Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

monitoring Internetu biznes plan analiza biznesu analiza rynku i konkurencji marketing sturtup

wróć do serwisu Moja Firma 96 odpowiedzi w tym temacie

#21 boforek

boforek

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 09 kwiecień 2015 - 13:25

Myślę, że reklama AdWords jest dobrym rozwiązaniem. Można też umieścić film reklamowy na stronie www. 



#22 Moniq

Moniq

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Napisano 21 czerwiec 2015 - 20:57

Email marketing to najskuteczniejsza forma promocji ze wszystkich dostępnych. Zwrort z inwestycji w email marketing ma równie wysokie wyniki jak reklama w wyszukiwarkach. Oczywiście mam na myśli email marketing prowadzony do samodzielnie zbudowanej bazy klientów lub osób zainteresowanych naszą marką lub produktem. Baza kupiona przez internet takich wyników nie da a dodatkowo można się narazić na konsekwencje prawne. Podsumowójąc email marketing potrafi przynosić wielie korzyści, ale trezba go robić z głową (podobnie jak SEO).



#23 portbiznesu

portbiznesu

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 01 lipiec 2015 - 10:25

Dokładnie. Ileż to ludzi od razu kasuje e-maile, bo temat był nieciekawy, za długi, nadawca nieznany, albo treść nawet nie wyświetlała się na urządzenie mobilne. Raz, że odbiorca powinien już znać markę, wtedy ma większe zaufanie i taka reklama firmy ma sens, a dwa że należy też optymalizować e-maile, aby było większe dotarcie. Takie działania wiążą się ze stroną internetową firmy, gdzie powinno się pozyskiwać potencjalnych klientów przez subskypcję, możliwość pobrania dokumentu/e-booka, plików itp. Bez strony www nie będzie e-mail marketingu, gdzieś odbiorcy muszą zostać odesłani jeśli promocja firmy w internecie również ma przynieść pozytywne efekty.


Agencja marketingowa Warszawa - Port Biznesu | Budowanie wizerunku marki i promocja firmy w internecie


#24 Beto

Beto

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 05 sierpień 2015 - 10:47

Oczywiście skuteczny marketing należy zacząc od opracowania strategii. Następnie należy stworzyć stronę firmy i wykorzystać najskuteczniejsze kanały promocji takie jak:

 

- social media

- reklama w wyszukiwarkach

- email marketing

- katalogi firm

 

 

Polecam interesujące opracowanie pod tytułem Marketing internetowy - kompletne vademecum dla firm.



#25 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 516 postów

Napisano 20 grudzień 2015 - 16:53

Każde działania marketingowe powinno kończyć się chociażby zainteresowaniem klienta produktem i tutaj pytanie jak to robić, żeby nie było problemu, który często występuje czyli forma reklamy działa, ale finalnie klient nie dowiaduje się nic o produkcie bo np. nie może wejść na stronę. Co to jest landing page ? Warto zrobić porządek ze wszystkimi zagrożeniami, a dopiero potem startować z różnymi formami promocji.



#26 wladek

wladek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 21 grudzień 2015 - 16:29

działania online beda skuteczne, jesli zostaną dobrze rozplanowane :) trzeba pamiętać o długofalowej strategii kampanii, która przyniesie efekty - stopniowo pojawiac sie beda klienci i bedą sie zwiększać zasięg i grupa docelowa. poza tym całą wnikliwą analię strategii czasem lepiej zostawić firmom, ktore sie w tym specjalizują. http://iwizerunek.pl/ to jedna z firm, ktore dbają o ochrone wizerunku i jego budowanie, ale też prowadzą doradztwo marketingowe i z tego trzeciego filaru głównie skorzystalem 



#27 Guest_karsnalow

Guest_karsnalow
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2015 - 23:16

Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zaplanowana strategia marketingowa, trzeba zwrócić uwagę zarówno na identyfikację wizualną firmy, jak i takie elementy jak budowanie wizerunku firmy w sieci, pozycjonowanie czy social marketing. Zachęcam również do przetestowania platformy Serwersms umożliwiającej masową wysyłkę powiadomień sms.To z kolei, będzie doskonałym usprawnieniem komunikacji z klientem.



#28 Szymon Słowik

Szymon Słowik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów
  • LokalizacjaGliwice

Napisano 05 styczeń 2016 - 15:46

To jest niesamowite, co się dzieje w takich wątkach na tym forum :P Gdzie jest moderacja? :D


Zajmuję się profesjonalnie marketingiem internetowym w Google, tworzę kampanie SEO, realizuję audyty. Dowiedz się więcej na www.szymonslowik.pl


#29 Guest_Klaudia

Guest_Klaudia
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2016 - 12:04

a słyszeliście o tym, że opakowanie też odgrywa rolę promocyjną? nie rozumiem własnie dlaczego opakowania polskich producentów są w takim razie takie nudne... przecież duży potencjal w tym tkwi. Byłam w zeszłym roku na targach opakowań Packaging Innovations na których dużo o tym mówili . Za tydzień jest kolejna edycja jakby ktoś był zainteresowany zagadnieniem, widziałam program, będzie wiele ciekawych seminariów

#30 Guest_tomek

Guest_tomek
  • Goście

Napisano 10 maj 2016 - 17:41

Myślę, że bardzo ważny jest pozytywny wizerunek, dobre agencje potrafią naprawdę zdziałać cuda, miałem do czynienia z agencją Conture o budowania marki. W dzisiejszych czasach, kiedy w internecie jest masa anonimowego hejtu, trzeba pomyśleć o budowaniu pozytywnego wizerunku



#31 FitPlanner

FitPlanner

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 11 maj 2016 - 13:26

Skuteczny marketing to nie tylko email marketing, ale także działania w social media, pozycjonowanie, reklamy AdWords. 


FitPlanner.pl - to największa w Polsce platforma umożliwiająca wyszukiwanie klubów, zajęć i instruktorów fitness, z której korzysta ponad 50 tys. osób miesięcznie. Portal FitPlanner umożliwia również całkowicie darmowe stworzenie klubom sportowym wirtualnej wizytówki i zarządzanie profilem ich miejsca w Internecie.


#32 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 23 maj 2016 - 00:42

Strategia marketingowa musi zawierać różne formy promocji, od pozycjonowania, social marketingu, po bardziej tradycyjne sposoby.



#33 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 177 postów

Napisano 27 maj 2016 - 14:09

bardzo dobrze jest prowadzi działania marketingowe różnymi kanałami jednocześnie, wtedy mamy dużo lepszy efekt i lepszą rozpoznawalność marki. Warto też przedyskutować strategię z jakimś specjalistą od marketingu albo PR żeby kampania miała ręce i nogi. Znam dobrych specjalistów z agencji Conture, możesz zaczerpnąć od nich trochę wiedzy



#34 żaba86

żaba86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 102 postów

Napisano 20 czerwiec 2016 - 09:36

Należy dobrze się do tego przygotować, Polecam materiały dotyczące marketingu lub rozmowę ze specjalistami.



#35 Guest_irek

Guest_irek
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2016 - 10:46

film reklamowy to duzo bardziej skuteczna forma promocji. Google Adwords jest dobre, ale na dłuższa metę to strata pieniedzy, ale też w zależności od ceny produktów. Warto skontaktować się z jakąs agencja np Conture żeby doradzili, jakie formy reklamy najlepiej dobrać pod konkretną działalność



#36 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 482 postów

Napisano 30 sierpień 2016 - 13:52

Radzę powierzyć działania marketingowe profesjonalnej agencji reklamowej, najlepiej takiej, która zrobi to kompleksowo - od strony internetowej, która będzie przejrzysta i czytelna dla potencjalnych klientów, przez działania pozycjonujące po reklamę outdoorową. Sama tak zrobiłam i wiem, że oddałam swój produkt w dobre ręce http://www.kreatorma...wizerunku-firmy Działania prowadzone przez profesjonalną agencję przekładają się na konkretne zyski i wzrost rozpoznawalności marki, czego, oczywiście wszystkim rozpoczynającym własną działalność życzę.



#37 kola34

kola34

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaZagrzeb

Napisano 31 sierpień 2016 - 16:28

Zacznij od działań na FB i Google Plus. 



#38 elka2002

elka2002

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 680 postów

Napisano 07 wrzesień 2016 - 22:40

Czytaliście już ten artykuł http://www.strategie...co-bezposredni/ ? Jeśli nie, to koniecznie się z nim zapoznajcie. Jest tam wiele ciekawych informacji i porad, dzięki którym marketing może być naprawdę skuteczny.



#39 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisano 29 wrzesień 2016 - 13:18

Producenci często zapominają, że dobrze zaprojektowana etykieta jest także elementem udanej kampanii marketingowej. 



#40 kommentator

kommentator

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 19 październik 2016 - 08:39

Ja polecam zaczął od dobrej reklamy lokalnej. Warto zaczął od jakichś siatek na okach albo taki baner reklamowy:

https://www.druk-ara...ruk-na-banerze/ - drukarnia z Puław, wykonują świetną robotę i to za nieduże pieniądze. Polecam





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitoring Internetu, biznes plan, analiza biznesu, analiza rynku i konkurencji, marketing, sturtup

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych