Skocz do zawartości


zakup mebli


wróć do serwisu Księgowość 66 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_etsaa

Guest_etsaa
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2017 - 14:33

Bardzo mi się podoba mój stolik kawowy jaki znalazłam na stronie mebel-partner.pl. Wygodny, modny, lekki, ustawny, po prostu perfect! Właśnie czegoś takiego mi brakowało. Problemem w innych sklepach są dość nudne, przewidywalne wzory, tutaj można zaszaleć i trochę pokombinować z designem.



#22 ilonakaminska80

ilonakaminska80

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 75 postów

Napisano 03 lipiec 2017 - 10:05

to też można wliczyć w koszta?



#23 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19032 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 03 lipiec 2017 - 10:08

A co to takiego "koszta"???? W jakim to języku???



#24 m88

m88

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów
  • LokalizacjaKonin

Napisano 14 lipiec 2017 - 10:00

Popieram, też kupuję meble przez internet. Ostatnio w barze krzesło posłużyło nie do tego, do czego zostało stworzone (delikatnie mówiąc...), więc musiałem na szybko dokupić nowe. Poszukałem, trafiłem tutaj https://innamarka.pl/krzesla-barowe , kupiłem, fakturka do księgowej i po kłopocie.



#25 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 261 postów

Napisano 18 lipiec 2017 - 07:43

Ja tam uważam, że meble biurowe powinny być stonowane i nie rzucać się w oczy.  Sam postawiłem na fotele i sofę tapicerowaną. W końcu chodzi, a to aby pracownikom, a przede wszystkim klientom i kontrahentom było wygodnie i żeby dobrze się czuli w moim biurze. Zresztą, muszę się Wam przyznać, że cieszę się, że wreszcie znalazłem nowe biuro dla swojej firmy. Narzekałem wcześniej na forum, że nie mogę znaleźć w Krakowie dobrej lokalizacji, ale kumpel polecił mi ten portal http://www.officemap...st/?city=krakow i wyszukałem odpowiednie biuro. Potem umówiłem się z właścicielem i poszło z górki



#26 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19032 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 18 lipiec 2017 - 08:23

i co z tego? :P



#27 bayla31

bayla31

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 47 postów

Napisano 28 lipiec 2017 - 15:41

Z tego co wiem, to meble biurowe można zaliczyć na poczet kosztów. Tak samo jak się bierze dotacje np. na początek działalności, to można zakupić za te pieniądze meble, w końcu jest to narzędzie pracy. 



#28 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 178 postów

Napisano 10 sierpień 2017 - 09:10

Warto mieć choć jedną taką metalową szafę jak tutaj http://www.wyposazen...a-1900x1000x500na co ważniejsze dokumenty, u nas co prawdą jest kilka ale chyba trzeba będzie dokupić bo papiery się nie mieszczą, jak to w biurze rachunkowym.



#29 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19032 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 10 sierpień 2017 - 12:15

Warto mieć choć jedną taką metalową szafę jak tutaj http://www.wyposazen...a-1900x1000x500na co ważniejsze dokumenty, u nas co prawdą jest kilka ale chyba trzeba będzie dokupić bo papiery się nie mieszczą, jak to w biurze rachunkowym.

to się wrzuca do niszczarki a nie klepie reklamy :P :P :P



#30 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 724 postów

Napisano 10 sierpień 2017 - 12:41

A co myślicie o meblach z Ikea? Chyba nie są wcale takie złej jakości jak mówią.



#31 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19032 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 10 sierpień 2017 - 14:05

A co myślicie o meblach z Ikea? Chyba nie są wcale takie złej jakości jak mówią.

nie myślimy - nie reklamujemy :P



#32 ilonakaminska80

ilonakaminska80

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 75 postów

Napisano 11 sierpień 2017 - 12:23

Ja jestem zadowolona z mebli mirjan24, bardzo dobrze się sprawują. :)



#33 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19032 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 11 sierpień 2017 - 12:25

Ja jestem zadowolona z mebli mirjan24, bardzo dobrze się sprawują. :P

A kogo to obchodzi????

Zobacz temat i pal głupa :P



#34 Guest_ulkirr

Guest_ulkirr
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2017 - 08:43

W internecie powstało ostatnio dużo sklepów z takimi meblami, ale z jakością to bywa różnie. Ja mam sprawdzony sklep Limesto: limesto.pl i tutaj rzeczywiście szafki biurowe są tak zrobione, że porządkują pracę w biurze. Dobre szafki aktowe, czy kartotekowe, jest z czego wybierać, dużo wzorów, szafki w różnej szerokości i wysokości.



#35 Radoslav

Radoslav

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 26 postów

Napisano 05 wrzesień 2017 - 08:49

My wszystkie meble zamawialiśmy na zamówienie, ponieważ mamy dużo skosów w domu i nasze mieszkanie nie jest zbyt wymiarowe. 



#36 Addi

Addi

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 05 wrzesień 2017 - 11:06

księguj jako środek trwały.



#37 RobertiPatrycja

RobertiPatrycja

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 177 postów

Napisano 24 lipiec 2018 - 10:52

Prostym ale przydatnym rozwiązaniem w pracy typowo biurkowej jest stelaż. Ja mam elektryczny Flyingdesk marki Sulmet i radzi sobie świetnie. Mogę sobie sterować wysokością blatu dzięki temu. Mechanizm jest elektryczny także obsługuje się to wszystko panelem albo bezprzewodowo przez aplikację na telefonie i też ładnie to współpracuje.



#38 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 854 postów

Napisano 27 lipiec 2018 - 13:58

Czy do likwidacji mebla z wyposażenia musi być specjalna komisja?



#39 BarbaraGruszka

BarbaraGruszka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 509 postów

Napisano 12 wrzesień 2018 - 10:08

Najważniejsze elementy wyposażenia biura to

wygodne biurko  z szerokim blatem

ergonomiczne krzesło, wygodne i jednocześnie bezpieczne dla naszego kręgosłupa

oraz dobre oświetlenie

 

Meble proponuję przejrzeć sobie w sklepie Centrum krzeseł;

https://www.centrumk...-biurowe-/129/c

 

W sklepie mają dobre ceny i duży wybór. 



#40 Maia

Maia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 160 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 12:52

Zgadzam się, szczególnie krzesło jest bardzo ważne. Jeśli mowa o pracy przy biurku, to bez odpowiedniego podparcia kręgosłup bardzo cierpi.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych