Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: BMW 2.0d N47


33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_janko

Guest_janko
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2016 - 15:29

BMW = Będziesz Miał Wydatki

#22 Guest_Darko

Guest_Darko
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2016 - 12:18

W 2015r.(Maj) BMW - Wrocław organizowało bezpłatną akcje serwisową na wymiane wadliwych rozrządów!! dzwonić tam i pytać , wymieniają za Free!!

#23 Guest_Michal

Guest_Michal
  • Goście

Napisano 02 październik 2016 - 18:42

Ten silnik montują teraz w nowych Toyota'h

#24 Guest_Mikhael

Guest_Mikhael
  • Goście

Napisano 04 październik 2016 - 21:36

Witam Jestem nowy i prosze napisac czy mozna zanienic silnik na BMW x3 e83 N47d20a 177KM na silnik N47 d20c 177KM(lub 184 KM)/ Co trzeba zmienic przy 184 KM? oprocz EGRu prz 177KM "c". Serdecznie dziekuje

#25 Guest_e61

Guest_e61
  • Goście

Napisano 06 październik 2016 - 11:57

Panowie. Jak wachcie się wyrzucić klapki w silniku n47 ,,to wyrzucajcie nic sie nie dzieje złego ,tez się wąchałem po czytałem i zadecydowałem raz kozie śmierć wyrzucony,, zasklepiony otwór fi 8 śrubą + 2 origi i nakrętka po sprawie ,,wtyczkę podpinamy normalnie od starowania klapkami i nich sobie pracuje. Odpala jeździ i gaśnie tak samo jak z klapkami.. nadmienię ze wszystko to porzedzilo DPF Off , zatkany byl na amen przez podciekająca turbinę rzecz jasna, poszly spaliny przez kolektor ss.a dokładnie gdzie jest oska z klapkami... nu reszta sami sobie poukładacie ,,,turbina po reg,,OK,, kolektor bez klapek ,dpf off.. I jeszcze kto się wachą rdzeń pręta z klapkami nie powinien mieć luzy ,tez doszukiwałem się tego tematu,,,ja miałem i to ok 4mm w obie strony. Pozdrawiam.

#26 Guest_e61

Guest_e61
  • Goście

Napisano 07 październik 2016 - 18:16

nic więcej

#27 Guest_Tomwoj87

Guest_Tomwoj87
  • Goście

Napisano 06 grudzień 2016 - 16:47

Posiadam E91 177km z 2008 roku, kupilem ja w 2012 roku z przebiegiem 130tys. prawie odrazu musialem wywalic dpf. po przejechaniu 20tys opadla tulej w bloku (przy 220km/h). po wielu poszukiwaniach zmienilem silnik na wersje z 2010r, podobno ze szwecji z przebiegiem 80tys (podobno w 2009 poprawili te wady). teraz mam 240tys. i przy silniku wymieniam tylko elementy standardowe ekspleatacyjne. olej i filtry max co 15tys. jezdze bardzo ostrona, na trasie nie raz do oporu (240km/h) po miescie tez nie oszczedzam. te klapki musze sprawdzic, ale egr napewno czysciutki, turbiny nie slychac ani nie widac wyciekow, czeka mnie za jakis czas dwumas. spalanie w miescie 9-10l/100 na trasie zazwyczaj 7-8l/100

#28 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 269 postów

Napisano 16 luty 2017 - 17:34

Oj rzeczywiście może pojawić się problem z rozrządem, ja niestety już to przeżyłem. Jeżeli ktoś z Was jest z okolic bądź samego Poznania to polecam zadzwonić do Auto Centrum Baranowski robią dużo taniej rozrządy na oryginalnych częściach i z gwarancją niż inni. Sprawdziłem wiele miejsc i u postanowiłem wybrać ich. Wszystko do tej pory jest ok :)



#29 Guest_Joseph

Guest_Joseph
  • Goście

Napisano 11 maj 2017 - 00:05

na te silniki jest otwarta akcja serwisowa odnośnie wymiany rozrządu. można zweryfikować dzwoniąc do autoryzowanego serwisu i podać VIN. mój silnik się załapał (jak porobno wiekszość N47).

#30 Guest_joseph

Guest_joseph
  • Goście

Napisano 11 maj 2017 - 00:09

Oj rzeczywiście może pojawić się problem z rozrządem, ja niestety już to przeżyłem. Jeżeli ktoś z Was jest z okolic bądź samego Poznania to polecam zadzwonić do Auto Centrum Baranowski robią dużo taniej rozrządy na oryginalnych częściach i z gwarancją niż inni. Sprawdziłem wiele miejsc i u postanowiłem wybrać ich. Wszystko do tej pory jest ok smile.png

weryfikowałeś czy Twojego silnika nie obejmuje akcja serwisowa?



#31 Guest_Ernesto

Guest_Ernesto
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2017 - 07:55

Ma ktoś adres serwisu w PL który robi takową akcję serwisową ????



#32 Guest_jedras

Guest_jedras
  • Goście

Napisano 29 listopad 2017 - 01:15

ja mam 520d f10 z 11 roku.. 4 dni temu umarl mi silnik.
zatarty wal na 2 cylindrze.. silnik do kapitalnego remontu... szykuje sie na grube wydatki...

#33 Guest_Praktyk

Guest_Praktyk
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2019 - 21:53

By wymienić rozrząd niezbędne jest wyjęcie wału a dalej skrzyni. Nie jak autor wypisuje ze silnik. Pozdrawiam

#34 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2019 - 08:05

By wymienić rozrząd niezbędne jest wyjęcie wału a dalej skrzyni. Nie jak autor wypisuje ze silnik. Pozdrawiam


No to blysnales, ;)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych