu i stwierdził, że to nie jest wada fabryczna tylko uszkodzenie mechaniczne (które najprawdopodobniej miało miejsce na magazynie sklepowym) w związku z czym moja reklamacja została odrzucona.

Złożyłem więc odwołanie od tej reklamacji z wyraźnym zaznaczeniem, że moja reklamacja dotyczy niezgodności towaru z umową kupna sprzedaży.

Czy w takim wypadku sklep również ma 14 dnia na odpowiedź a w przypadku braku odpowiedzi odwołanie zostaje automatycznie zaakceptowane?

Jeżeli okaże się, że moje odwołanie zostanie odrzucone czy mogę złożyć kolejną reklamację na ten sam towar?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i za pomoc

Pozdrawiam

#2 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 895 postów

Napisano 25 październik 2021 - 09:52

Jakiś czas temu kupiłem wannę w sklepie https://corciano.pl/i powiem Ci, że z gwarancją nie ma u nich problemu. U mnie był zwrot ze względu na ryski na wannie, wszystko poszło po mojej myśli i została wysłana do mnie nowa. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych