Skocz do zawartości


Zdjęcie

„Aby klient powrócił” – jak zadbać o stałe relacje z klientem?


wróć do serwisu Moja Firma 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102722 postów

Napisano 24 marzec 2011 - 16:08



Komentarz do artykułu: „Aby klient powrócił” – jak zadbać o stałe relacje z klientem?

#2 Guest_Tudor

Guest_Tudor
  • Goście

Napisano 24 marzec 2011 - 16:08

Myślę, że bardzo ważna jest motywacja pracowników nawet najniższych szczebli, bo często oni są najbliżej klientów?

Dobre traktowanie swoich ludzi to podstawa. Co o tym myślicie?

#3 Guest_fjerzy

Guest_fjerzy
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2011 - 10:14

Myślę, że bardzo ważna jest motywacja pracowników nawet najniższych szczebli, bo często oni są najbliżej klientów?

Dobre traktowanie swoich ludzi to podstawa. Co o tym myślicie?


Najpierw by trzeba było zdefiniować sobie zwrot "dobre traktowanie swoich ludzi". Dla mnie, zwrot ten oznacza dotrzymywanie przyjętych przez pracodawcę i pracownika reguł gry. Nic więcej. A to jest podstawa konstruktywnego działania w ogóle. Tak więc bym nie eksponował tego, niewątpliwie ważnego aspektu, w tym akurat temacie.

Z moich doświadczeń wynika, że początek tkwi i dobrym odróżnieniu tego co jest funkcją, a co celem. Inni mogą to nazywać "misją firmy". Z tym, najczęściej, jest ogromny kłopot. Na ogół - przykro to pisać - zamiast zwerbalizować to, co faktycznie się w firmie dzieje, werbalizuje się to, co ładnie brzmi. Taka sprzeczność nie zapowiada sukcesu, a w każdym razie silnie ogranicza szanse jego odniesienia w obszarze komentowanego artykułu.

#4 Guest_jaa

Guest_jaa
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2015 - 08:34

istotna w tym procesie jest również niewątpliwie komunukajca z klinetem alterweb.pl/-usprawniamy-komunikacje-z-klientem1

#5 Guest_User3456

Guest_User3456
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2019 - 15:08

My o naszych klientów dbamy jak się da, ułatwia to nam stosowanie odpowiednich narzędzi. Korzystamy głównie z Firmao CRM (firmao.pl/oferty). Mamy zawsze dostęp do całej bazy naszych klientów, zaplanowanych spotkań i zadań oraz emaila. Pozwala nam to odpowiednio zadbać o relacje z klientami. Klient który zostanie bardzo dobrze obsłużony, zawsze wróci!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych