Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skuteczny marketing. Od czego zacząć?

monitoring Internetu biznes plan analiza biznesu analiza rynku i konkurencji marketing sturtup

wróć do serwisu Moja Firma 59 odpowiedzi w tym temacie

#1 PunktKrytyczny

PunktKrytyczny

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 08 kwiecień 2014 - 06:56

W celu podjęcia skutecznych działań marketingowych niezbędna jest szczegółowa analiza biznesu, na którą składają się m.in. poniższe informacje:

- Analiza otoczenia organizacji 
- Benchmarking konkurencyjny 
- Poznanie planów i celów działania konkurencji
- Określenie słabych i mocnych stron 
- Szanse firmy na zdobycie przewagi konkurencyjnej
- Określenie tendencji rozwoju dla danego rynku
- Badanie zachowania i preferencji konsumentów

oraz analiza działań marketingowych, do których należą:

- Monitoring Internetu
- Analiza działań promocyjnych
- Analiza wizerunku w sieci

Punkt Krytyczny Centrum Informacji Biznesowej świadczy usługi konsultingu marketingowego, udzielając wsparcia merytorycznego dla firm na drodze do rozwoju.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, celem określenia potrzeb biznesowych Twojej organizacji.

Dla nowo powstałych firm oferujemy preferencyjne warunki współpracy.

 

http://www.punktkrytyczny.pl



#2 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 134 postów

Napisano 26 kwiecień 2014 - 13:02

Warto zaangażować się w SSZKOLENIA MARKETINGOWE albo samemu pójsc na takie coś albo zorganizować takie w Referte dla swoich pracowników



#3 Guest_Aldona

Guest_Aldona
  • Goście

Napisano 28 kwiecień 2014 - 13:24

W celu podjęcia skutecznych działań marketingowych niezbędna jest szczegółowa analiza biznesu, na którą składają się m.in. poniższe informacje:

- Analiza otoczenia organizacji 
- Benchmarking konkurencyjny 
- Poznanie planów i celów działania konkurencji
- Określenie słabych i mocnych stron 
- Szanse firmy na zdobycie przewagi konkurencyjnej
- Określenie tendencji rozwoju dla danego rynku
- Badanie zachowania i preferencji konsumentów

oraz analiza działań marketingowych, do których należą:

- Monitoring Internetu
- Analiza działań promocyjnych
- Analiza wizerunku w sieci

Punkt Krytyczny Centrum Informacji Biznesowej świadczy usługi konsultingu marketingowego, udzielając wsparcia merytorycznego dla firm na drodze do rozwoju.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, celem określenia potrzeb biznesowych Twojej organizacji.

Dla nowo powstałych firm oferujemy preferencyjne warunki współpracy.

 

http://www.punktkrytyczny.pl

To wszystko prawda, jednak prawda jest tez taka, że nie każdy z nas potrafi to zrobić. Warto skorzystać z pomocy naprawdę doświadczonych.

Jednymi z nich są Grande Mohito: http://grandemohito.pl/

 

Warto zadzwonić, zapytać i rozważyć taką opcję smile.png



#4 Guest_Michał

Guest_Michał
  • Goście

Napisano 06 maj 2014 - 08:19

20-21 maja Warszawa II edycja Mail Day http://mailmyday.pl/ nie wiem czy ktoś kojarzy pierwszą, ale dla osób związanych z marketingiem internetowym, czy posługujących się na codzień w pracy mailingiem pozycja obowiązkowa. Prowadzący to przedstawiciele czołowych firm specjalizujących się w segmentach marketingu. Jakby ktoś potrzebował to dajcie znać bo mam kody rabatowe. Harmonogram działań bezpośrednio na stronie.



#5 Guest_Manos

Guest_Manos
  • Goście

Napisano 14 maj 2014 - 10:50

Ja  przy zakładaniu firmy zacząłem od sklepu internetowego. Firma proedit robiło mi jego layaout i cały kod. Bardzo dobrzy spece – co najważniejsze mimo sporej ilości pracy zmieścili się w terminie.



#6 Guest_piotr21

Guest_piotr21
  • Goście

Napisano 28 maj 2014 - 17:53

Jak masz sklep internetowy to przede wszystkim wykorzystujesz internet do pozyskiwania klientów. SEO, linki sponsorowane, social media to sposoby promocji jakie powinien stosować każdy sklep internetowy.  Możesz też zakupić taką bazę email http://www.bisnode.p...ics/baza-maili/  i na jej podstawie przygotować newsletter.



#7 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 134 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 19:37

Polecam poczytać trochę profesjonalnych blogów marketingowych 
 


#8 karolroztow0

karolroztow0

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 sierpień 2014 - 16:31

Witam. Planuję skorzystać z usług firmy Ditum , która zajmuje się pozycjonowaniem stron. Zdecydowałem się na to ze względu na moją nowo założoną stronę inernetową, na której narazie nie często bywają "goście". Jestem ponadno zadowolony z tego, że za jedną frazę kluczową płaci się 50 zł netto/mieś. Co sądzicie o tym?



#9 Krzysztof_G

Krzysztof_G

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 26 wrzesień 2014 - 15:53

Jak więc widać, firm tego typu jest naprawdę sporo, co czasami może być raczej minusem, bo ciężko jest stwierdzić, która z takich firm jest naprawdę dobra. Dlatego dobrze, jak potrafi się już wykazać konkretnymi realizacjami jakiś pozycjonować, bo dzięki temu łatwo jest zobaczyć jak wygląda praca takiej firmy w praktyce. Dodatkowo też radzę unikać brania jakiś studentów, którzy zajmują się tym w wolnym czasie.



#10 maredzki

maredzki

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 02 październik 2014 - 08:12

Ogólnie bardzo polecam adwordsy, to jedna z bardziej skutecznych reklam w Internecie.



#11 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 877 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 październik 2014 - 14:30

Jeśli szybko chcecie zaistnieć na liście w wyszukiwarkach, to warto zainwestować w kampanię SEO. Mogę polecić wam firmę Skuteczni , z której ja korzystałem, skutecznie i szybko przeprowadzają kampanię. Polecam usługi tej firmy, naprawdę warto -  strona www: http://skuteczni.pl/  .

#12 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1811 postów

Napisano 21 październik 2014 - 14:59

2.gif

 

Przykład formy reklamowej, która ma sens. Kompletnie odradzam stawianie na klasyczne rozwiązanie, takie jak wszyscy. Jeśli chcecie, żeby reklama była skuteczna to szukajcie nowości.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#13 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 449 postów

Napisano 05 listopad 2014 - 14:31

Ludzie temat dotyczy mailingu a wy reklamujecie jakieś badziewie, Może ktoś by się odniósł do tematu? Akurat ja się nie zgodzę z twierdzeniem, że mailing nie jest skuteczny. Przeczytajcie sobie wpis n.t. automatyzacji mailingu na blogu freshmail.pl http://freshmail.pl/...cja-marketingu/ 
To nie jest tak, że mailing musi być nieskuteczny, firmy, które nauczyły się dostosowywać wiadomości do kontretnego odbiorcy wiedzą, że jest to bardzo skuteczna forma reklamy, ale trzeba poświęcić na to troszkę więcej czasu, aniżeli tylko kilka chwil. 
Takie jest moje zdanie. 



#14 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1811 postów

Napisano 25 listopad 2014 - 16:15

Wiesz o czym piszesz człowieku? Tego typu spamu dostaję po kilkadziesiat dziennie. Wiesz ile go czytam? Mailing ma sens, jeśli jest kierowany do grupy, która takiej wiadomości faktycznie oczekuje. A spamowanie, sztuczne zbieranie grup, wysyłanie zapytań do miliona userów kończy się raczej wyzwiskami.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#15 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 490 postów

Napisano 03 grudzień 2014 - 12:40

Osobiście jestem zdania,że ludzie uwielbiają promocje. I przeróżne gratisy.

Można to wykorzystać i na przykład zainwestować w gadżety reklamowe. Można je wręczać na przykład stałym klientom, przy większych zamowieniach. Albo na otwarcie biznesu czy podczas konferencji reklamowej.

Zerknijcie sobie do katalogu:

http://www.opengift.pl/ - znajduje się w nim bardzo wiele interesujących propozycji gadżetów, myślę,ze warto jest sobie przejrzeć.

Nie muszą byc to oklepane długopisy czy też breloki ale coś bardziej oryginalnego. Na przykład mini latarka czy też notatnik. 



#16 Afrodyta

Afrodyta

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 styczeń 2015 - 10:24

Marketplanet OnePlace. Witam. Może zainteresuje Państwa artykuł

 

http://finanse.wp.pl...l?ticaid=1141b5

 

Bardzo ciekawe rozwiązanie sprzyjające rozwojowi kontaktów biznesowych i budowania wizerunku swojej firmy.



#17 K. Jędrzejczyk

K. Jędrzejczyk

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 styczeń 2015 - 14:53

Alf ma rację – wszystko, co tańsze i promocyjne, wpada w oko potencjalnemu klientowi. Dlatego najsensowniej jest zdecydować się na sprzedażową platformę promocyjną, na której można wystawić swoje oferty, na przykład http://fairsquare.com/pl.

Druga sprawa to reklama. Trzeba dobrze określić, kto jest grupą docelową i w jakim medium się promować. Ja jestem zwolennikiem kampanii AdWords oraz Facebook Ads, za pośrednictwem których najłatwiej jest trafić do potencjalnych klientów.



#18 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 12 marzec 2015 - 15:54

W dzisiejszych czasach skuteczny marketing przede wszystkim powinien się zaczynać od naprawdę dobrej i nowoczesnej strony www, w końcu to ona jest wizytówką naszej firmy. W następnej kolejności można zająć się jej wypromowaniem poprzez pozycjonowanie i social media. smile.png

Pozdarwiam,

www.kofh.pl



#19 Dominik Jedrzejczak

Dominik Jedrzejczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 66 postów

Napisano 15 marzec 2015 - 13:43

Trzeba również odpowiedzieć sobie na pytanie: O czym klient marzy?


Jak stworzyć skuteczną reklamę internetową, dzięki której pozyskasz tysiące klientów i zbudujesz  Dochodową Listę Adresową?!

Darmowy Trening:
http://innowacyjnanaukaebiznesu.pl/darmowy-trening-forum-infor


#20 rekinek

rekinek

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 06 kwiecień 2015 - 19:22

Zacznij od ustalenia kto jest twoim docelowym klientem. Pod to ustawia się metodę zdobywania klientów, która musi być stabilna i niezawodna. Na moim blogu opisywałem ostatnio case'y firm, które źle dobrały kanał promocji firmy. Tutaj artykuł.


Odkąd przeczytałem bloga Rekin Finansów moje życie finansowe stało się lepsze. Dziś jako wielki fan Rekina staram się pomóc innym.




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitoring Internetu, biznes plan, analiza biznesu, analiza rynku i konkurencji, marketing, sturtup

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych