Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

monitoring Internetu biznes plan analiza biznesu analiza rynku i konkurencji marketing sturtup

wróć do serwisu Moja Firma 89 odpowiedzi w tym temacie

#81 mgzeta

mgzeta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 340 postów

Napisano 29 maj 2019 - 13:51

Pierwszym krokiem, jaki powinniśmy uczynić to stworzenie planu marketingowego. Dobra reklama i każdy jej etap powinien być dobrze zaplanowany. Pola Sobczyk z Brand Assist obecnie ma w swojej ofercie właśnie tworzenie planu marketingowego. Na https://polasobczyk....n-marketingowy/ można poczytać szczegóły. Możliwości reklamy są ogromne, ale tylko zaplanowane i skoordynowane działania przyniosą efekt. 



#82 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 669 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 15:16

Marketing internetowy zakupiłam w agencji interaktywnej https://solv.pl/uslugi/i jeśli mam być szczera to bardzo się cieszę, że nie powierzyłam tego innym osobom, ponieważ ta firma wywiązała się z tego w stu procentach 



#83 Aggie

Aggie

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 01 lipiec 2019 - 09:44

Widzę tutaj kilka naprawdę przydatnych porad. Ja zdecydowałam, że postaram się pozyskać trochę podstawowych informacji z zakresu marketingu w internecie. Przykładowo tutaj: https://marketinglin...my-najczesciej/ przeczytałam wpis dotyczący zagadnienia jakim jest komunikacja marketingowa. 



#84 Marcelino

Marcelino

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 08 lipiec 2019 - 22:32

Zawsze warto poczytać, doczytać, żeby więcej wiedzieć co z czym. Ale jeśli chcecie sami cokolwiek robić, typu seo, sem, strony www, sklepy marketing- zapomnijcie.
Więcej można zepsuć niż naprawić. Algorytmy od Google wchodzą dość często i trzeba jeszcze wiedzieć co oznaczą.

Polecam https://mizzo.pl - oni to naprawdę robią dobrze.



#85 Guest_User

Guest_User
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2020 - 11:34

Aby prowadzić w firmie skuteczny marketing warto wybrać do firmy odpowiednie oprogramowanie, które będzie kluczowe dla jej rozwoju. Sprawdź jakie funkcje oferuje Firmao.pl program w chmurze CRM/ERP. Dzięki takiemu oprogramowaniu zaoszczędzisz wiele pracy i czasu. Z kodem UYGDE543 uzyskasz 10% rabatu. Firmao.pl/oferty



#86 JarekDon

JarekDon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 249 postów

Napisano 07 styczeń 2020 - 11:04

Ja natomiast mogę podrzucić Wam zapoznanie się z ofertą agencji iWizerunek https://iwizerunek.pl/ z którą współpracujemy i naprawdę jesteśmy zadowoleni z efektów jakie udało im się osiągnąć i przede wszystkim kryzysu wizerunku który został wywołany u nas przez tzw. czarny PR konkurencji. 



#87 Geronimo13

Geronimo13

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 styczeń 2020 - 13:52

Jeśli chcesz zrobić coś skutecznie, sam musisz zastanowić się nad wieloma sprawami. I w tej materii agencje mogą Tobie tylko pomóc a nie zrobić za Ciebie. Jeśli chcesz zrobić to dobrze, warto poczytać troszkę o tworzeniu marki etc. Tak naprawdę sugerowałbym zacząć od podstawowych ustaleń strategicznych, jeśli określisz swoje cele, obraz w pewnym sensie sam zacznie się klarować. A co dalej z tym robić, jakich narzędzi używać do skutecznego promowania to temat rzeka.



#88 Barnabski

Barnabski

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 27 styczeń 2020 - 22:37

Warto sobie rozpisać: w czym jest się lepszym od konkurencji, co wyróżnia od konkurencji.

Kasia, jak chcesz solidną analizę to trzeba ją sobie samemu zrobić. Ja np, wykonuję audyty stron WWW i nie są to tanie opracowania a obejmują wąski obszar zagadnienia. Jeden kanał komunikacji. Wg mnie najlepiej skupić się na tym co idzie komuś dobrze i jak to jeszcze poprawić, oraz na tym co idzie najgorzej i jak rozwiązać problem. Niezależnie, czy prowadzisz software house czy grupę malarzy. 


O tym że pozycjonuję strony www w Poznaniu i robię to dobrze:

https://positioning.site

I o tym, że jak nie tyram w pracy, to ślęczę nad mapami bieszczad:

https://wydawnictwo.lesneoko.com


#89 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 784 postów

Napisano 21 luty 2020 - 11:39

Reklama jest dźwignią handlu - to prawda znana nie od dziś. Strategię marketingową dobiera się w zależności od tego co chce się osiągnąć oraz od budżetu jaki posiada się na ten cel.

O skutecznym marketingu możemy mówić wtedy, gdy skuteczność rekalmy jest wysoka i przekłada się na zyski.

Podstaw to dobra strona inteernetowa. Obecnie nie powinno być z tym większego problemu.

Usług z tego zakresu jest całkiem dużo. Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj pod linkiem jak coś: https://akamadr.pl/o...ny-internetowe/

Masz tam przykład tego rodzaju usług.



#90 gorgon

gorgon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 222 postów

Napisano 25 luty 2020 - 19:57

zgadzam się z powyższym, dodam od siebie jeszcze też bardzo ważną rzecz, a mianowicie aby kampania przebiegała jak najlepiej musi być stale monitorowana, kanały komunikacji z klientami analizowane. dlatego konieczne jest korzystanie z audytów marketingowych , polecam sobie poczytać http://ammf.pl/ . mój znajomy dzięki takiemu audytowi zauważył, że zaczęły mu nie tylko sprzedaż rosnąć, ale też mniej wydaje na reklamę, to znaczy że stała się ona efektywniejsza





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitoring Internetu, biznes plan, analiza biznesu, analiza rynku i konkurencji, marketing, sturtup

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych