Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

monitoring Internetu biznes plan analiza biznesu analiza rynku i konkurencji marketing sturtup

wróć do serwisu Moja Firma 94 odpowiedzi w tym temacie

#41 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisano 30 październik 2016 - 21:39

Dobry marketing to głównie sztuka przywiązania klienta do produktu. Nie jest to możliwe bez odpowiedniej strategii budowania marki. Trzeba zadbać nie tylko o reklamę ale też o odpowiednie opakowanie i logo. Ja od kilku lat zamawiam etykiety na wino w tej drukarni



#42 California275

California275

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 09 listopad 2016 - 11:27

Reklama to nie jest ani tak prosta, ani tak skomplikowana sfera jak niektórym się dziś wydaje. Na pewno czasy mamy takie, że wiele rzeczy można zrobić własnym sumptem. Trochę wyczucia i podstawowej wiedzy wystarczy na przykład, by dość skutecznie zrobić kampanię reklamową w internecie. Chociażby Facebook. Dobrze prowadzony fanpage i reklamy potrafią dać naprawdę wiele - i to przy bardzo niskich nakładach w porównaniu z innymi rozwiązaniami, które wchodzą w grę. Zawsze trzeba dostosować skalę działań do budżetu i jeśli da się coś przeprowadzić tanio lub nawet bezkosztowo (w sieci to możliwe), warto trochę nad tym posiedzieć. Są różne rady w tym zakresie na forach i blogach. A jeśli skala działalności jest duża i jesteśmy nastawieni na pozyskanie sporej liczby klientów, to wtedy lepiej zwrócić się do agencji.



#43 baron

baron

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 15 listopad 2016 - 20:41

coś takiego mi się w oczy rzuciło apropo social mediów i reklamy, szczególnie tyczy się to chyba instagrama i facebooka ich słynnych "link in bio" hashtagów i fan page http://publicrelatio...w-social-media/to tak żeby nie przesadzić i sobie nie zaszkodzić jak mniemam. Dobre, odpowiednie dobranie hashtagów moze być bardzo skuteczną reklamą usługi czy firmy. 



#44 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 610 postów

Napisano 24 listopad 2016 - 11:40

Warto jest również przygotować dla klientów gadżety reklamowe. Buduje to pozytywny odbiór firmy a ludzie po prostu uwielbiają takie prezenty, tak więc często korzystają z usług danej firmy tylko dlatego aby dostać dany prezent....

 

Przetestowane.

Sugeruje zastanowic sie nad zamówieniem kalendarzy:

http://www.openprint...arze_listwowane

 

Niedrogie drukowanie kalendarzy oferuje ta drukarnia.



#45 e-cityvision

e-cityvision

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 24 listopad 2016 - 11:50

Ciekawostka: PIAP (Polska Izba Artykułów Promocyjnych) przeprowadziła swego czasu wśród firm badanie dt. postrzegania gadżetów. Ponad 70% fz nich określiło gadżety jako drugi najlepszy nośnik reklamy zaraz po internecie. 

 

Według mnie gadżety są fajnym sposobem, ale na podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Ponadto warto zastanowić się nad ich formą - rzeczy te powinny być porządne i trwałe... oraz poniekąd związane z działalnością firmy. Tylko to gwarantuje, że cały przekaz będzie dobrze odbierany przez klienta. 


791188b70158e.jpg


#46 KaminskaJoanna

KaminskaJoanna

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 10:38

Od dobrej poczty firmowej i stopki jednakowej dla pracowników :) nie rozumiem jak to jest że przy takim wyborze narzędzi niektóre firmy nadal nie mają własnej domeny w adresie mailowym. np. gmail dla firm pozwala na prowadzenie poczty firmowej bardzo niskim kosztem i ma odpowiednie cechy do firmowej skrzynki: http://webmetro.pl/a...gmail-dla-firm/ . identyfikacja jest bardzo ważna a niestety często pomijana.



#47 paloma91

paloma91

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 12 grudzień 2016 - 11:21

Szeptanka, seo plus media buying. Ofc jeżeli mowa o internecie.


Życie... każda jego sekunda... to wszystko, co mamy.


#48 kac.rusz

kac.rusz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 13 grudzień 2016 - 11:13

Powinieneś zacząć od poznania rynku, na który wchodzisz i konkurencji. Bez tego ani rusz. Musisz wiedzieć z jakimi cenami startować, jak przygotować opakowania lub usługi. Warto zlecić takie badania, są od tego firmy np Quantify. "Potrzebna Ci też będzie strategia marketingowa, dotycząca zarówno tradycyjnego marketingu jak i internetowego. Ten internetowy to teraz podstawa i dzięki temu pozyskasz największy ruch 



#49 Karolina1985

Karolina1985

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 13 grudzień 2016 - 19:08

a pro po reklamy, która jest skuteczna, a jeszcze większość jej nie docenia smile.png

 

http://www.karolla.com/


Producent kubków papierowych z indywidualnym nadrukiem - www.karolla.com

 


#50 phlxxph

phlxxph

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 19 grudzień 2016 - 14:01

Marketing to szerokie pole :) Nie wystarczy zrobić logo, www i długopisu dla klienta. Jak ktoś napisał wcześniej, bardzo ważny jest research rynku - rozeznaj się w swojej konkurencji, nie tylko na poziomie produktowym, ale też na poziomie wizerunkowym.



#51 Arniq

Arniq

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 72 postów

Napisano 07 styczeń 2017 - 09:35

Reklama reklamie nie równa. Najpierw trzeba poznać rynek, konkurencję i potrzeby klientów aby potem skutecznie wprowadzić produkt czy usługe na rynek. Dobrze na początek jest zlecić firmie badania marketingowe. Takie badania przeprowadza między innymi firma RESCOPE http://krajowy.biz/firma,rescopepl . Oferta firmy skierowana jest do tych wszystkich firm oraz instytucji, które chcą osiągnąć wzrost sprzedaży swoich produktów lub usług. 



#52 Szymon507

Szymon507

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 104 postów

Napisano 19 styczeń 2017 - 09:27

Calikiem niezłe efekty odnosi film promocyjny, musi jednak być on dobrze i profesjonalnie wykonany.



#53 Krzysztofff

Krzysztofff

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 19 styczeń 2017 - 21:38

Super to wszystko się prezentuje :) Moim zdaniem jak najbardziej warto na to zwrócić uwagę :)



#54 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 907 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 24 kwiecień 2017 - 10:23

Możecie także zapoznać się z ofertą firmy http://cbmtest.pl/of...nia-jakosciowe/oferującej profesjonalne badania marketingowe. Jeśli więc szukacie tego typu usług, to warto przejrzeć sobie szczegóły usług przez nich oferowanych.



#55 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 481 postów

Napisano 12 maj 2017 - 07:30

Ja zastanawiam się nad e-mail marketingiem. Trzeba jednak wiedzieć, że nie zbudujemy skutecznej kampanii e-mail marketingowej, bez odpowiednich narzędzi. Zwykły program pocztowy umożliwi nam wysłanie wiadomości e-mail, ale nie dostarczy żadnych informacji o skuteczności przeprowadzonych działań. Skuteczny e-mail marketing to przede wszystkim wnikliwa analiza informacji, pozyskanych za jego pośrednictwem i dlatego zastanawiam się czy nie będzie lepiej zlecić takiej kampanii firmie http://mailsales.pl/



#56 Polania

Polania

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 16 maj 2017 - 08:27

W swojej firmie korzystałam kiedyś z gadżetów reklamowych - i ok, jakoś to tam działało. Potem firma, która robiła dla mnie gadżety zaczęła współpracę z agencją marketingu internetowego. Kampania mailingowa - fajny dodatek, ale u mnie nie podziałało super. Najlepszy efekt i największy zwrot inwestycji mieliśmy dzięki Google Adwords i teraz dzięki pozycjonowaniu. A byłam tak sceptycznie nastawiona, bo w sumie do tej pory nie mam zbyt wielkiego pojęcia jak oni to wszystko robią.

Gdyby ktoś potrzebował: http://www.frostseo.pl/

A tu zwykle zamawiam gadżety i oznakowanie firmy: http://elgraw.com/- tę firmę polecam w 100%, nigdy nie miałam problemów z produktami czy terminowością dostarczenia.

A może znacie jakieś inne firmy? Chętnie zapoznam się z innymi ofertami.



#57 Felcia12

Felcia12

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 19 maj 2017 - 10:18

Myślę, że każde działania w sieci są wskazane - oczywiście pod warunkiem, że będą poprowadzone w sposób prawidłowy i nie zaszkodzą naszej firmie. A przecież zepsuć wizerunek nie jest trudno http://hrpress.pl/ar...kow-internecie/. Wystarczy kilka działań, np. kasowanie niepochlebnych komentarzy i gotowe. Trzeba działać z głową.



#58 NameError

NameError

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 31 maj 2017 - 19:15

Warto też zainwestować w dobre gadżety reklamowe. Spójrzcie np. na ten pendrive karta kredytowa. Moim zdaniem bardzo przyciągają one oko ;)


Chodź z wysoko podniesioną głową, szeroko się uśmiechaj, a oni niech zastanawiają się, co cię tak bawi.


#59 katarzynas

katarzynas

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 11 październik 2017 - 14:38

Jeśli mogę coś doradzić, to najlepiej zacząć od dobrego szkolenia. Bywanie na przeróżnych spotkaniach biznesowych, poznawanie ludzi z branży może przynieść same korzyści. Czytałam, że na Europejskim Forum Gospodarczym Łódzkie 2017 będą sami znani ludzie. Chyba warto skorzystać z takiej okazji, szczególnie że to wydarzenie na skalę międzynarodową. 



#60 kasia90

kasia90

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 24 październik 2017 - 10:29

Powinieneś zacząć od poznania rynku, na który wchodzisz i konkurencji. Bez tego ani rusz. Musisz wiedzieć z jakimi cenami startować, jak przygotować opakowania lub usługi. Warto zlecić takie badania, są od tego firmy np Quantify. "Potrzebna Ci też będzie strategia marketingowa, dotycząca zarówno tradycyjnego marketingu jak i internetowego. Ten internetowy to teraz podstawa i dzięki temu pozyskasz największy ruch 

Jak najskutecznije dokonac takiej analizy? Skąd czerpać informacje?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitoring Internetu, biznes plan, analiza biznesu, analiza rynku i konkurencji, marketing, sturtup

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych