Skocz do zawartości

Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: Isuzu 3.0 CDTI, 3.0 TiD, 3.0 dCi.

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 102932 postów

Napisano 12 czerwiec 2013 - 16:32

Komentarz do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: Isuzu 3.0 CDTI, 3.0 TiD, 3.0 dCi.

#2 Guest_MAX

Guest_MAX
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 16:32

PROBLEMY Z TYM SILNIKIEM BYŁY TYLKO W RENAULT PONIEWAŻ ZMNIEJSZONO TAM MISKĘ OLEJOWĄ Z 7 L NA 4,5 L(TYLE WCHODZI OLEJU PRZY WYMIANIE) SAM JESTEM MECHANIKIEM PRZEJECHAŁEM VECTRĄ C Z TYM SILNIKIEM PRAWIE 500 000 TYS KM ROBIŁEM W NIEJ PRAWIE WSZYSTKO POZA SILNIKIEM . WSZYSTKIE FILTRY OLEJE NA CZAS .WIEM ŻE KLIENT KTÓRY NIĄ TERAZ JEŻDZI TEŻ NIC NIE ROBIŁ PRZY SILNIKU A PRZELATAŁ DODATKOWE 100 000 TYS . O AUTO TRZEBA DBAĆ .NIESTETY OPEL W TYM MODELU ZALECA WYMIANĘ OLEJU CO 50 OOO TYS CO JEST NIEPOROZUMIENIEM JAK KTOŚ TAK ROBIŁ TO NIC W TYM DZIWNEGO ŻE SILNIK ZATARŁ .

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2013 - 07:13

też znam osobe która zrobiłą oplem C 400 tys. na tym silniku i nadal działał pięknie. Gdyby mechanicy nie zapomnieli zmienić rozrządu to by śmigał dalej...(ASO). z drugiej strony problem tego silnika w Saabie jest potwornie duży. sypie się na potęge co 3 egzemplarz. moze po prostu trzeba miec szczescie.

#4 Guest_Bziummm

Guest_Bziummm
  • Goście

Napisano 18 październik 2013 - 15:08

Wszystkim którzy chcą dowiedzieć się o tym jak z problemem radzą sobie użytkownicy Saab-ów , zapraszam na oficjalną strone SAAB Klubu Polska , jest dość spory temat jak jeden z klubowiczów wybrał sie swoją 9-5 do Szwecji , gdzie dowiedział sie jak problem rozwiązać :)

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 23 październik 2013 - 12:41