Skocz do zawartości


Zdjęcie

Uciekający prąd w samochodzie: gdzie szukać?


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102253 postów

Napisano 08 marzec 2012 - 09:10

Komentarz do artykułu: Uciekający prąd w samochodzie: gdzie szukać?

#2 Guest_Elektryk

Guest_Elektryk
  • Goście

Napisano 08 marzec 2012 - 09:10

Baran zabiera się za "porady", a robi szkolny błąd w jednostkach. Prąd 50 mA, to 0,05 ampera (a nie 0,5!).

#3 Guest_Grzebielec

Guest_Grzebielec
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2012 - 12:18

Gość się machnął w jednostkach i tyle ,zdarza się .W sumie ogólne porady są dobre. dodałbym jeszcze odseparowanie diodami styków masowych alarmu .

#4 Guest_krokus77

Guest_krokus77
  • Goście

Napisano 20 listopad 2012 - 15:47

Istotnie, prąd 50 mA, to 0,05 Ampera a nie 0,5!.

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 23 listopad 2012 - 18:53

co przezywacie ,co sie takiego stało barany ,kazdy sie myli ale afera ,

#6 Guest_kaki

Guest_kaki
  • Goście

Napisano 29 listopad 2012 - 21:02

nikt nie jest bezbłędny. a art. przydatny

#7 Guest_ptyru

Guest_ptyru
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2012 - 18:36

to w końcu ile ma być 50mA czy 500mA

#8 Guest_xxx

Guest_xxx
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2013 - 15:58

Ma być 0,5mA kolego u mnie w Bmw jest pobór 0,03 po 15 minutach i seryjnym alarmie.

#9 Guest_darkos

Guest_darkos
  • Goście

Napisano 07 wrzesień 2013 - 13:51

0,5A nie równa się 50mA!!!!!!! Więc, która wartość jest poprawna?

#10 Guest_jacek

Guest_jacek
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2013 - 11:55

Ma być do 50 mA czyli 0.05 A

#11 Guest_robs

Guest_robs
  • Goście

Napisano 02 listopad 2013 - 21:52

Na wymianę akumulatora tak naprawdę teraz ostatni moment przed zimą, po pierwszym przymrozku zaczną się niespodzianki. Z drugiej strony te nowe akumulatory teraz dużo trwalsze i pewniejsze niż te sprzed paru lat, nawet te polskie tańsze już mają zupełnie inną jakość.

#12 Guest_hektorwww

Guest_hektorwww
  • Goście

Napisano 03 listopad 2013 - 10:58

ja zastanawiam się nad jenoxem bo ponoć cenowo fajnie to wygląda a jakość jest dobra

#13 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2014 - 12:23

Czytając ten artykuł już w pierwszym zdaniu zgupiałem 50mA (0.5A) ???????

#14 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2015 - 10:13

50 dzielone na 1000 daje 0,5. A tego to nie wiedziałem :P

#15 Guest_typ niepokorny

Guest_typ niepokorny
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2015 - 14:57

no jeśli klema słabo przewodzi to jak ten prąd ucieka z akumulatora, to ciekawe chciałbym wiedzić

#16 Guest_Czarownica Kinga

Guest_Czarownica Kinga
  • Goście

Napisano 18 luty 2015 - 15:40

Po przeczytaniu, że 50mA = 0,5 A dalej artykułu nie czytałam.

#17 Guest_Tadeusz

Guest_Tadeusz
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2015 - 07:38

Witam. Pomylił się kolega i tyle. Natomiast z zaśniedziałymi klemami ma rację, bo nie wykorzystuje w pełni tego prądu co daje alternator. Pobór w seju to 0,06 A. czyli 60mA. Tyle "żre" fabr. immobilizer.  A akumulatory produkowane obecnie to zwyczajne badziewie np. Centra exide. Co dwa lata wymieniam w córki seju a w moim mercusiu już 11 rok pracuje włoski akumulator fabrycznie zamontowany. I jeszcze jedno, jeżeli coś wiem lepiej to nie znaczy, że inni to Barany. Pozdrawiam. Tediuszk.



#18 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2015 - 18:52

- klemy zaśniedziałe/ zardzewiała masa = słaby rozruch i może nie doałdowywać akusa - można też bezpośrednio w bezpieczniki się wpinać - jak masz alarm to zacznij szukać od syreny, która może mieć zużyty akumulatorek ładujący się ciągle Ciężki temat ale lepiej samemu poszukać niż zapłacić kilkaset złotych elektrykowi np za zaizolowanie jednego kabelka :)

#19 Guest_ed

Guest_ed
  • Goście

Napisano 23 październik 2015 - 21:51

taki temat to po prostu zabawa w ciuciubabkę, czyli badanie po kolei przepływu prądu po odpięciu kolejnych bezpieczników jeden za drugim, aż trafimy w winowajce, jak wypniemy wszystko a nadal żre prąd to mamy albo walnięty alternator (może ładować prawidłowo, ale szczotki będą miały zwarcie i będzie "szukał" sobie innej masy, z tąd taki przelot) lub rozrusznik który jest w stanie agonii, apropo przeliczeń autora :) , no cóż jak wiadomo humaniści zazwyczaj nie są herosami w matmie, nawet tej tuzinkowej, więc nie bojkotujcie, tylko traktujcie to jako szybka powtórka wiadomości z małą pułapką :P WAŻNE!! : takie badanie dokonywujemy dopiero po 1 min w nowoczesnych autach,bo wtedy przechodzą w tryb oszczędzania energii, wcześniej głupoty nam wywali, i niepotrzebna panika się stworzy, i oczywiście wypinamy bezpiecznik od alamu w 1 kolejności....gdy go mamy, chyba że chcemy poczuć się niczym złodziej :) jak to nie pomoże to pozostaje czyszczenie masy, i styków z osadu jakimś contact- cleanerem, tyle.

#20 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2015 - 20:31

50mA to 0,05 A. To tyle komentarza.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych