Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak napisać skuteczne ogłoszenie o pracę?


wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 516207 postów

Napisano 17 lipiec 2013 - 11:03



Komentarz do artykułu: Jak napisać skuteczne ogłoszenie o pracę?

#2 Guest_beatas

Guest_beatas
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2013 - 11:03

Mało konkretów. Nic mi ten artykuł nie mówi. Sprawdź www.wspierajmysie.blogspot.com

#3 Guest_Bianca

Guest_Bianca
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2019 - 09:41

OGIDO to portal dla oferujących stanowiska pracy i dla szukających pracy. Gromadzimy oferty pracy, polecamy rzetelnych pracodawców i dajemy Ci możliwość wyszukania zatrudnienia według wielu kategorii. Możesz także przeczytać przydatne artykuły, aby wiedzieć jak znaleźć satysfakcjonującą pracę. A szykując się do aplikowania na dane stanowisko - skorzystaj z naszego kreatora CV. OGIDO portal pracy to świetna platforma dla Agencji Zatrudnienia.

#4 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 78 postów

Napisano 15 wrzesień 2019 - 02:36

Przeglądając oferty o pracę na aplikuj.pl natknęłam się na mnóstwo wzorowych ogłoszeń o pracę, tego typu https://www.aplikuj..../praca/katowice dokładne informacje na temat wymagań, zakresu obowiązków. wskazana forma umowy. Są też informacje na temat samej firmy i jej zakresu działania. Na takie oferty pracy ja osobiście zwracam uwagę, zdawkowe ogłoszenia omijam. W końcu po przeczytaniu takiego ogłoszenia potencjalny kandydat na pracownika powinien już wszystko o pracy wiedzieć. Bez konieczności dodatkowego kontaktu. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych