Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: Skoda Fabia 1.4 TDI BNM, BNV, BMS


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102525 postów

Napisano 19 październik 2013 - 19:21

Komentarz do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: Skoda Fabia 1.4 TDI BNM, BNV, BMS

#2 Guest_slawomirus44

Guest_slawomirus44
  • Goście

Napisano 19 październik 2013 - 19:21

dziękuję autorowi za informacje/

#3 Guest_Strachy na lachy

Guest_Strachy na lachy
  • Goście

Napisano 14 listopad 2013 - 14:47

Nie wiem skąd ten tytuł. Mam silnik BNM. Sprzęgło nowe dobrej firmy VALEO kompletne - 650zł brutto + wymiana 300. Skąd te ceny? Pompowtryskiwacze takie same jak w wychwalanym 1.9TDI, ale tylko 3 a nie 4 - 3/4 ceny w razie czego. Stalowe świece - czyli takie zwyczajne standardowe. Rozumiem, że silnik BMS może generować koszty, ale co autor ma do BNM i BNV?

#4 Guest_BMS

Guest_BMS
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2014 - 13:20

"Silnik 1.4 TDI, wbrew obiegowym opiniom, nie jest awaryjną jednostką. Cierpi na problemy związane z typową eksploatacją nowoczesnego diesla."

#5 Guest_leszek

Guest_leszek
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2014 - 11:59

 mam BNV 80KM  i DPF jak najbardziej w nim sie znajduje



#6 Guest_arem

Guest_arem
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2014 - 15:03

a jam mam BNV i nie mam DPF tak jak w artykule. pewnie masz opcjonalnie dodany filtr. u francuzow tak bywało



#7 Guest_roman

Guest_roman
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2014 - 16:37

tez mam bnv 80KM  mam DPF.Jestem 1 wlascicielem auto kupione jako nowe



#8 Guest_arem

Guest_arem
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2014 - 21:54

najgłupsze pytania w komentarzach to "skąd te ceny"? jak byk napisane ze z serwisu aso. co do tego BNV to pewnie byly wersje z dpf pod koniec produkcji lub w opcji. dlatego jedni maja a inni nie.



#9 Guest_tomasz

Guest_tomasz
  • Goście

Napisano 24 maj 2015 - 13:35

Wszystko o pompowtryskiwaczach i wtryskiwaczch Common Rail w praktyce zebrane jest na stronach wtryskiwacz.com i regeneracja-pompowtryskiwaczy.pl Budowa , działanie, uszkodzenia, objawy nieprawidłowej pracy i sposoby regeneracji naprawy tych układów wtryskowych silnków diesla. Napewno warto odwiedzić te strony - bardzo dużo ciekawych informacji i zdjęć.

#10 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 październik 2018 - 00:58

Wykonać próbę przelewową na pompowtryskiwaczach - powodzenia życzę.

#11 Guest_Ziem

Guest_Ziem
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2019 - 21:17

Najlepiej unikać używanych, śmierdzących diesli..producent nie ma tu znaczenia. Pozorne oszczędności.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych