Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy warto wybrać hosting dedykowany?

wróć do serwisu Moja Firma 64 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 102430 postów

Napisano 28 marzec 2011 - 09:34

Komentarz do artykułu: Czy warto wybrać hosting dedykowany?

#2 Guest_daniel

Guest_daniel
  • Goście

Napisano 28 marzec 2011 - 09:34

Widzę, że hostning dedykowany ma wiele zalet. Ale zastanawiam się jakie są koszty jego użytkowania. Czy ktoś może sie w tym orientuje. I czy może polecić mi jakąs konkretną firmę specjalizującą sie w tym typie hostingu? Wolałbym postawić na coś sprawdzonego bez ryzyka.

#3 Guest_Amobol

Guest_Amobol
  • Goście

Napisano 19 luty 2013 - 10:50

Hmm, ja generalnie korzystam z hostingu timnet. Nie znam się i nie wiem czy to jest hosting dedykowany, ale wiem że się sprawdza.

#4 Guest_balkis

Guest_balkis
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2014 - 16:29

Dedyk ma sens dopiero przy dużym ruchu, kiedy konta dzielone nie dadzą rady. Ja np. mam wszystko na dzielonych, kilka konto Hekko. Do momentu kiedy jeden serwis nie wymaga specjalnych parametrów, nie widzę konieczności szukania rozwiązania.

#5 Guest_kaska

Guest_kaska
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2014 - 21:40

To zależy. Dedyk nie wymaga takiej wiedzy co vps, ale jest potrzebny dopiero wtedy, gdy serwisy faktycznie nie dają rady na koncie dzielonym. Radzę zacząć od wysokich pakietów na Firehost, tam macie to niewielkim kosztem - jeśl konto dzielone jest wystarczające, to nie ma co kombinować z dedykiem.

#6 Guest_markos

Guest_markos
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2015 - 16:28

Jeśli serwisy, które prowadzisz faktycznie generują bardzo duże obciążenie to oczywiści warto postawić na dedyka, ale jeśli radzicie sobie na koncie dzielonym, to jednak mija się całkowicie z celem.

#7 Guest_bolek

Guest_bolek
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2015 - 20:47