Skocz do zawartości


Zdjęcie

Eksploatacja silnika 1.4 TSI


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102371 postów

Napisano 11 wrzesień 2012 - 00:23

Komentarz do artykułu: Eksploatacja silnika 1.4 TSI

#2 Guest_vwtsi.pl

Guest_vwtsi.pl
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2012 - 00:23

Na problemy z łańcuchem rozrząd, czyli bardzo kosztowną naprawą lub awarią silnika, narażone są wszystkie egzemplarze wyprodukowane przed 2011r. Naprawa podczas gwarancji praktycznie niemożliwa, pod gwarancji ASO szybko przystępują do diagnozy i o dziwo już nie twierdzą, że TTTM.

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2012 - 16:45

Czyli jak np model z poczatku 2011 to juz jest ok? I skąd to info?

#4 Guest_p

Guest_p
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2013 - 14:29

vw golf 1,4 TSI 122 KM, rok produkcji 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ta sama usterka po 10 tyś km. I nikt na gwarancji nie chce tego poprawic!!!!!!!!! mówią że wszystko jest ok! VW obecnie to porażka!!!!!!!!!!!!samochód za 80 tyś od nowości do d*py

#5 Guest_witek

Guest_witek
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2013 - 13:49

proszę o kontakt w tej samej sprawie 695070006 - ewentualnie proces zbiorowy przeciwko producentowi

#6 Guest_michelin

Guest_michelin
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2013 - 13:50

kto ma podobny problem z silnikiem - prosze o kontakt - cel - proces zbiorowy przeciwko VW 695070006

#7 Guest_zpwx

Guest_zpwx
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2014 - 19:25

Witam.Czy sprawa sporu jest nadal aktualna?Właśnie mnie dopadli.W Jeetcie z 2009 r,1.4 TSI, do 25 tys.km 3-krotna wizyta w ASO,sprawdzali bendiks , rozrusznik ,nawet wymienili na nowy .Pojechałem do konkurencji,też VW,wyśmiali poprzednie "diagnozy" i przy 30.tys wymienili napinacz (jeszcze na gwarancji).Obecnie,przy 85 tys.podobne objawy- wg ASO wymienić rozrząd, wstępnie wycenili na 6 tys.zł! Ważna informacja, naprawy z okresu gwarancji samochodu podlegają gwarancji tylko do końca pierwotnej(w Polsce- 24 mce od zakupu samochodu).Podobnież w Niemczech VW w podobnej sytuacji pokrywa 2/3 kosztów.Rzeżbią nas jak chcą...

#8 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 21 marzec 2014 - 07:46

Skoda Octavia II 1,4 TSI 2010 rok (3,5 roku eksploatacji), 68 tys. przebiegu.

Padł rozrząd. Skoda twierdzi, że po gwarancji mogę się pocałować w nos...

Ewidentnie wszędzie można znależć informację dot. wadliwych napinaczy itp., a producent ma Klientów gdzieś.

Uważam, że trzeba coś z tym zrobić. Samochodu za tą kasę nie kupuje się na rok, czy dwa...

Jeśli sprawa aktualna, chętnie sie przyłączę...



#9 Guest_qwerty

Guest_qwerty
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2014 - 19:55

silnik 1,4 TFSI 125KM to taki sam ? czy inny ?



#10 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2014 - 23:01

Oktawia II 1,4 TSI dzis odebrałam auto z naprawy - chyba to samo o czym piszecie - koszt 4700, skandal!

 



#11 Guest_revelllll

Guest_revelllll
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2014 - 19:27

Czy autor moze doprecyzować tekst. Producent wprowadza poprawki do silnika. Czy silnik tsi 1.4 na 2014r. jest w dalszym ciągu tak samo zawodny?

#12 Guest_pd

Guest_pd
  • Goście

Napisano 06 listopad 2017 - 11:09

Ja mam 2008 r. 1,4 TSI 140 KM przebieg 155 tyś. jak na razie bardzo sobie chwalę to auto. Nie można generalizować, bo w sieci są tylko złe opinie.

#13 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 13 marzec 2018 - 22:01

Autem o silniku 1.4 TSI 122KM jeżdze jako 3 właściciel od DWÓCH lat i nic sie nie dzieje. Rocznik 2009. Przestańcie ludzi straszyć.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych