Skocz do zawartości


Oszczędności w firmie


wróć do serwisu Moja Firma 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_PiotrK

Guest_PiotrK
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2010 - 12:02

Witam,

Zastanawiam się nad jedna rzeczą. Przed kryzysem moja firma miała wydatki, które ocenialem jako potrzebne (normalne, przecietne). Po upływie prawie 5 miesięcy od cięć, których dokonałem okazało się, że:

1. Tę samą pracę, którą wykonywały 3 osoby wykonuje jedna (z tych trzech) i wyniki sa lepsze niż gdy pracowało całe trio;
2. Koszty utrzymania biura (materiały biurowe) były wygórowane i sięgały zenitu (jak się okazało kartka z zeszytu za 40gr równa się tej z zeszytu za 1zł, a długopisy juz nie pękają);
3. Samochody na noc odstawiane sa na firmowy parking i nikogo to juz nie dziwi.

W Waszych firmach te same efekty?

Pozdrawiam,
Piotr

#2 Guest_robercik

Guest_robercik
  • Goście

Napisano 06 wrzesień 2010 - 17:37

Tak, oszczędzac się da i okazuje sie, że wcale to nie takie trudne a jakież opłacalne. Ja tez zdziwiłem sie jak da sie zmniejszyć rachunki na firmowym telefonie-wprowadziłem rozliczanie prywatnych rozmów i płacę 30% tego co płaciłem i nie odbiło się to wcale na efektach pracy!
Do tego duzo zaoszczędziłem na ksiegowości- zewnętrzna firma brała ode mnie 350 miesięcznie za kilka fakturek a okazało się, że mozna płacić połowe mniej! Księgowość prowadze teraz z www.szybkafaktura.pl - sam wprowadzam dane ale księgowośc prowadzi mi biuro rachunkowe przez internet - nie tylko płace mniej co jeszcze nie tracę czasu na bieganie do nich z papierkami.
Jak się chce to się da conieco zaoszczędzić, tylko trzeba ruszyć głową i efekty są:)

#3 Guest_Mirek

Guest_Mirek
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 11:46

W firmie w której pracuję zlecono część prac firmie zewnętrznej.
Firma zajmuje się umawianiem spotkań, korespondencją, odbieraniem telefonów oraz doradza w promocji firmy. Pozwoliło to zmniejszyć koszty. Z informacji, które posiadam świadczy nam usługi firma www.ebiuro.info.

#4 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 274 postów

Napisano 30 kwiecień 2014 - 19:24

Wiele też można zaoszczędzić, jeśli zrobi się audyt IT (tu mogę polecić firmę, która u nas robiła - It Works). Poza tym warto wprowadzić elektroniczny system obiegu dokumentów, dzięki czemu pracownic będą pracować szybciej, lepiej i efektywniej.



#5 Guest_Igor

Guest_Igor
  • Goście

Napisano 31 maj 2014 - 20:04

Korespondencja firmowa- jak ktos sporo wysyła to jest miejsce na oszczędnosci szczególnie odkąd pojawia sie na rynku konkurencja dla PGP

Jak ktos szuka dobrego taniego operatora usług pocztowych to niech zerknie co oferuje ostatnio ForPosta

są bezkonkurencyjni



#6 Guest_Igor

Guest_Igor
  • Goście

Napisano 31 maj 2014 - 20:06

Dodam wam stronkę http://forposta.pl/    to zerknijcie na cennik



#7 aronr

aronr

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 17:00

Słuchajcie! Zależnie od typu prowadzonej firmy oszczędności szukać należy na innych płaszczyznach. Jestem właścicielem firmy transportowej i ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad zmianą dostawcy gazu i paliwa (bardzo zaintrygowała mnie oferta http://onico.pl/ - czy powinienem z niej skorzystać?).





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych