Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

monitoring Internetu biznes plan analiza biznesu analiza rynku i konkurencji marketing sturtup

wróć do serwisu Moja Firma 94 odpowiedzi w tym temacie

#61 Onstappent

Onstappent

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 278 postów

Napisano 22 styczeń 2018 - 13:07

Wydeje mi się, że na początku należy dokładnie określić cele jakie chcemy osiągnąć. Następnie trzeba wybrać odpowiednie narzędzie, które pomoże osiągnąć nam te cele. W mojej firmie znakomicie sprawdził sie marketing smsowy, który prowadzimy przy współpracy z platformą playsms. Działania przyniosły nieoczekiwanie szybko pierwsze rezultaty.

#62 Szemer

Szemer

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 06 luty 2018 - 10:01

Tak naprawdę nie ma jednoznacznej metody promocji marki. Możesz wykorzystać do tego promocję outdoorową, możesz wykorzystać indoor (np. instore radio albo mall tv), możesz też korzystać z e-marketingu czy promocji tradycyjnej za pośrednictwem prasy, TV itd. Polecam Ci przejrzeć portfolio takich agencji jak IMS, żeby sprawdzić z czym taki szeroki branding się właściwie je.



#63 hannaa89

hannaa89

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 108 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 06 kwiecień 2018 - 10:11

Skuteczność marketingu zależy od wielu czynników, zwłaszcza branży w jakiej działa firmy, czy zakresu działań. Większa kampanię powinna poprowadzić jakaś agencja, co prawda to większy koszt, ale i lepsze i szybsze efekty. Kampaniami marketingowymi dla branży IT zajmują się m.in. w Bitubi https://bitubi.eu/pl warto się do nich zgłosić, zorganizują event, przygotują materiały reklamowe, czy stronę internetową.



#64 szachmat89

szachmat89

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 06 maj 2018 - 12:06

Ja zdecydowałem się na email marketing a bazę firm zamówiłem ze strony https://www.infobrok...m.pl/baza-aptek E-mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego. Polega ona na wykorzystaniu poczty elektronicznej. To właśnie ona jest środkiem komunikacji na linii nadawca – odbiorca. Kiedy kampania e-mail marketingowa jest przygotowana właściwie, może się okazać kluczem do zdobycia lojalnych klientów i wzmocnienia pozycji marki.  Co istotne, e-mail marketing pozwala na budowanie dobrych relacji z klientami, a także ich utrzymanie. Dzięki kampaniom mailowym można także wzbudzić zainteresowanie konkretnym produktem lub usługą.



#65 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 02 lipiec 2018 - 14:02

a może warto zapoznac się z ofertą sprawdzonej agencji social media? Ja mogę polecić s88.pl



#66 Szymon Słowik

Szymon Słowik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów
  • LokalizacjaGliwice

Napisano 13 lipiec 2018 - 12:51

Lista praktycznie wyczerpuje temat chociaż trzeba by było jeszcze ją "przełożyć" na dzisiejsze warunki - np. analizę konkurencji online, audyt seo, badanie popularności słów kluczowych, aktywności w social media itp.


Zajmuję się profesjonalnie marketingiem internetowym w Google, tworzę kampanie SEO, realizuję audyty. Dowiedz się więcej na www.szymonslowik.pl


#67 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 673 postów

Napisano 11 wrzesień 2018 - 12:09

Sporo czasu zajęło mi znalezienie kogoś odpowiedzialnego, kto pomoże mi stworzyć skuteczny marketing internetowy. Na szczęście udało mi się natknąć na agencję interaktywna https://solv.pl, tam profesjonalni copywriterzy pomogli mi zaistnieć w sieci i zbudować własną markę. 



#68 dominika44

dominika44

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 11 październik 2018 - 18:18

Moim zdaniem podstawa to pozycjonowanie i social marketing, aczkolwiek warto mieć na uwadze również employer branding, czyli budowanie wizerunku przyjaznego pracownika, firmy innowacyjnej, kreatywnej, do której warto dołączyć. W ten sposób można stworzyć naprawdę dobry zespół specjalistów. Pomysł z lookbookiem moim zdaniem jest świetny, firma https://walterherz.c...pl/karieratakipomysł zrealizowała i wyszło świetnie. Mnie przekonuje taka koncepcja i chyba trochę się zainspiruję.



#69 igor.strach

igor.strach

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 13:49

Zgadzam się z Szemer, nie ma jednoznacznej formy, każdy biznes jest inny i inna forma reklamy będzie dla niego dobra. Ja działam głównie lokalnie, dlatego nie skupiam się na reklamie internetowej tylko bardziej lokalnej. Strzałem w dziesiątkę okazały się banery, niby taki banalny pomysł, a sprawdził się najlepiej. Banery mam dobrej jakości (wiszą już sporo czasu, a dalej jak nówki) z chwytliwą grafiką, żeby wyróżniała się na tle innych w mieście. Jakby ktoś szukał dobrej drukarni co projektuje i robi banery i jest z Gniezna to ja swoje zamówiłem w copypoint



#70 ydzik

ydzik

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 06 listopad 2018 - 22:36

To jaką formę reklamy wybierzemy nie jest tak istotne. Ważne aby reklamować się w dłuższej perspektywie czasowej. Tylko ciągłość zapewni nam odpowiednie efekty. A sposoby? Jest ich wiele, zaczynając od najprostszych ulotek czy też plakatów a kończąc na marketingu sieciowym(Tu firma która się tym zajmuje https://funkymedia.p...rketingowa.html dla przykładu). Przy większym budżecie spoty TV będą także skuteczne, można zacząć od telewizji regionalnej.



#71 Aleks Bogdanowicz

Aleks Bogdanowicz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 30 listopad 2018 - 02:22

Wiele firm wybiera teraz torby papierowe z nadrukowanym swoim logo albo takie torby papierowe białe lub poprostu torby z nadrukiem. Jest to stosunkowo nieinwazyjna forma reklamy a na pewno podnosi prestiż firmy i jest wyjątkowo skuteczna. Dodatkowo korzystając z toreb papierowych unikniemy opłat recyklingowych - szczególnie dotkliwej daniny płaconej w sklepach.


Uważajcie na dziwne systemy finansowe, które niby mają pomóc, a tak naprawdę wyciągną ostatni grosz - opcje binarne


#72 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 733 postów

Napisano 30 listopad 2018 - 14:03

Własny biznes to krucha sprawa, trzeba wiedzieć jak prawidłowo go prowadzić, aby utrzymując się nad konkurencją. Ja często sugeruje się blogiem http://www.kwkstaszi...iorys-do-pracy/, dzięki niemu nie raz udało mi się wprowadzić korzystne zmiany do swojej firmy. 



#73 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 238 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 14 grudzień 2018 - 11:46

Dobra reklama jest zawsze podstawą, więc warto postawić na coś skutecznego - coś co rzuca się w oczy. Dobrym przykładem są tutaj chociażby plakaty reklamowe, które robi np firma https://www.avatar.pl/. Mają duże doświadczenie w tym zakresie i takie plakaty są praktycznie od razu zauważalne. Przykuwają uwagę i zachęcają do skorzystania z usługi danej firmy.



#74 zieba

zieba

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 165 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 10:30

A social media np Instagram. Czy oprócz wrzucania zdjęć, można w jakiś efektywny sposób wykorzystać Instagrama w celach marketingowych?



#75 lithery

lithery

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 112 postów

Napisano 07 styczeń 2019 - 07:30

A social media np Instagram. Czy oprócz wrzucania zdjęć, można w jakiś efektywny sposób wykorzystać Instagrama w celach marketingowych?

 

 

Instagram musi na czymś zarabiać... i zarabiają na różnego rodzaju reklamach.

Mają też coś takiego jak Insta Storie  - bardzo dobra opcja dla tych wszystkich osób które prowadzą handel w internecie, bo można w stosunkowo łatwy sposób dotrzeć do całkiem dużego grona potencjalnych odbiorców. Zdecydowanie większego grona odbiorców niż np w przypadku sklepu stacjonarnego.

Proponuję jeszcze tutaj sprawdzić: https://shineonagenc...polecznosciowe/



#76 marek980

marek980

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 91 postów

Napisano 28 styczeń 2019 - 18:56

Do


oprogramowanie dla transportu: soot.pl


#77 lala6

lala6

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 04 luty 2019 - 19:43

Warto pomyśleć nad klipem reklamowym. Według mnie jest to najlepszy sposób reklamy. Szczególnie jeśli reklama przyciąga uwagę, tak jak sztuczki Dawida Krzyżowskiego- mistrza Polski RedBull freestyle football. Może on wziąć udział w sesji zdjęciowej czy też klipie reklamowym. Taka reklama powinna przynieść korzyści http://kojakfree.com



#78 Nelka

Nelka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów

Napisano 07 maj 2019 - 21:08

Z tego co widzę to bardziej skupiacie się na social media, reklamie internetowej, a jak to wygląda ze standardowymi, lokalnymi sposobami promocji? Wydaje mi się, że nic tak nie działa, jak bezpośredni kontakt z klientem, zaprezentowanie swoich usług. Myślę aktualnie o aktywnym udziale w targach branżowych i tym podobnych imprezach. Próbowaliście w ten sposób pozyskać klientów? Bardzo fajne produkty wystawiennicze oferuje Retio https://www.retio.pl/. Nie wiem tylko, czy lepiej sprawdzi się ścianka reklamowa, czy może stoisko modułowe.



#79 Scotlander

Scotlander

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaInternet

Napisano 21 maj 2019 - 09:45

Banery i ulotki umarły, przynajmniej ekonomicznie. Teraz podstawa to google, FB i Web 2.0, blogi itp. Płacisz i kalkulujesz CPC czyli koszt za interakcję, plus możliwość wyboru audytorium. Firma bez wizytówki w Google nie istnieje w internecie. Do tego rozsądny fanpage na FB i pozycjonowanie z głową



#80 Natalia Charzyńska

Natalia Charzyńska

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 22 maj 2019 - 12:03

Po pierwsze na pewno NIE korzystaj z tzw. "szeptanki". Jakiś czas temu opublikowałam obszerny tekst na ten temat, zobacz jeśli jesteś zainteresowany:
 
 
 
 
 
 
 
Oprócz tego mam cały cykl artykułów jak zacząć marketing jeśli mamy lokalną firmę, część 1 znajdziesz tutaj:
 
 
 
 
 
 
 
Dodatkowo polecam zapoznanie się z klasycznymi i bardziej nowoczesnymi koncepcjami marketingu mix:
 
 

https://charzynska.pl - blog o marketingu i biznesie




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitoring Internetu, biznes plan, analiza biznesu, analiza rynku i konkurencji, marketing, sturtup

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych