Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: Isuzu 3.0 CDTI, 3.0 TiD, 3.0 dCi.


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102932 postów

Napisano 12 czerwiec 2013 - 16:32

Komentarz do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: Isuzu 3.0 CDTI, 3.0 TiD, 3.0 dCi.

#2 Guest_MAX

Guest_MAX
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 16:32

PROBLEMY Z TYM SILNIKIEM BYŁY TYLKO W RENAULT PONIEWAŻ ZMNIEJSZONO TAM MISKĘ OLEJOWĄ Z 7 L NA 4,5 L(TYLE WCHODZI OLEJU PRZY WYMIANIE) SAM JESTEM MECHANIKIEM PRZEJECHAŁEM VECTRĄ C Z TYM SILNIKIEM PRAWIE 500 000 TYS KM ROBIŁEM W NIEJ PRAWIE WSZYSTKO POZA SILNIKIEM . WSZYSTKIE FILTRY OLEJE NA CZAS .WIEM ŻE KLIENT KTÓRY NIĄ TERAZ JEŻDZI TEŻ NIC NIE ROBIŁ PRZY SILNIKU A PRZELATAŁ DODATKOWE 100 000 TYS . O AUTO TRZEBA DBAĆ .NIESTETY OPEL W TYM MODELU ZALECA WYMIANĘ OLEJU CO 50 OOO TYS CO JEST NIEPOROZUMIENIEM JAK KTOŚ TAK ROBIŁ TO NIC W TYM DZIWNEGO ŻE SILNIK ZATARŁ .

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2013 - 07:13

też znam osobe która zrobiłą oplem C 400 tys. na tym silniku i nadal działał pięknie. Gdyby mechanicy nie zapomnieli zmienić rozrządu to by śmigał dalej...(ASO). z drugiej strony problem tego silnika w Saabie jest potwornie duży. sypie się na potęge co 3 egzemplarz. moze po prostu trzeba miec szczescie.

#4 Guest_Bziummm

Guest_Bziummm
  • Goście

Napisano 18 październik 2013 - 15:08

Wszystkim którzy chcą dowiedzieć się o tym jak z problemem radzą sobie użytkownicy Saab-ów , zapraszam na oficjalną strone SAAB Klubu Polska , jest dość spory temat jak jeden z klubowiczów wybrał sie swoją 9-5 do Szwecji , gdzie dowiedział sie jak problem rozwiązać :)

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 23 październik 2013 - 12:41

Przyznam, że pojęcia nie mam skąd biorą się opinie na temat tego silnika (3,0 V6 cdti - 184km; Z30DT). Silnik charakteryzuje się świetną dynamiką i jak na tak dużą jednostkę - oszczędnością. Na liczniku mojego opla signum widnieje wynik bliski 2000 000 km i nigdy mnie nie zawiódł. Nie mam problemu z przegrzewaniem, czy opadającymi tulejami. Dbam o obsługę na czas i nic się nie dzieje złego. Niezdecydowanym - polecam to auto z tym silnikiem.

#6 Guest_Paweł.

Guest_Paweł.
  • Goście

Napisano 15 listopad 2014 - 10:35

Mam ten silnik w Renault Vel Satis 3,0dci. Zrobiłem remont generalny i śmigam już 3 rok.

#7 Guest_justyna

Guest_justyna
  • Goście

Napisano 06 luty 2015 - 22:31

Posiadam reno espace 4 dci 3 litry 2004rok z zepsutym silnikiem zakupilem silnik od opla vectry c tez 3 litry dci z 2007 roku czy moge zastosowac ten silnik do reno espace 4?

#8 Guest_RoKo

Guest_RoKo
  • Goście

Napisano 04 marzec 2015 - 18:07

Zakładam do Saaba silnik z Signum 2007 Z30. Inne głowice i niewielka różnica z deklem od rozrządu pod kółkami. Tyle na ten moment wiem. Nie wiem czy misa i ten kawałek nad nią - karter - też będę musiał zmieniać. Przydałaby się podpowiedź.

#9 Guest_Radek

Guest_Radek
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2015 - 10:18

Hej. Głowice są absolutnie takie same. Wystarczy przełożyć tylko kolektory, miskę i osprzęt z trupa. Miska jest dwuczęściowa tj. część górna z aluminium i dolna z zwykłego metalu. I taką należy przełożyć po uprzednim odkręceniu tej dedykowanej do opla. Sam mam z30dt w Saabie 95 i smiga. Nawet grama płynu nie ubywa :-) Pozdrawiam

#10 Guest_BARTEK

Guest_BARTEK
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2015 - 11:47

DO SILNIKA Y30DT 177PS PRZED 2005 ROKU MOŻNA ZASTOSOWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE BLOK SILNIKA Z30DT184PS  I USZCZELKI POD GŁOWICE DEDYKOWANE DO SAABA.

INACZEJ SIĘ NIE DA!!!!

CHYBA ŻE KTOŚ CHCE PRZEŁOŻYĆ KOMPLETNY SILNIK ! 

WSZYSTKO TO ZNAJDZIECIE NA MOICH AUKCJACH (JESTEM Z LUBLINA) I CHĘTNIE POMOGĘ!

 

 

 



#11 Guest_Kris

Guest_Kris
  • Goście

Napisano 12 kwiecień 2016 - 00:14

Najlepiej to wymontowac wadliwą jednostkę wstawić 1.9 cdti i problem z głowy

#12 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2019 - 09:10

Ja mam 184km i opadla tuleja. Obie wersje maja ten sam problem, a nie jak pisza ta pierwsza tylko.

#13 Guest_Mateusz

Guest_Mateusz
  • Goście

Napisano 05 kwiecień 2020 - 22:18

Cieknie mi płyn chłodniczy pod kompresorem klimy czy to możliwe że to pompa wody mi poszła . Wymieniam rorząd a auto ma 240 tysięcy przejechanie. 177 km



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych