Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik Hondy 2,2 i-CDTi - wady i zalety


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102448 postów

Napisano 01 luty 2013 - 18:31

Komentarz do artykułu: Silnik Hondy 2.2 i-CTDI - wady i zalety

#2 Guest_zibi

Guest_zibi
  • Goście

Napisano 01 luty 2013 - 18:31

kolektor pęka po ok 150 000 km

#3 Guest_lex

Guest_lex
  • Goście

Napisano 05 lipiec 2014 - 23:22

mój accord ma na szafie przechulane 223kkm i kolektor nie pękł i się świetnie trzyma, więc odpuść sobie te strachy na lachy młody człowieku bo konkurencja i tak ci nie zapłaci za te brednie



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 listopad 2014 - 20:55

u mnie dwumas zaczął szwankować już przy 75kkm - accord kombi z 2007 /salon. Wymieniłem samą tarcze sprzęgła na nowy typ - i odpukać- hula już 2 rok, chociaż od razu chcieli wymieniać wszystko-cały dwumas.

#5 Guest_Aa

Guest_Aa
  • Goście

Napisano 25 marzec 2015 - 08:04

Moja hanka ma przejechane 173 000 mil i kolektor jest caly

#6 eldem

eldem

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 314 postów

Napisano 02 kwiecień 2015 - 13:30

Widocznie dbałeś jak należy.



#7 Guest_Brt

Guest_Brt
  • Goście

Napisano 18 styczeń 2018 - 13:02

Moje doświadczenia z Accordem 2,2 (rocznik 2004):

Zakupiony w 2013 z przebiegiem 120 tyś (salon Polska, kupiony od rodziny). Przy 160 tyś pękł kolektor, naprawa 550 zł w zaprzyjaźnionym (nieautoryzowanym ale zajmującym się tylko marką Honda) serwisie. Przy 200 tyś wymiana drążków stabilizatora przód i tył oraz gum stabilizatora (groszowe wydatki) przy 230 tyś padły łożyska kół z tyłu (wymiana na SKF) niestety długo nie wytrzymały. Przy 245 tyś wymiana piast kół tył (tym razem SNR - polecane na forum) obecnie samochód ma 260 tyś km. Jedyna nie naprawiona przeze mnie usterka to uślizgi sprzęgła (zdarzają się sporadycznie ale jednak są). Cytując mechanika z zaprzyjaźnionego serwisu Hondy: "jak padnie do końca to będziemy naprawiać, na razie nie przejmować się i jeździć". Uślizgi zdarzały się praktycznie od początku eksploatacji przeze mnie samochodu. 

 

W mojej opinii samochód rewelacyjny.



#8 Guest_Walery Wątróbka

Guest_Walery Wątróbka
  • Goście

Napisano 03 sierpień 2018 - 22:00

Honda Civic 2,2 Diesel na 40 litrach Oleju Napędowego przejechałem 810 km głównie w trasach . A to też zależy od jakości paliwa , bo czasami można przejechać tylko 750 km . Fajnie jest to zrobione , bo po odkręceniu korka wlewowego zeruje się licznik km i stąd wiemy ile możemy przejechać na pełnym zbiorniku , do którego wchodzi 40 litrów ropy . Auto ma sporą dynamikę i świetnie dopasowany silnik , który ma dobry stosunek mocy do masy auta . Czy się coś psuje przy silniku to jeszcze nie wiem przejechałem nim 162,562 km mam na liczniku i tylko wymiana olejów i filtrów . Autko trzyma cenę na giełdach i komisach i od prywatnych sprzedawców nie bez powodu . Właśnie dlatego że jedyna rzecz jaką przy Hondzie Civic trzeba zrobić ??? - To je umyć ... To taki suchar ......he he he he he

#9 Guest_Hondziarz

Guest_Hondziarz
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2018 - 20:52

Honda Civic 2,2 Diesel 2008 rok , przejechane 160 tys km bez żadnych awarii , wymiana tylko wtryskiwaczy przy 120 tys , i koszty eksploatacyjne , olej i filtry regularnie co 10 x 12 tys km . Silnik ma moc w stosunku do masy auta ładnie się zbiera skrzynia biegowa 6 stopniowa . Trzeba się przyzwyczaić że pierwszy bieg jest bardzo króciutki i służy tylko do ruszania nie da się na jedynce piłować jak to niektórzy lubią robić . Ruszając i rozpędzając nawet do trzydziestki na jedynce tu jest to nie możliwe . Silnik nie jest przesadnie hałaśliwy za to klimatyzacja potrafi hałasować przy dużych temperaturach lub w zimie , szumi dosyć głośno . Nie wiem jak u innych ale u mnie jest to dosyć głośne . Więc staram się jeździć na niskim biegu klimatyzacji tak żeby nie chodziła na maksa . Po za tym auto świetnie trzyma się drogi i na zakrętach , zawieszenie trzyma dobrze , troszkę jest sztywne ale to auto usportowione więc ma sztywniejsze zawieszenie , nie ma problemu byle jeździć po gładkim asfalcie . Bo jak gdzieś po wertepach to daje się odczuć każdy kamyczek na drodze .



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych