Skocz do zawartości


Reklamacja części samochodowej


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_marlena123a

Guest_marlena123a
  • Goście

Napisano 20 listopad 2010 - 02:31

Witam
Bardzo proszę o pomoc.
Moja sprawa wygląda następująco:
W połowie lipca kupiłam pompę wody do swojego samochodu. Część ta została wymieniona w warsztacie jednak auto po odebraniu nie funkcjonowało tak jak trzeba i zostało dostarczone do innego warsztatu. Tam stało 5 dni i właściwie mechanicy nie mogli ustalić, co jest przyczyną powstania różnych szkód. Na koniec okazało się, że wszystkie elementy które mogły spowodować daną sytuacje zostały wymienione tylko nie pompa wody. Efekt był taki, że pompa wody, która została kupiona nowa w sklepie się popsuła i spowodowała inne szkody na kwotę ponad 1000 zł. Więc postanowiłam zgłosić tą sprawę do sklepu. Tam kazano mi przynieśc paragony zakupu i czekać po miesiącu nie dawania mi odpowiedzi poszłam do sklepu gdzie dali mi kartkę z wypisanymi punktami co powinnam donieść, oczywiście wszystko to dostarczyłam. Po kolejnym czasie oczekiwania na odpowiedź której nie otrzymałam wybrałam się znów do sklepu i otrzymałam kolejną rozpiskę dokumentów które powinnam donieś. Więc tak też zrobiłam po czym poszłam jeszcze klika razy do sklepu i słyszałam, że czekają że nie wiedzą nic jeszcze w tej sprawie. W zeszłym tygodniu dowiedziałam się że powinnam donieść kolejne rzeczy bo producent wysłała im pismo z tym czego jeszcze brakuje, ale go nie zobaczyłam bo gdzieś im się zawieruszyło i właściwie oni nie wiedzą co to miałoby być. W sklepie byłam także dzisiaj i nic się nie dowiedziałam, bo sprzedawca nie mógł dodzwonić się do osoby, która miałaby się tą reklamacją zajmować. Kazano mi jeszcze raz przynieść te dokumenty pokserowane które już wcześniej zostawiałam, bo oni ich nie mają gdyż je przekazali producentowi. Jak wiadomo mamy już 20 listopad. Napiszcie mi proszę co ja mam z tą sprawą zrobić, od tylu miesięcy jestem zwodzona i nic. Dodam tylko, że to jest raczej wina tej pompy, że została sprzedana niesprawna bo mechanicy zarzekaja się, że tej części nie można źle zamontować. Efekt jest taki że jestem stratna ponad 1000 zł i jeszcze nikt nie traktuje mnie poważnie. Czy przystługują mi jakieś prawa w tej sprawie.
Bardzo proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić.

#2 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 20 listopad 2010 - 18:36

Czy część kupiła Pani prywatnie czy na firmę?
Czy ma Pani potwierdzenie terminu zgłoszenia reklamacji?
Z jakimi roszczeniami Pani występowała?
Czy dochodziła Pani swoich uprawnień na podstawie gwarancji czy ustawy konsumenckiej?

#3 Guest_marlena123a

Guest_marlena123a
  • Goście

Napisano 20 listopad 2010 - 22:20

Część kupiłam prywatnie.
Tak mam takie potwierdzenie wystawione przez sklep dokładnie z dnia 27.07.2010r.
Jest na nim napisane: Przyjęto do realizacji pompę jej numer i marka
Wystąpiłam o zwrot poniesionych kosztów które spowodowała ta pompa wyszedł koszt 1100 zł (jest to koszt wyliczonych elementów które zostały wymienione właściwie których uszkodzenia spowodowała pompa o której mowa + kwota za wykonane usługi warsztatu który demontował pompę to to jest 600 zł).
Jeżeli chodzi o to jak dochodziłam swoich uprawnień, to zaniosłam tą zdemontowaną cześć i nikt mnie nie poinformował właściwie na jakiej podstawie sklep przedstawił sprawę producentowi. Tam się właściwie nic nie da dowiedzieć, bo jak przychodzę to się okazuje, że ktoś iny rozmawiał w tej sprawie i on coś wie, ktoś inny odbierał informacje odnośnie tego co brakuje i cały czas takie sprzeczne informacje. Ci panowie chyba myślą, że w ten sposób mnie zniechęca od kontynuowania tej reklamacji.

#4 Guest_marlena123a

Guest_marlena123a
  • Goście

Napisano 20 listopad 2010 - 22:29

Dodam jeszcze tylko, że w sklepie zażądano ode mnie doniesienie jeszcze raz ksera tych dokumentów które złożyłam, bo oni tego nie mają ponieważ przekazali do producenta. To będzie już 3 raz kiedy będę zanosiła te ksera. Za każdym razem proszą o zostawienie numeru telefonu mówiąc że zadzwonią gdy się czegoś dowiedzą i oczywiście nie dzwonią, nawet nie przyłożą się do tego, żeby ten numer gdzieś zapisać tak żeby go nie zgubić, gubią wszystkie dokumenty.
Bardzo proszę o jakąś radę bo ta sprawa zaczyna mnie już przerastać.

#5 Guest_Darek

Guest_Darek
  • Goście

Napisano 13 luty 2017 - 11:01

Mam pytanie związane z moja reklamacją.

Zakupiłem amortyzatory do samochodu. Po kilku miesiącach mechanik stwierdził, że na jednym z nich jest widoczny wyciek. Zgodnie z ustaleniami ze sprzedawcą, zakupiłem nowy amortyzator a wymontowany zgłosiłem do reklamacji. Okazało się, że producent nie uznał reklamacji. I co teraz. Mechanik twierdzi, że amortyzator był wadliwy a sprzedawca (producent), że nie. A ja poniosłem koszty i nie mam pomysłu co dalej. Proszę o opinie.



#6 Guest_kazik

Guest_kazik
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2017 - 10:59

Mam pytanie związane z moja reklamacją.

Zakupiłem amortyzatory do samochodu. Po kilku miesiącach mechanik stwierdził, że na jednym z nich jest widoczny wyciek. Zgodnie z ustaleniami ze sprzedawcą, zakupiłem nowy amortyzator a wymontowany zgłosiłem do reklamacji. Okazało się, że producent nie uznał reklamacji. I co teraz. Mechanik twierdzi, że amortyzator był wadliwy a sprzedawca (producent), że nie. A ja poniosłem koszty i nie mam pomysłu co dalej. Proszę o opinie.

po kilku miesiącach to ja nie wiem czy coś zdziałasz. koszta rozprawy pewnie więcej by Cię wyniosły jak część nowa. Powiem Ci ze ja zamawiam części delph jak cos sie dzieje z moim autem i jeszcze w zyciu nie mialem zadych problemow. roznoce w producencie widac



#7 Binczycka

Binczycka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 31 sierpień 2017 - 19:45

Jeżeli są problemy z reklamacją, to lepiej daruj sobie  sąd i rzecznika konsumentów i po prostu kup nową rzecz





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych