Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak promować firmę szkoleniową w Internecie?


wróć do serwisu Kadry 39 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Mroczna_dusza

Guest_Mroczna_dusza
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 15:10

Po pierwsze im strona jest lepiej zbudowana, tym łatwiej znaleźć ją w Google. Po drugie ładna strona internetowa przyciąga ludzie, czyli potencjalnych klientów. Obecni klienci na pewno docenią fakt, iż wszystkie materiały są spójne z komunikacją firmy. Dlatego właśnie warto jest zainwestować w firmę, która pomoże to wszystko stworzyć. Firmę, która o tym pojęcie. Dlatego radzę najpierw przejrzeć portfolio, które powinno być tak jak u Babilon Media na stronie, jeśli firma nie chce się chwalić osiągnięciami, z góry może zwijać interes.

#22 Guest_Gregoriano

Guest_Gregoriano
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 20:29

Dobry pomysł na promowanie firmy i pozyskiwanie większego ruchu na stronie www opracowała agencja Fanster. Jej produktem jest FanProduct - aplikacja konkursowa na Facebooka. Została zaprojektowana w taki sposób, by promować cztery wybrane produkty i znacząco zwiększać ruch na stronie www klienta. Agencja Fanster daje możliwość skorzystania z jej bezpłatną wersją. Odwiedźcie ten link: fanproduct.pl/blog/aplikacja-na-facebooka-ktora-sprzedaje.

#23 Guest_Blizar

Guest_Blizar
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2013 - 13:37

3E-Heating. Salon firmowy Viessmann

#24 Guest_Adam Słomiński

Guest_Adam Słomiński
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2014 - 09:37

Ciekawym rozwiązaniem może okazać się w takim przypadku Trusted Trader. Pozwólcie, że przytoczę tutaj parę słów ze strony internetowej, które pomogą zobrazować ideę tego programu:

"Duże, renomowane firmy bardzo liczą się z opinią swoich klientów. Serwisy internetowe, takie jak Amazon, e-Bay czy też Allegro w jasny sposób pokazują nam, jak potężnym, a przede wszystkim skutecznym narzędziem marketingowym jest pozytywny wizerunek. Dotyczy to zarówno dużych jak i małych firm.

Jeżeli jesteś dumny z opinii o swojej firmie i chciałbyś się nimi pochwalić - Trusted Trader jest właśnie dla Ciebie!"


Ja myślę, że żadna ulotka czy reklama w prasie nie zastąpi żywej, naturalnej, często spontanicznej wypowiedzi klienta zadowolonego z naszych usług. Poza tym, taka forma promocji jest niezwykle autentyczna i budzi zaufanie.

Warto zapoznać się z programem: https://trustedtrader.pl/

#25 Guest_Lab Interactive

Guest_Lab Interactive
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2015 - 13:54

Jeśli zależy Wam na promocji w internecie zapraszam do na Labinteractive.pl. Zajmujemy się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Chętnie pomożemy w wyborze usługi, która najlepiej wpłynie na wzrost dochodów Waszej firmy.

#26 Łukasz31

Łukasz31

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 12 styczeń 2015 - 18:56

Całkiem fajnym pomysłem na promocję firmy szkoleniowej jest newsletter. Sam może bym na to nie wpadła, ale praktykuje to jedna z organizacji, która organizuje właśnie szkolenia w moim regionie. Gdy coś jest organizowane akurat na terenie mojego miasteczka, dostaję wiadomość sms smile.png W podobny sposób można np. przyznawać bony rabatowe dla stałych klientów. Zresztą, okazało się, że korzystają z usług tej samej firmy, co ja - http://serwersms.pl/, zainteresowanym polecam zajrzeć smile.png
 



#27 Guest_Katarzyna Szlas

Guest_Katarzyna Szlas
  • Goście

Napisano 12 marzec 2016 - 14:28

JAK ZNALEŹĆ PONAD 100 PARTNERÓW DO BIZNESU W ROK UŻYWAJĄC FACEBOOK? Weź udział w wyjątkowych Warsztatach Boot Camp, które poprowadzą Eksperci w Social Media Marketing z kilku krajów. Czego nauczysz się na tych szkoleniach: Jak właściwie zbudować swój profil na Facebook. Jakie posty przyciągają największą uwagę ludzi na FB. Jak bez spamu i wysyłania tysięcy e-maili docierać do tysięcy ludzi. Jak znaleźć docelowego odbiorcę na Facebook. Jakie kluczowe słowa używać podczas komunikacji w Sieciach Socjalnych. Jak unikać odmów, których tak boją się początkujący dystrybutorzy. Czym jest Marketing Przyciągania. Jak zwielokrotnić swoją sprzedaż i powiększyć swoją strukturę o 300% - 400% w ciągu roku używając cennych wskazówek, które otrzymasz od doświadczonych ekspertów. #szkolenia #boot_camp #nauka #potega_internetu #social_media #facebook #szansa kontakt: szlas.katarzyna@gmail.com

#28 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2016 - 11:50

Moim zdaniem strona www to podstawa dla firmy szkoleniowej. Musi być dobra czyli taka, która ma ciekawe grafiki i wysokiej jakości teksty. Musi być responsywna oraz zoptymalizowana pod SEO. Korzystanie z szablonów czy gotowców znacząco wpływa na późniejsze nieefektywne pozycjonowanie. Do tego dochodzą media społecznościowe. Można pomyśleć też o eksperckim kanale na YouTube. Możliwości jest wiele. Warto skorzystać z usług specjalistów: newmediaconcept.pl.

#29 Guest_Aleksander

Guest_Aleksander
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2016 - 21:51

Myślę, że podstawą jest dobrze wykonana strona internetowa oraz reklama (odpowiednio targetowana). Zarówno identyfikację wizualną, jak i działania marketingowe warto zlecić profesjonalistom (najlepsza byłaby współpraca z agencją marketingową - ze swojej strony mogę polecić "ANIOŁÓW BIZNESU" z Olsztyna). Nie wykonujmy tego samodzielnie (chyba, że posiadamy odpowiednie umiejętności), gdyż najprawdopodobniej stracimy dużo czasu, a efekt i tak nie będzie wystarczająco dobry :-).

#30 Guest_Maciej Wielgus

Guest_Maciej Wielgus
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2017 - 12:17

Niezależnie od branży należy przede wszystkim postawić na profesjonalnie wykonaną stronę internetową (jej stworzenie najlepiej zlecić agecji marketingowej - ja, korzystałem z usług ANGELS ADVERTISING) i e-marketing. Nie można zapomnieć o obecności na kluczowych portalach społecznościowych i opiniujących (FACEBOOK, ZUMI).

#31 jenny77

jenny77

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 25 luty 2017 - 16:23

Według mnie warto spróbować pozycjonowania. Sprawdźcie sobie np. te narzędzia http://make-cash.pl/...deksery-t12508/Będą bardzo pomocne według mnie ;)


- Dobrze, dobrze. A czy ja protestuję? Ale wolno mi chyba mieć swoje własne zdanie?
- Oczywiście, jeżeli tylko zgadza się z naszym zdaniem, dlaczego nie?


#32 Guest_dudi

Guest_dudi
  • Goście

Napisano 26 luty 2017 - 18:46

Nie zawsze reklama w internecie jest równie skuteczna jak tradycyjne formy reklamy. Ja swoją firmę reklamuję na targach poprzez ulotki i gadżety. Zatrudniam hostessy z hostessbooking.pl i one robią dużą robotę przyciągając klientów

#33 Guest_Janowski

Guest_Janowski
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 09:35

Jest wiele sposób na promocję w internecie. Przede wszystkim pozycjonowanie, reklamy AdWords, profile społecznościowe itd... Ciężko czasem samemu to wszystko zsynchronizować. Najlepiej działają w tym zakresie agencje marketingowe. Ja sam korzystałem z jednej z nich - Nakatomi. Bardzo fajna współpraca, owocna. Rozkręcili fajnie facebooka firmowego, zdobyli nowych klientów. Pozycja mojej strony wzrosła. Nie mam na co narzekać. Myślę, że jeśli samemu się na czymś nie zna to naprawdę warto zwrócić się do osób tym się zajmujących i nie tracić czasu ani pieniędzy.



#34 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 870 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 08 czerwiec 2017 - 08:13

Dużym plusem jest z pewnością reklama na mediach społecznościowych. Jeżeli chcecie, to możecie zajrzeć sobie do http://deili.pl/. Jest to specjalistyczna i doświadczona firma zajmująca się reklamą na mediach społecznościowych. 



#35 adbams

adbams

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 08 czerwiec 2017 - 12:32

koniecznie strona internetowa, kampania adwords i social media



#36 maciek_p

maciek_p

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 144 postów

Napisano 28 sierpień 2017 - 22:14

Niestety, promowanie przedsiębiorstwa w sieci może przysporzyć nie lada problemy. Tutaj: http://adnext.pl/baza-wiedzyopisano najskuteczniejsze formy promocji i myślę, że warto z nich korzystać. Czy z którąkolwiek z nich mieliście już do czynienia?



#37 Guest_Mielec

Guest_Mielec
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2017 - 14:21

Tu powyższe komentarze to prawda. Pozycjonowanie da Ci byt wśród konkurencji, do tego Adwordsy - reklama pokazująca się na 1 stronie, dodatkowo profile społecznościowe, bez nich nie ma kontaktu z klientem itd. Tym wszystkim zajmują się agencje reklamowe i dobrze im to idzie. Kwestia teraz którą wybrać. Pewnie tą która jest jedną z lepszych, ma dłuższy staż albo coś takiego. Ja powiem szczerze trafiłem do swojej agencji reklamowej Nakatomi przez adwordsy właśnie. Zainteresowali mnie, mają ciekawą stronę internetową. Tak już od roku współpracujemy, a moje zyski ciągle rosną i mam coraz więcej klientów, a przede wszystkim stałych klientów!



#38 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 532 postów

Napisano 28 wrzesień 2017 - 08:16

Na to jest chyba co najmniej kilka sposobów, na pewno potrzebna byłaby pomoc osób, które się w tym specjalizuję, a na rynku nie brakuje takich firm.



#39 Adrian2

Adrian2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 02 październik 2017 - 18:56

Najlepszym rozwiązaniem, byłoby skorzystanie z pomocy specjalistów. Sieć reklamowa google: http://adwordsgroup.pl/siec-reklamowa/  została stworzona, by docierać do konkretnych klientów, o określonych upodobaniach.  Dzięki takim działaniom, masz szanse na dotarcie ze swoją reklamą do osób nia zainteresowanych. 



#40 FishyBem

FishyBem

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 119 postów

Napisano 12 październik 2017 - 21:44

Co do reklamy w sieci to contentorganica https://contentorganica.pl/ma spore doświadczenie w branży. Wspólpracowali już z wieloma dużymi markami . Działają nie tylko w social media ale również programują. Można im zaufać. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych